Fitness Seller

Kwark (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Bracke
Zal het vanavond of morgen thuis eens opslaan, ben benieuwd hoe het proeft.. De gedachte van zurige platte kaas met gele broken ananas erdoorheen lijkt me spijtig genoeg niet erg aantrekkelijk... Wou overlaatst ook es rambo uithangen door een rauw ei binnen te spelen.. Is spijtig genoeg niet gelukt :(

Volgende keer beter..

Als je de kwark en de ananas door de blender gooit is het resultaat een lekker toetje.
Dan is het dus echt niet meer zuur, en heel goed te eten.
 
Originally posted by RobbieH


Als je de kwark en de ananas door de blender gooit is het resultaat een lekker toetje.
Dan is het dus echt niet meer zuur, en heel goed te eten.

Wij hebben geen blender.. In Belgie heeft neimand een blender :(
 
Wat hebben ze wel in Belgie dan? :)
 
Originally posted by Bracke


Wij hebben geen blender.. In Belgie heeft neimand een blender :(

Denk echt wel dat ze in Belgie een blender hebben maar het zal wel weer anders heten???
Platte machine misschien :-P

Zit op mijn werk dus kan geen image posten omdat ik alleen op een internetzuil kan internetten een daar zit geen rechtermuisknop op.
Kan mischien iemand anders even en image van een blender posten??
( staat vast wel op www.philips.com of op www.kijkshop.nl )
 
Originally posted by RobbieH


Denk echt wel dat ze in Belgie een blender hebben maar het zal wel weer anders heten???
Platte machine misschien :-P

Zit op mijn werk dus kan geen image posten omdat ik alleen op een internetzuil kan internetten een daar zit geen rechtermuisknop op.
Kan mischien iemand anders even en image van een blender posten??
( staat vast wel op www.philips.com of op www.kijkshop.nl )

:rolleyes: :rolleyes: Ik weet wel wat een blender is hoor... zucht.. Ik zeg enkel dat het in Belgie geen gewoonte is om een blender in huis te halen.. We hebben wel een mixer, maar dat is niet hetzelfde.. Je bedoelt toch wel zo'n ding, waar je iets in kan steken en dan op een knopje duwen en brrrrrrrrrrr.... Alles wordt in dat ding gemixt en doorelkaar geschud en gesneden?? Zie je vaak in Amerikaanse films...
 
Maar wat missen hollanders dan??? :D
 
Originally posted by Elmar
Maar wat missen hollanders dan??? :D

-goedkope tonijn op water bij de Aldi (heb ik me laten vertellen)
-goedkope grond om je prive-fitnesscentrum op te bouwen
:D
 
Originally posted by Scighera


-goedkope tonijn op water bij de Aldi (heb ik me laten vertellen)
-goedkope grond om je prive-fitnesscentrum op te bouwen
:D

Goedkope tonijn in blik hebben we wel bij de Aldi.
Maar de grond is hier inderdaad een stuk duurder.
 
Originally posted by RobbieH


Goedkope tonijn in blik hebben we wel bij de Aldi.
Maar de grond is hier inderdaad een stuk duurder.

het scheen zo te zijn dat ze wel in olie hadden, maar niet die "op water" . althans de goedkope blikjes
 
Originally posted by Scighera


het scheen zo te zijn dat ze wel in olie hadden, maar niet die "op water" . althans de goedkope blikjes

Je hebt helemaal gelijk, maar we hebben nu ook de Lidl (soort Aldi ook Duits zelfde opzet ) en daar hebben ze ze wel:)
 
aha.

even een vraagje over het hooffdonderwerp Kwark,

Waar kan ik de smaak mee vergelijken (magere kwark) ?
 
Verdikte Karne melk of Magere yohurt
 
Kun je "grozzel",(of hoe noem je dat ook alweer in t' Nederlands... "grenadine"??) in kwark doen?? Om het een beetje zoet te maken.. :)
 
Doe ananas in je kwark works perfect ;)
Je kan ook schepje honing erin doen.
of vleoibare zoetstof.
 
kwark met een paar lepeltjes honing erin, goed roeren en eten maar. Is tevens een griekse lekkernij. Wat ik ook vaak doe is de kwark als basis voor mijn proteineshake verwerken. Een paar eetlepels kwark (200 gram) een banaan erbij, wat melk of water en eventueel nog wat honing en of rauwe eieren (niet geheel ongevaarlijk nee) in de blender. en je hebt een goede en bovenal goedkope proteineshake.
 
Originally posted by dandyman
kwark met een paar lepeltjes honing erin, goed roeren en eten maar. Is tevens een griekse lekkernij. Wat ik ook vaak doe is de kwark als basis voor mijn proteineshake verwerken. Een paar eetlepels kwark (200 gram) een banaan erbij, wat melk of water en eventueel nog wat honing en of rauwe eieren (niet geheel ongevaarlijk nee) in de blender. en je hebt een goede en bovenal goedkope proteineshake.

ach rauwe eieren, ik eet yoghurt als ie 6-7 dagen over datum is
echt schadelijk is he t niet.

Haagse bluf maak je ook met rouwe eieren (wat bessensap en suiker erbij en ff mixen)
 
Originally posted by Scighera


ik eet yoghurt als ie 6-7 dagen over datum is

Zijn tonijn, lijnzaadolie, etc. niet 'hardcore' genoeg? :D
 
Back
Naar boven