MuscleMeat

Kwark

Bezoekers in dit topic

08Dennis08

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
85
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
11%
Ik ben sinds paar weken nu bezig met 250 gr kwark weg te eten elke avond voor ik ga slapen. Nou heb ik altijd bakken van 450-500gr, maar de volgende dag, als ik dus al 250 gr uit de bak weggegeten heb komt er allemaal vocht in en de kwark is niet solide meer maar een soort pap. Is dit normaal?

Ik ben sinds paar weken nu bezig met 250 gr kwark weg te eten elke avond voor ik ga slapen. Nou heb ik altijd bakken van 450-500gr, maar de volgende dag, als ik dus al 250 gr uit de bak weggegeten heb komt er allemaal vocht in en de kwark is niet solide meer maar een soort pap. Is dit normaal?

ik weet niet of het normaal is:P ik heb dat ook, maar als je dan flink roert is het weer over ( bij mij dan)

bewaar je het wel in de koelkast en afgedekt? zo ja dan kan je toch gewoon het vocht afgieten, en even roeren en weer vreten. Lijkt me trouwens beter als jij zo'n hele bak opeet i.p.v. een halve :D

dat is normaal maar dat kan geen kwaad

kan geen kwaad idd, maar je kan ook gewoon hele bak in een keer opeten heb je geen last meer van :P

ja dat is normaal. beetje door elkaar roeren voordat je het opeet. beetje melke erdoor dan eet het wat makkelijker :)

Ja ik weet dat ik 500 gr op een avond moet eten, maar me ma zegt dat ik 2 dagen met zo'n bak moet doen, anders moet ik ze zelf kopen. Denk dat ik dat binnenkort ga doen. Dingen kosten toch geen drol :D

Ja ik weet dat ik 500 gr op een avond moet eten, maar me ma zegt dat ik 2 dagen met zo'n bak moet doen, anders moet ik ze zelf kopen. Denk dat ik dat binnenkort ga doen. Dingen kosten toch geen drol :D

Precies, 89cent voor 't AH merk!:)

ik at vroeger ook de helft van zon bak...
gewoon de deksel erop en in de koelkast zetten, je kan het da een dag later zo opvreten.
Zelf gooide ik dat ``vocht ``er altijd ff af.....

Zo hij is weer op. Bedankt voor de tip om er iets melk bij te gooien! Het smaakte niet meer zo overweldigend maar wel lekkerder! Is het trouwens erg als je iets van kersen of manderijnen bij gooit?

je hoeft met jouw gewicht echt geen 500 gram kwark te eten 's avonds. Als je zorgt dat de rest van je dieet in orde is heb je aan die 250 gram voor het slapen gaan genoeg.

beetje fruit erbij is geen probleem normaal gesproken, maar als je je kwark alleen 's avonds eet moet je wel een beetje oppassen voor de suikers. beter nog zou ananas zijn.

Eet gewoon die bak kwark op en niet zeuren.

Dat is gewoon normaal. Zelf roer ik er gewoon met een lepel in en dan heb je er geen last meer van.

Ik neem altijd magere kwark aardbeiensmaak... is dat minder goed dan naturel?

Ik neem altijd magere kwark aardbeiensmaak... is dat minder goed dan naturel?

veel minder goed, bevat veel minder eiwit en véééél meer suiker.
koop dan naturel mager en gooi dr stukjes ananas in ofzo.

je hoeft met jouw gewicht echt geen 500 gram kwark te eten 's avonds. Als je zorgt dat de rest van je dieet in orde is heb je aan die 250 gram voor het slapen gaan genoeg.

met welk gewicht wel de volle bak dan ? ik eet meestal ook 250 gr voor slapen gaan of een caseine shake. weeg 90 kilo en ben 1.88 lang.

Is alleen ananas de beste oplossing om je kwark wat meer smaak te geven? Zijn er niet andere fruitsoorten die je er zonder zorgen bij kan gooien.

Back
Naar boven