Fitness Seller

Kwark

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel raar dat de Aldi blijkbaar verschillende soorten kwark in het assortiment heeft. En dan net bij mij in de buurt met maar 7,5 (of 7.3) gram eiwitten/100g. :(

@Flop :

Die ingevroren bosvruchten zijn ook erg lekker in een aardbeien wheyshake!

Ik zal jou recept ook eens uit proberen :D
 
Bij een ander forum is zelfs een sticky van mijn grote kwark-test gemaakt.

Alleen is dat alweer flink gedateerd. En overigens : Koning's kwark is in geen velden of wegen te vinden. Bij de Aldi/Lidl kom ik uit principe nooit (volstrekt foute firma met kwalijke personeelspraktijken), maar ik mis wel de rechthoekige bakken.
AH heeft wel Zaanse Hoeve (eveneens rechthoekig), maar die is nu vermengd met yoghurt. Hun andere (duurdere) huismerk is wel prima.
En verder wordt hier in huize Espi veel Kabicel geconsumeerd.
 
Konings Kwark.. kost geen reet, vindt het niet te vreten maar niet aan denken en gewoon naar binnen werken die handel ;)
 
Konings Kwark.. kost geen reet, vindt het niet te vreten maar niet aan denken en gewoon naar binnen werken die handel ;)

Juist... stampen die handel!
 
Na een tijdje heb je ook geen zin meer om elke dag maar weer je kwark te blenderen met een banaan of aardbeien en dan hap je het gewoon weg
 
Na een tijdje heb je ook geen zin meer om elke dag maar weer je kwark te blenderen met een banaan of aardbeien en dan hap je het gewoon weg

Probeer je nu subtiel te brengen dat we eigenlijk helemaal geen bikkels zijn maar gewoon lui? :D
 
Probeer je nu subtiel te brengen dat we eigenlijk helemaal geen bikkels zijn maar gewoon lui? :D
Nee, heb het meer over mezelf. Ik probeer het maken van mijn shakeje zo lang mogelijk uit te stellen, en op een gegeven moment is het zo laat, dat ik geen zin meer heb om het allemaal voor te bereiden en maken. Dan pak ik gewoon een bakje en een lepel en klaar!


Oh, lui zijn jullie ook :D

Zo min mogelijk aan cardio doen hé, anders groei je niet optimaal ;)
 
Nee, heb het meer over mezelf. Ik probeer het maken van mijn shakeje zo lang mogelijk uit te stellen, en op een gegeven moment is het zo laat, dat ik geen zin meer heb om het allemaal voor te bereiden en maken. Dan pak ik gewoon een bakje en een lepel en klaar!


Oh, lui zijn jullie ook :D

Zo min mogelijk aan cardio doen hé, anders groei je niet optimaal ;)

Cardio? Dat is met zweten toch?
 
Even een algemeen kwark vraagje; is dat op een gegeven moment niet slecht voor je cholestrol?
 
Die zelfde heb ik net bij de Aldi gehaald, voor 65 cent ipv 1euro 10.

wij hebben geen aldi in de buurt ;) en hier is albert heijn de goedkoopste bij ons 1,30 bij jumbo de duurste :P
 
Bij een ander forum is zelfs een sticky van mijn grote kwark-test gemaakt.

Alleen is dat alweer flink gedateerd. En overigens : Koning's kwark is in geen velden of wegen te vinden. Bij de Aldi/Lidl kom ik uit principe nooit (volstrekt foute firma met kwalijke personeelspraktijken), maar ik mis wel de rechthoekige bakken.
AH heeft wel Zaanse Hoeve (eveneens rechthoekig), maar die is nu vermengd met yoghurt. Hun andere (duurdere) huismerk is wel prima.
En verder wordt hier in huize Espi veel Kabicel geconsumeerd.
Leef je nog Espi ? Oom Oli mist je meisje.
 
Espi, ik ga tegenwoordig veel fietsen en eet soms zelfs kwark.. Ben hier speciaal terug voor jou eigenlijk.
 
Ik denk dat jullie eens samen moeten fietsen Oom Oli en @Espi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven