Fitness Seller

Kwark (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Waar halen jullie je kwark?

Ik heb net de magere kwark bij de Lidl gehaald; goede prijs, maar ik vind dat er in verhouding weinig proteïnen in zitten, namelijk:

500 gram:

- Proteïnen, 36.5 gr
- KH, 22 gr
- Vet, -
 
Haal het bij de aldi, is kwark met 11 gr. eiwit per 100 gr, dus op 500 gr. is dat 55 gr. eiwit. en het is de goedkoopste die er is. Is alleen nogal dik, dus ik gooi er wat water bij, roer het tot het een soort dikkere yoghurt is en lepel het op..

de biogarde yoghurt van de aldi ook een aanrader, 29 eurocent per 500 ml. en super lekker spul :)
 
K*t dat er bij mij geen aldi in de buurt zit...
 
ik heb die van ravenburger ofzo met 11,1 g per 100. het is idd wat dik maar ik eet t gewoon zo op.
 
Originally posted by soulreaver
Haal het bij de aldi, is kwark met 11 gr. eiwit per 100 gr, dus op 500 gr. is dat 55 gr. eiwit. en het is de goedkoopste die er is. Is alleen nogal dik, dus ik gooi er wat water bij, roer het tot het een soort dikkere yoghurt is en lepel het op..

de biogarde yoghurt van de aldi ook een aanrader, 29 eurocent per 500 ml. en super lekker spul :)

die heb ik ook.. smaakt voor geen meter maar eet er toch 2 potten van..als je em te dik vindt kan je em t beste ff een half uurjtje uit de koelkast zetten.. dan wordt t wat zachter en beter weg te werken..


gewoon hap en slik :)
 
Thx
 
Ik haal mn ravensburg kwark altijd bij de dirkson.
Per 100gr: 11,1 gr Eiwitten, 3,5gr Koolhydraten en <1gr vet.
Kost maar € 0,55 per 500gr.
Smaak: Heerlijk :p
 
Me2... Ravensburg is oke. En niet duur ook.
 
Ik heb gister kwark bij de ap gehaald en ik kwam er thuis achter dat er 'magere biogarde kwark' op stond. Biogarde betekent dat er rechtsdraaiend melkzuur in zit. Met de voedingswaarden is verder niks mis:

100 gr:

eiwit: 11 gr
kh: 3 gr
vet: -

Maakt het dus nog veel uit welke variant je haalt?
 
ravensburger indeed.

koop et bij de jumbo.
 
wat zijn didl en dirkson?
 
Originally posted by TongPo
Waar halen jullie je kwark?

Ik heb net de magere kwark bij de Lidl gehaald; goede prijs, maar ik vind dat er in verhouding weinig proteïnen in zitten, namelijk:

500 gram:

- Proteïnen, 36.5 gr
- KH, 22 gr
- Vet, -

Ja helaas... de kwark met ruim 12 gram eiwit per 100 gram is uit het assortiment gehaald bij de Lidl. Nu hebben ze alleen kwark met ca. 7,3 gram eiwit per 100 gram.
 
supermarkten :)

ik eet ook die van ah met biologische gedoe
ik heb nooit een andere geproefd ik vraag me af of die wat lekkerder zijn
 
AH heeft ook Euroshopper kwark voor 72 cent dacht ik, de eiwit waarde is iets lager dan hun standaard (huis?) merk van iets meer dan 90 cent..

Espi
 
Originally posted by Man-Mountain
ik heb die van ravenburger ofzo met 11,1 g per 100. het is idd wat dik maar ik eet t gewoon zo op.

maar dees is wel romiger dan die van de aldi :)

ik pleur er altijd een eetlepel lijnzaadolie in. is goed te doen en is die kwark ook niet zo stijf meer :)
 
Maar tijdens het cutten kun je denk ik beter geen kwark gebruiken of niet=
 
Je kan toch gewoon magere kwark gebruiken?
 
Je was me net voor ;)
 
Back
Naar boven