Fitness Seller

Kwarken vergelijken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hele lange verhalen maar welk merk nemen jullie momenteel ?
Campina is kwa smaak en structuur favoriet (+eiwit gehalte). Ook de kokos variant vind ik erg lekker.
Arla bio Skyr vind ik ook erg lekker; romig en vol.
 
Kvarg van Lindahl, wel wat duurder de smaakloze B-merk kwarken, maar alle smaken zijn lekker en het hele gezin lust ze. Verder geef ik de voorkeur aan vet arm griekse yoghurt boven de smaakloze kwarken.
 
Kvarg van Lindahl, wel wat duurder de smaakloze B-merk kwarken, maar alle smaken zijn lekker en het hele gezin lust ze. Verder geef ik de voorkeur aan vet arm griekse yoghurt boven de smaakloze kwarken.
Welk merk griekse yoghurt ? Ik nam lang terug Kri kri maar die zie ik nergens meer
 
De structuur van Melkan, Milbona of Zwaanse hoeven is het beste imo. En toevallig een van de goedkopere. franse kwark van de Jumbo of Konings is net een blok beton.
 
Kvarg van Lindahl, wel wat duurder de smaakloze B-merk kwarken, maar alle smaken zijn lekker en het hele gezin lust ze. Verder geef ik de voorkeur aan vet arm griekse yoghurt boven de smaakloze kwarken.
Die nieuwe met blauwe bes en peer vanille bij de Appie zijn echt top!

Momenteel ontbijt ik dagelijks met Fage Total Griekse yoghurt 0%.
Mega duur. :roflol:
Wel mega lekker.

Campina magere kwark is al genoemd, daar ben ik ook echt fan van. Evenals Arla skyr.
 
Kvarg van Lindahl

Deze is met afstand de lekkerste idd, helaas wel 5x zo duur als andere magere kwark soms maar goed dan heb je ook wat :D
 
Voor wie ze nog niet geprobeerd heeft, koop deze bij de Appie:

1593796978398.png
1593797005177.png
 
Die nieuwe met blauwe bes en peer vanille bij de Appie zijn echt top!

Momenteel ontbijt ik dagelijks met Fage Total Griekse yoghurt 0%.
Mega duur. :roflol:
Wel mega lekker.

Campina magere kwark is al genoemd, daar ben ik ook echt fan van. Evenals Arla skyr.
Dodoni is ook goede Griekse yoghurt.

Ik wacht hier op de nieuwe Lindahls bij jumbo. Ik vind optimel griekse yoghurt en kwark ook lekker trouwens.

Net een bak vanille lindahls op met aardbeien, bramen en blauwe bes. Echt goddelijk.
 
Dodoni is ook goede Griekse yoghurt.

Ik wacht hier op de nieuwe Lindahls bij jumbo. Ik vind optimel griekse yoghurt en kwark ook lekker trouwens.
Nieuwe lindahls ?
Net een bak vanille lindahls op met aardbeien, bramen en blauwe bes. Echt goddelijk.
 
Peer vanille en bosbes vanille. Ik heb ze ook nog niet gehad.
 
Melkan met flavdrops
Camina kokos
Lindahls kwark

Smaak > paar gram eiwitten
 
Back
Naar boven