AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo. Ben nu bijna 2 weken van de melk af. (2 liter per dag)

De weegschaal geeft 95 aan :eek: en mijn bulk pens is nagenoeg weg. Het word tijd voor foto's.... Straks in de gym armen en schouders trainen, zal eens kijken of er mooie pics te maken zijn :thumbs:
 
jup, maar niet van XXL. Ik zit aan de carnivor (avond), en aan de whey van CytoSport. Verder tussendoor af en toe een Cytogainer.

Verder is het rijst of aardappels met kip of biefstuk. Af en toe varieer ik met vis. Zit aan de 4500 Kcals p/d nu. Zit nu precies op onderhoud, straks weer iets opschroeven.
 
Laatst bewerkt:
Zo. Ben nu bijna 2 weken van de melk af. (2 liter per dag)

De weegschaal geeft 95 aan :eek: en mijn bulk pens is nagenoeg weg. Het word tijd voor foto's.... Straks in de gym armen en schouders trainen, zal eens kijken of er mooie pics te maken zijn :thumbs:

Had niet verwacht dat het zoveel zou schelen :eek:. Is goed te horen, ik zit zelf aan 1.5 p/d, als ik dus net zo zou reageren op het stoppen met melk ben ik instant droog :) (maar dan is mijn bw zo laag :()

Ik zal Rob om een toelichting vragen.

Hier nog antwoord op gekregen? :)
 
Zo paar (ietwat slechte) foto's maar weer...

IMG_0306.jpg


IMG_0310.jpg


IMG_0321.jpg
 
Iets droger, en vooral mijn pens is stukken beter. Fotot's zijn verder gewoon slecht. Ben hier overigens half koud, alleen schouders getraind.
 
huh...das wel een enorm verschil chris! ziet er een stuk beter uit zo (en gezonder)
 
Kuur is nog in volle gang trouwens... en blijf voorlopig nog wel ff on :rolleyes:
 
Ziet er goed uit beescht, je hebt echt een brutaal fysiek. Ik denk dat je inderdaad aan de extreme body klassen moet deelnemen, bij de fitniss en figure klasse gaat het 'm niet worden :D

Vooral je schouders lijken erg goed, en ook je armen staan er keurig bij! Je V-shape is misschien nog een aandachtspuntje, maar goed.. dat wist je al ;)
 
Kijk dat ziet er al een stuk beter uit dan die vorige foto's.

Gaat lekker chris, nou ja voor een oudje dan.....


















j/k :P
 
complimenten kwarkdraaier, je gaat echt lekker vooruit!! :thumbs:
 
Chris, die pens is weg! Ziet er goed uit man!

Veel succes met je nieuwe traningsmethode! :)
 
Tering jantje Kwark, dat scheelt nogal een bak met die bulkpens welk je met de meeting had!

Je ziet verdomme meer blokken dan je bij mij ziet:eek:
 
Nette pics kerel, gaat goed.
 
Thanks allemaal. En toch zie ik nog niet terug wat ik in de spiegel zie. Misschien eerst maar es met een dikke pomp erin foto's maken. Ziet het er een stuk strakker uit nog.

Thanks allemaal, geeft me veel motivatie dit!
 
lekker bezig kwarkie!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven