Fitness Seller

Kwark (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat heeft snel eten te maken met het effectiever zijn? het is beide eiwit uit melk?
melk werk je makkelijker weg, maar da's wat anders dan effectieviteit.
 
Mij lijkt een combinatie van beiden ideaal.. Melk speel je inderdaad gemakkelijker binnen, maar het bevat slechts 3.5 max eiwitten per 100g.. Kwark daarentegen bevat 11g eiwitten per 100g.. Een half kilootje, dat staat voor een potje kwark, heb je snel binnen en dan heb je al 55g eiwitten binnen.. Een halve liter melk, 2 volle mokken, daarentegen bevat slechts 15 tot 18 g eiwitten..
 
Originally posted by ErEf
wat heeft snel eten te maken met het effectiever zijn? het is beide eiwit uit melk?
melk werk je makkelijker weg, maar da's wat anders dan effectieviteit.
Als je maar weinig tijd heb is het effectiever om een snelle drank bij de hand te hebben dan iets wat ik moet uitlepelen.
Effectief betekend niet noodzakelijk 'betere kwaliteit' of 'hogere kwantiteit', kan ook betekenen 'sneller' en 'handiger' i.e. doeltreffend.
 
Originally posted by Bracke
Mij lijkt een combinatie van beiden ideaal.. Melk speel je inderdaad gemakkelijker binnen, maar het bevat slechts 3.5 max eiwitten per 100g.. Kwark daarentegen bevat 11g eiwitten per 100g.. Een half kilootje, dat staat voor een potje kwark, heb je snel binnen en dan heb je al 55g eiwitten binnen.. Een halve liter melk, 2 volle mokken, daarentegen bevat slechts 15 tot 18 g eiwitten..
Mijn kwark bevat slechts 7.5 g eiwit per 100 g. Hoger vind ik niet in de nabije omtrek.
Verder 1 liter melk is bij mij binnen de 5 min binnen, 500 gram kwark , wat maar de helft is, daar doe ik minstens 10 min over.
Maar dit is een persoonlijke kwestie en een zinloze discussie.
 
Originally posted by admin

Mijn kwark bevat slechts 7.5 g eiwit per 100 g. Hoger vind ik niet in de nabije omtrek.
Verder 1 liter melk is bij mij binnen de 5 min binnen, 500 gram kwark , wat maar de helft is, daar doe ik minstens 10 min over.
Maar dit is een persoonlijke kwestie en een zinloze discussie.

Ah, dat is spijtig.. Ik koop mijn "kwark" in de Aldi.. 500gr van Milsani voor 50cent.. Hij bevat inderdaad 11.7g eiwitten per 100g.. Zoals je zegt is het idd een persoonlijke kwestie en een zinloze discussie. Heel de dag door melk drinken of heel de dag door kwark eten lijkt mij absurd. Beiden combineren is ideaal..
 
Originally posted by admin

1 liter verse melk bevat 35 gram eiwit. 500 gram kwark bevat 37 gram eiwit, meeste mensen drinken sneller dan ze eten dus die melk is een veel snellere en effectievere eiwitbron.
omdat je zegt veel snellere en effectievere eiwitbron d8 ik dat je de effectiviteit van eiwit zelf bedoelde omdat je al snellere geschreven had. vandaar.
 
Maar in de context van

"...meeste mensen drinken sneller dan ze eten dus..."

dus het ging mij heel de tijd om de snelheid/handigheid van melk ten opzichte van kwark.

Hopelijk duidelijk nu :D
 
jawohl!

welk enzyme is het trouwens dat je huid dikker maakt? zoals ik al zei.. ondertussen moet ik er aardig aan gewend zijn geraakt. Ik heb nu geen last meer van jeuk enzo. Ik denk dat als je een lange tijd melkloos bent geweest, je lichaam flink moet wennen eraan.
 
Originally posted by ErEf
jawohl!

welk enzyme is het trouwens dat je huid dikker maakt? zoals ik al zei.. ondertussen moet ik er aardig aan gewend zijn geraakt. Ik heb nu geen last meer van jeuk enzo. Ik denk dat als je een lange tijd melkloos bent geweest, je lichaam flink moet wennen eraan.

ik heb een hele tijd maar 100ml yoghurt per dag gehad als melkproduct. Op ten duur leek het me verstandig om maar calcium tabletten erbij te nemen, waar bij ik spontaan van de 1 naar de 55 Squats ging en mijn bankdrukresultaten ook omhoog gingen. ;)
 
Back
Naar boven