Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben ook wel benieuwd naar de foto's! Maarre 12kg in zo'n korte tijd lijkt me niet mogelijk, behalve als je 1.80 bent en toen je weer begon nog 55kg woog o.i.d
 
Jow kwarkmixer, dit vraaaagt gewoon om foto's.
Dan stel je al die leden hier gerust.

Uiteraard wel before and after pics ;)
 
Jow kwarkmixer, dit vraaaagt gewoon om foto's.
Dan stel je al die leden hier gerust.

Uiteraard wel before and after pics ;)

Heb hem 3 weken geleden gezien en er zat toen wel degelijk een hele hoop massa bij dan die filmpjes! Kan alleen niet zeggen hoeveel kilo's dat zouden zijn! Beentjes van hem zijn wel gegroeid alleen het kon nog niet op tegen die biefstukken in mijn benen ;)
 
kerel, moet ik nou werkelijk helemaal naar holland komen om je eens te zien?

foto's, foto's, foto's!:D
 
pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics! pics!

lijkt me duidelijk
 
komaan kwark jongen, post die foto's, of ik post die naaktfoto's die ik van jou heb!
 
Stelletje smeerlappen hier..
 
oh man... net vrouwen hier :p
Wordt er nog getraind of wat?
 
WTF ??? Wat gebeurt hier nou allemaal weer?

Mensen, even een huishoudelijke mededeling:

MIJN LOG IS GEEN DARKROOM JAAA!


Zo. Dat is eruit. :D

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Ik zit ****ing te stressen, want ik mag 2 collega's waarnemen... de komende 3 WEKEN! :eek:

Maar goed, vanavond weer training, hoewel benen training er even niet in zit, want het gaat gewoon niet over met die pees :(

Foto's komen er echt wel aan, ik wil gewoon exemplaren hebben die goed genoeg zijn om te posten (ik ben al niet zo fotogeniek.... )
 
Ah joh, geen kunstwerk van maken, je carriere hangt er niet vanaf :D.

Ik mag de komende 3 dagen 3 collega's waarnemen, waarvan 2 direct, 1 zelfs andere expertise, lekker veel switching overhead dus. Ik ben meestal de sjaak in de vakanties (volgend jaar huur ik gewoon kinderen, volgens de films vliegen volgend jaar de auto's, dus kan ik vast ook kinderen huren). Daarna mag ik nog 2 weken 2 collega's waarnemen. Heb stress naast me laten liggen, zeg gewoon wat vaker nee.
 
WTF ??? Wat gebeurt hier nou allemaal weer?

Mensen, even een huishoudelijke mededeling:

MIJN LOG IS GEEN DARKROOM JAAA!


Zo. Dat is eruit. :D

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Ik zit ****ing te stressen, want ik mag 2 collega's waarnemen... de komende 3 WEKEN! :eek:

Maar goed, vanavond weer training, hoewel benen training er even niet in zit, want het gaat gewoon niet over met die pees :(

Foto's komen er echt wel aan, ik wil gewoon exemplaren hebben die goed genoeg zijn om te posten (ik ben al niet zo fotogeniek.... )

Tijgerbalsem al uit de kast getrokken? Doet bij mij nog weleens wonderen omdat het de doorbloeding naar bepaalde gebieden versterkt! Oa pezen hebben vaak te kampen met weinig doorbloeding en daarmee dus traag herstel!
 
Zo, wel balen van die pees. Zo heftig dat geen enkele beenoef te doen is?

Stress de deur uit schoppen! (ja, makkelijker gezegd... :p)
 
Zo, wel balen van die pees. Zo heftig dat geen enkele beenoef te doen is?

Stress de deur uit schoppen! (ja, makkelijker gezegd... :p)

Ik kan zelfs niet helemaal recht lopen, soort kramp gevoel vanuit mijn rechter hammetje tot onderaan mijn been.... echt vaag... ****ing pijnlijk ook... Heb veel rust gehouden, maar lijkt niet echt goed te herstellen :(

Pfff.... dan zit me kop vol met een shitload aan repairs, vervelende klanten die me stalken omdat ik een Mac goeroe ben AAAAAAGGGGGHHHHH!!!! Ik word er knettergek van heirzo!!

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Tijgerbalsem al uit de kast getrokken? Doet bij mij nog weleens wonderen omdat het de doorbloeding naar bepaalde gebieden versterkt! Oa pezen hebben vaak te kampen met weinig doorbloeding en daarmee dus traag herstel!

goeie van je... ik ga meteen zo'n potje scoren !
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven