MuscleMeat

Kwarken vergelijken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bovendien is het maar de vraag of dat wat in de voedingsinformatie staat ook daadwerkelijk klopt. Er mag volgens de EG richtlijnen een bepaald percentage afgeweken worden; niet bewust, maar de voedingsinfo op het label moet een indicatie geven, geen precieze weergave van de werkelijkheid. Misschien weet Sparks79 wel hoe dat zit.
Overigens zijn calorieën altijd een inschatting. niemand weet precies wat hij binnen krijgt en hoeveel hij verbrandt, dus het is altijd een inschatting. Als je je druk maakt over 2gr eiwit per 100gr product meer of minder dan ben je iig je prioriteiten verkeerd aan het leggen. Maar dat is mijn mening.
Ik heb niet zo veel verstand van etikettering , maar je mag er van uitgaan dat het gemiddeld genomen klopt.

Daarbij zijn merk producenten degenen die hun eigen onderzoek doen. Van optimel kun je vrij zeker zijn dat eea klopt. En als ze iets zeggen over het eiwitgehalte zijn de regels ook strenger.

Goedkope merken ergens onderuit het schap....krijgen de gegevens van een leverancier en typisch besteden die zo min mogelijk geld aan onderzoek. Minder betrouwbaar. En eiwit is geld waard, dus ze geven je niet graag meer voor niets. Lidl en Aldi stellen heel hoge eisen aan leveranciers en daar klopt het vaak wel


Er is bekend dat van veel producten het kabel niet helemaal klopt, maar in grote lijnen kun je er op vertrouwen dat van verpakt voedsel alles gemiddeld wel ongeveer klopt.

Bij verse producten klopt het vaak niet helemaal. Een broodje bevat zomaar een eetlepel meer mayo en een half ei minder.

TLDR;

LM heeft gelijk, helemaal precies weet je het niet. Gemiddeld genomen klopt het ongeveer.
 
Hoef niks te veranderen aan mn perceptie. Hoef ik ook meteen geen geld uit te geven aan proteine poeders bespaart weer wat
Hoeft niet, maar het is wel een makkelijke manier om wat extra eiwit te eten.

Niets mis mee. En als je het anders doet maakt het ook niet veel uit, als je maar ruim voldoende eiwit eet. Maakt voor de meesten niet uit of dat 1,8 of 2,1 gram per kg is. En het hoeft ook echt niet elke dag precies gelijk te zijn. Tenzij je professioneel bezig bent oid.
 
ik kan wel ongelijk hebben volgens jullie. Maar zo zie ik het gewoon, is mijn mening over proteine poeder. Ik heb het niet nodig. Snap iedereen z’n probleem hier niet. Stelde gewoon een normale vraag kan je i.i.g. een normaal antwoord krijgen maar dat is erg lastig hier blijkbaar

Op je vraag is normaal antwoord gegeven echter deed jij uitspraken die nergens op slaan. Je hebt vaker de kans gekregen om het toe te lichten maar je ging steeds meer brabbelen. Tip aan jou, sta eens open voor inbreng en blijf niet in je eigen kleine wereld zitten, hier zit heel wat ervaring en kennis waar jij als puber je voordeel mee kunt doen.
 
Op je vraag is normaal antwoord gegeven echter deed jij uitspraken die nergens op slaan. Je hebt vaker de kans gekregen om het toe te lichten maar je ging steeds meer brabbelen. Tip aan jou, sta eens open voor inbreng en blijf niet in je eigen kleine wereld zitten, hier zit heel wat ervaring en kennis waar jij als puber je voordeel mee kunt doen.

Niet alleen pubers kunnen hier hun voordeel mee doen, genoeg andere op het forum ook.

Lang leve het DBB-forum!

Zal morgen even m’n ervaring delen m.b.t. de nootropics trouwens Camelus.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
drinken is geen echt eten Heek

Slimpie is geen volwaardig drinken, bevat veel zoetstoffen is er slecht voor je etc blablablabla.

Ik heb ze allemaal trouwens, wel relaxt!
 
Slimpie is geen volwaardig drinken, bevat veel zoetstoffen is er slecht voor je etc blablablabla.

Ik heb ze allemaal trouwens, wel relaxt!
Je kan beter gewoon water drinken tho...
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Voor al uw vragen over water:
 
Back
Naar boven