MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo, vandaag word dan concreet de stap gezet een fatsoenlijke bodybuilder te worden en ben nu onderweg naar mijn coach. We gaan vandaag samen trainen en de nieuwe schema's bespreken die met onmiddelijke ingang van kracht zijn.

Het is de bedoeling rond de 100kg te blijven balanceren maar het vet percentage langzaam terug te brengen naar in eerste instantie een procentje of 9-10 en de spier kwaliteit drastisch te verbeteren.

Daarnaast ligt de focus op nogal wat achterstanden hier en daar:
hamstrings
bovenkant borst
bovenkant rug moet dikker
kuiten
benen meer outsweep
en dan is er nog het probleem met mijn middel

maar daar moet ik mij niet druk om maken zegt rob. Sinds de zuivel drastisch is teruggebracht ziet die er al een stuk beter uit.

Nou... Daar gaat ie dan: the point of no return...
 
Oeee spannend!!!! Gaat helemaal goed komen met jou gedrevenheid :thumbs:! Trainze! :woot:
 
Veel plezier vandaag!
Welke spiergroep staat er op het programma?
 
nette training kwarkmens....gewichten zijn iets gereduceerd als ik het goed heb, vergeleken met tijdje terug. je gaat waarschijnlijk strikter en geconcentreerder trainen.....idd beter ga je voor kwaliteit ;)
 
Veel plezier vandaag!
Welke spiergroep staat er op het programma?

Vanuit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Kwark vandaag zijn borst schouders en biceps gaat trainen met zijn coach. Ben benieuwt wat hij ervan terecht brengt, maar twijfel er niet aan dat het goed gaat. Zet 'm op Kwark!
 
Zet 'm op kwark! Laat ons die monsterprogressie zien!
 
Thnx allemaal! Nou... Het was me het dagje wel zeg!

Zo'n beetje alles wat ik heb geleerd kan ik meteen weer overboord gooien! Ik had me al voorbereid op anders trainen, maar dat het zo radicaal anders zou gaan worden had ik niet verwacht.

Vanaf nu ga ik 6 dagen per week trainen. Rust tussen sets gaat terug naar maximaal 1 minuut, er word uitslutend nog super strict getraind en de achterstanden worden meteen aangepakt...
Ik heb nu borst gedaan met pussy weights maar heb nog NOOIT zo'n gruwelijke pomp in mijn spieren gevoeld! :eek:

dit was super leerzaam en een ware uitputtingsslag en geeft maar aan dat mijn spierconditie buitengewoon waardeloos is en ik aan mijn opgebouwde kracht geen klote heb hahaha

schema wordt later gepost. Maar kan alvast verklappen dat het roer helemaal om gaat. Ook qua voeding word alles radicaal anders, details daarover post ik ook later. Ik zit nu zwaar onder de indruk in de bus onderweg naar huis met de conclusie dat ik jack shit wist van bodybuilding...
 
ben benieuwd, misschien kunnen we er allemaal wel van leren!
 
Klinkt goed kwark!! Strict trainen is nu eenmaal ook beter, aldus mezelf;):P
 
Klinkt goed kwark!! Strict trainen is nu eenmaal ook beter, aldus mezelf;):P

Wat ik bedoel is stricter dan strict. Wat ik bijvoorbeeld op de meet heb gezien, is alle 13 fout... mijzelf inclusief overigens ;)

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

ben benieuwd, misschien kunnen we er allemaal wel van leren!

Ik weet het wel zeker Koen... Ik kan met 100% zekerheid zeggen (en ik spreek voor mezelf) dat ik tot nog toe ALLES verkeerd heb gedaan.
 
Pfoe.. Dat klinkt voor ons niet echt goed, haha. Ik ben erg benieuwd naar je uitgebreide post met een berg leerzame stof!
 
Hmm, strict trainen is goed ja.
Maar ik ben zelf van mening dat je af en toe ook een setje moet doen met een gewicht wat je eigenlijk net niet strict kan tillen. Hierbij mag je een beetje cheaten. Je moet jezelf toch over een punt heen krijgen, en door nooit zwaarder te gaan dan je eigenlijk aan kan zul je nooit over dat punt geraken.
 
Hmm, strict trainen is goed ja.
Maar ik ben zelf van mening dat je af en toe ook een setje moet doen met een gewicht wat je eigenlijk net niet strict kan tillen. Hierbij mag je een beetje cheaten. Je moet jezelf toch over een punt heen krijgen, en door nooit zwaarder te gaan dan je eigenlijk aan kan zul je nooit over dat punt geraken.

Af en toe tijdjeop kracht is niks mis mee, maar verder ben ik nu volkomen bekeerd tot het strict & pussyweights trainen... :p
 
Ben eens benieuwd Chris!

Hoe je klinkt bevalt me wel! :D
 
Is er dan niemand van dit forum geweest die je heeft aangeraden om anders te trainen? Ik dacht dat hier zoveel kennis aanwezig was, maar dat valt dus ook wel weer mee.
 
Pfoe.. Dat klinkt voor ons niet echt goed, haha. Ik ben erg benieuwd naar je uitgebreide post met een berg leerzame stof!

De grootste verandering is toch wel de manier van uitvoering. Sja, en dat valt op een forum niet echt te leren...

De eerste training nieuwe sT is morgen al :eek:

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Is er dan niemand van dit forum geweest die je heeft aangeraden om anders te trainen? Ik dacht dat hier zoveel kennis aanwezig was, maar dat valt dus ook wel weer mee.

Je sT van training is niet echt uit te leggen op een forum, zelfs niet ideaal met een filmpje. Je moet het beleven en er bijzijn.

Tuurlijk is er wel wat kennis, maar wat ik nu zie en meemaak, gaat er echt een wereld voor me open...
Ik heb lange tijd vooral op kracht getraind, en daar is op zich niks mis mee... maar de hele benadering word nu anders.
 
hahaha een klein jongetje van 100 kilo lol
dat noemt men obesitas als kinderen zo'n overgewicht hebben:P
ik wou bijna zeggen; word hier nog getraint, maar was vergeten dat je vandaag getraint had
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven