MuscleMeat

Kwarken vergelijken (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Simsalabimmusclesforsewin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.626
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Hoe kan het dat de standaard huismerk kwark in duitsland voor 0.60 euro ofzo circa 12 gram proteine per 100gr heeft en de ah huismerk kwark maar 9 per 100gr. Is er ook goedkope kwark in nederland met 12gr p/100gr of moet ik dan steeds de dure skyr/fitline blijven eten?

Pren

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 jun 2014
Waardering
2.528

Ik zou die Duitse kwark trouwens echt niet aanraden. Dat voelt als een baksteen :p
Is die 3 gram per 100 gram trouwens echt zo belangrijk? Je kunt er ook wat whey doorheen gooien. Is meteen lekkerder ;)

SvP0501

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 jul 2015
Waardering
1.587
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hier huismerk van de Dirk ( volgens mij melkkan ) , kg bakken
Altijd met 1 scoop whey erdoorheen en 50 gr studentenhaver

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.626
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
  • Topic Starter Topic Starter

Ik zou die Duitse kwark trouwens echt niet aanraden. Dat voelt als een baksteen :p
Is die 3 gram per 100 gram trouwens echt zo belangrijk? Je kunt er ook wat whey doorheen gooien. Is meteen lekkerder ;)
Ik vind de duitse kwark gewoon prima hoor. En ja maar 3 gram extra per 100, ik eet zo een hele pot onder een keer is toch wel even 15 gram extra. En nee ik eet geen whey ik eet alleen echt eten dus ga ik toch liever voor 15gram extra proteine van de kwark dan 20gram extra van een schepje proteine poeder

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.626
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Hier huismerk van de Dirk ( volgens mij melkkan ) , kg bakken
Altijd met 1 scoop whey erdoorheen en 50 gr studentenhaver
Bevat die van de Dirk 12gram of is dit gewoon een ‘recept’ dat je aanraadt?

Camelus

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waardering
18.921
Ik vind de duitse kwark gewoon prima hoor. En ja maar 3 gram extra per 100, ik eet zo een hele pot onder een keer is toch wel even 15 gram extra. En nee ik eet geen whey ik eet alleen echt eten dus ga ik toch liever voor 15gram extra proteine van de kwark dan 20gram extra van een schepje proteine poeder
Waarom is kwark 'echt' eten en whey niet?

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.626
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Waarom is kwark 'echt' eten en whey niet?
Omdat ik het daar niet mee associeer. Ik kan al mn proteine uit eten halen dus dan heb ik niet een poeder als toevoeging nodig. Bovendien gaven veel proteine poeders me acne toen ik begon. Maar ik eet dan liever wat meer eten i.p.v. dat ik er wat poeder door heen gooi that’s it

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.626
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
En ik eet liever stukje vis of steak extra op een dag i.p.v. dat ik proteine poeder ga eten dan haal je veel meer voedingsstoffen uit de vlezen halen. Proteine poeder zie ik als iets voor de pro’s die maar voor de zekerheid wat meer proteine in hun lichaam moeten krijgen of voor mensen met weinig tijd voor eten. Maar voor de meeste mensen die beginnen zou ik toch gewoon eten aan raden

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waardering
1.174
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
En ik eet liever stukje vis of steak extra op een dag i.p.v. dat ik proteine poeder ga eten dan haal je veel meer voedingsstoffen uit de vlezen halen. Proteine poeder zie ik als iets voor de pro’s die maar voor de zekerheid wat meer proteine in hun lichaam moeten krijgen of voor mensen met weinig tijd voor eten. Maar voor de meeste mensen die beginnen zou ik toch gewoon eten aan raden
Eensch. Ik heb wel vaak een shake wey en brinta mee naar het werk, voor als drukte normaal eten even niet toelaat.
Beetje water erbij, heb je toch voeding binnen.

Steks

Colossal Veteran
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
12.772
Lengte
1m82
Massa
86kg
Fijn dat je twee topics hebt.
De meeste zijn geen echte kwark, maar gewoon yoghurt met whey. Dus kan de fabrikant het eiwitgehalte zelf bepalen.

• Like
Waarderingen: BB_

ovation

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 dec 2005
Waardering
1.189
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
7%
Ik pak meestal die kvarg.... Nu 900 gr bakken dus voor 3 dagen genoeg, 'smaak is heel goed en weinig suiker en vet

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.626
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Fijn dat je twee topics hebt.
Ging perongeluk eerste keer dat ik had gepost stond de topic er niet en werd ik terug gegooid naar de home page dus ik dacht er was iets fout gegaan, hoe kan je dat verwijderen? Zie nu namelijk ook dat er een tweede is

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.626
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Ik pak meestal die kvarg.... Nu 900 gr bakken dus voor 3 dagen genoeg, 'smaak is heel goed en weinig suiker en vet
Ja maar daar zit toegevoegde smaak in toch? En is ook duurder dan een normaal kwarkje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.626
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%