XXL Nutrition

Kwarken vergelijken (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Love
Waarderingen: Onit
Verlaag je door het invriezen het aantal calorieën?
Ja. Immers, 1 KCal is de hoeveelheid energie die nodig is om 1 liter water 1°C te verwarmen. Dus als je een kilo ijsblokjes eet, kost het het 37 KCal om dit op lichaamstemperatuur te brengen.
giphy.gif
 
Ja. Immers 1 KCal is de hoeveelheid energie die nodig is om 1 liter water 1°C te verwarmen. Dus als je een kilo ijsblokjes eet, kost het het 37 KCal om dit op lichaamstemperatuur te brengen.
giphy.gif
nee dus... de kcal van de kwark verlaagt niet. De energie die je lijf nodig heeft om het te "verwerken" verhoogt met een nihil aantal kcal. :p
 
  • Like
Waarderingen: LM
nee dus... de kcal van de kwark verlaagt niet. De energie die je lijf nodig heeft om het te "verwerken" verhoogt met een nihil aantal kcal. :p
Bron?
En als je in de zon eet is jouw lichaam warmer dan in de winter dus dat trekt het weer recht.
 
Uitgerekend en afgewogen .

500 gr magere kwark naturel
1 scoop whey met smaak ( bulkpowders )
50 gr studentenhaver
Welke smaken van bulkpowders heb je geprobeerd?
 
De smaken met voornamelijk chocolade ( om dat ik choco icm studentenhaver erg lekker vind )

heb nu de Peach besteld en birthday cake , ik vind ze smaken lekkerder als van de concurrent
 
De smaken met voornamelijk chocolade ( om dat ik choco icm studentenhaver erg lekker vind )

heb nu de Peach besteld en birthday cake , ik vind ze smaken lekkerder als van de concurrent
Ok ik heb witte choco besteld en choco cocos
 
Hele lange verhalen maar welk merk nemen jullie momenteel ?
 
Back
Naar boven