MuscleMeat

Kwark (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja, maar je leest vaak dat je beter geen zuivel moet nemen tijdens het cutten.
 
22 gram koolhydraten per100 gram??? Cker geen magere kwark!?
 
zal wel vruchtenkwark zijn ;)
 
tja 100% suiker ofzo haha laat het vet worden maar beginnen! :):):)
 
Nee, hij heeft het totaal berekend per pot.. 22g KH = dus 4,4 g KH en 7,3 g eiwit per 100 g..

Dat haatte ik altijd zo in de VS, je ziet daar bijna nooit op het label voedingsinfo staan per 100 gram maar per 'serving'.. en dan jij maar rekenen en rekenen om tot de 100g portie te komen.. ik werk liever andersom: eerst weten wat er per 100 g in zit en dan uitrekenen hoeveel je binnen krijgt.. je was dus 1 stap te vergegaan TongPo!

Die waarde is vrij normaal hoor... ik denk dat je een wat vloeibaarder soort kwark hebt, dus in feite een wat goedkopere soort voor de fabrikant, duurder voor jou!

Die Ravensburger is wat vaster...

Maarre, wat er op het LABEL staat is 1 ding, wat er in feite IN zit is weer wat anders..
Enne, als je het ene niet door je keel krijgt en het andere is lekkerder? Wat is dan beter? Prijs interesseert me minder dan smaak....
We spreken nu over magere kwark zonder toevoegingen, volle is in feite nog beter, maar naar verhouding te duur.. doe er dan liever slagroom bij voor het vet... veeeeeeeeel goedkoper en komt op hetzelfde neer als volle kwark!

Espi, die kwark nu meestal laat uitlekken om evt lactose kwijt te raken (zou in vloeibare fractie zitten)...
 
Back
Naar boven