XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hehehe, ik doe nu natuurlijk fullsquats, en helemaal volgens het boekie eh?
Maar is wel weer ff leuk om te pieken... gaat volgende maand goed komen als ik weer ga maxen ;)

Morgen weer een dikke training maat! ;) Count on it! :fire:

Man, ga is slapen ;) Die rust heb je hard nodig joh! ;) :P Maarre wel grappig nu want qua stats zitten we met benen ook gelijk ongeveer! Nouwja, denk dat ik nog ff stukkie voorloop maar goed ;) Geef je het voordeel van de twijfel! :P
 
Man, ga is slapen ;) Die rust heb je hard nodig joh! ;) :P Maarre wel grappig nu want qua stats zitten we met benen ook gelijk ongeveer! Nouwja, denk dat ik nog ff stukkie voorloop maar goed ;) Geef je het voordeel van de twijfel! :P

hahaha, zien is geloven eh? ;) Wanna battle?

Slaap lekekr gap, ik ga er ook zo in!
 
Kwark, kwark, kwarkje toch :finger:. Nou geloven we je nooit meer he. Als je die suffe buikspieroefeningen nou even had overgelaten aan de locale beachboys, had je makkelijk nog even borst achteraan kunnen knallen.

Maar wel sterke extensions ;), moet nodig beslissen wat voor alternatief ik ga kopen voor mijn huidige leg ext/curl bankie; gaat maar 80kg op :grumble:
 
Oeh i'm scared!

En nu de allerwijste uitspraak ooit door mij geplaatst:

"Gewicht is het middel, niet het doel!!"
 
Oh ja, eerst zeggen dat je in stats voorloopt, dan word je uitgedaagd, en dan is het in ene niet belangrijk :chicken: (mods een :chicken: smiley graag ;))
 
Oh ja, eerst zeggen dat je in stats voorloopt, dan word je uitgedaagd, en dan is het in ene niet belangrijk :chicken: (mods een :chicken: smiley graag ;))

We hadden al een een keer eerder getraind, dus hij weet wel zo'n beetje wat ie kan verwachten hehehe :D

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Kwark, kwark, kwarkje toch :finger:. Nou geloven we je nooit meer he. Als je die suffe buikspieroefeningen nou even had overgelaten aan de locale beachboys, had je makkelijk nog even borst achteraan kunnen knallen.

Maar wel sterke extensions ;), moet nodig beslissen wat voor alternatief ik ga kopen voor mijn huidige leg ext/curl bankie; gaat maar 80kg op :grumble:

hahaha Muah.... Met de buik was ik zo klaar.... Met banken ben ik toch wat langer bezig, en het was al 5 voor 10, dus sjah.... als ik nou zeg om 8 uur in de gym was geweest, had ik tijd genoeg gehad om ook me titten ff aan te pakken. Maar dat gaat strakkies gebeuren, pak ik de schouders en armpies ook ff mee...
 
We hadden al een een keer eerder getraind, dus hij weet wel zo'n beetje wat ie kan verwachten hehehe :D

Klinkt nu alleen aan de manier waarop de zinnen zijn opgebouwd alsof ik idd chicken ben om weer te gaan battlen :) Is niet zo! Zit alleen nog steeds met de vorige battle in me hoofd! Gewichten kwamen toen wel aardig overeen alleen ff heel eerlijk (te eerlijk), je had een rukuitvoering bij topsetje peckdeck, bankdrukken wist ik ook niet of je verstandig bezig was... enz.!

Daarom: "gewicht is het middel, niet het doel!" alleen als je gaat battlen is het enige dat telt: het gewicht! Dus is het dan wel verstandig om te battlen?!
 
Klinkt nu alleen aan de manier waarop de zinnen zijn opgebouwd alsof ik idd chicken ben om weer te gaan battlen :) Is niet zo! Zit alleen nog steeds met de vorige battle in me hoofd! Gewichten kwamen toen wel aardig overeen alleen ff heel eerlijk (te eerlijk), je had een rukuitvoering bij topsetje peckdeck, bankdrukken wist ik ook niet of je verstandig bezig was... enz.!
:D Dat squat filmpje van lang geleden past ook wel in dat rijtje :devil:.
 
Klinkt nu alleen aan de manier waarop de zinnen zijn opgebouwd alsof ik idd chicken ben om weer te gaan battlen :) Is niet zo! Zit alleen nog steeds met de vorige battle in me hoofd! Gewichten kwamen toen wel aardig overeen alleen ff heel eerlijk (te eerlijk), je had een rukuitvoering bij topsetje peckdeck, bankdrukken wist ik ook niet of je verstandig bezig was... enz.!

Daarom: "gewicht is het middel, niet het doel!" alleen als je gaat battlen is het enige dat telt: het gewicht! Dus is het dan wel verstandig om te battlen?!

Ik denk dat zelf kritiek niet in je vocabulair voorkomt Ruben. niet alleen top je mij uiteindelijk alleen met bankdrukken, daarnaast laat je zelf met peckdecken juist ook steken vallen, en daar hoor ik je niet over. Je hebt je mond vol over hoeveel je wel niet kan banken, terwijl je tijdens je training met mij wat anders laat zien.

Maakt mij verder niet uit hoor, ik vind mijn ego niet zo belangrijk. Maar manifesteer je niet ten koste van iemand anders want daar heb ik een hekel aan. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten Ruben.

Ik denk dat jij je perceptie van "eerlijk" een behoorlijk eind moet bijstellen, maat.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

:D Dat squat filmpje van lang geleden past ook wel in dat rijtje :devil:.

In welk rijtje? Is er een rijtje dan? Volgens mij heb jij alleen een squat filmpje gezien. De rest van mijn trainingen kan jij niet beoordelen.
 
Laatst bewerkt:
Waar gaat het nu over? Battle over gewichten is powerlifting en dan mag je het imo alleen hebben over de grote 3. Neem aan dat het over bb gaat en dan is de uitvoering zo belangrijk. Had dat ook voor het eerst met mijn trainingsmaat. Op dbb zaten we qua stats bijna gelijk maar toen we samen gingen trainen kwam ik erachter dat bijvoorbeeld zijn bench niet tot borst kwam.

Dan moet je idd je ego aan de kant zetten en de uitvoering aanpassen. Gewichten gaan dan aanzienlijk omlaag, maar wil je je lichaam laten groeien of je ego? Je moet altijd oppassen dat je niet met gewichten traint omdat dit stoer staat op dbb maar omdat je hiermee goed kunt trainen. Anders hou je alleen maar jezelf en anderen voor de gek.
 
Laat je niet zo kisten Kwark ;). Heb het over Beuk zijn rijtje, en nee daar was ik inderdaad niet bij.
 
Waar gaat het nu over? Battle over gewichten is powerlifting en dan mag je het imo alleen hebben over de grote 3. Neem aan dat het over bb gaat en dan is de uitvoering zo belangrijk. Had dat ook voor het eerst met mijn trainingsmaat. Op dbb zaten we qua stats bijna gelijk maar toen we samen gingen trainen kwam ik erachter dat bijvoorbeeld zijn bench niet tot borst kwam.

Dan moet je idd je ego aan de kant zetten en de uitvoering aanpassen. Gewichten gaan dan aanzienlijk omlaag, maar wil je je lichaam laten groeien of je ego? Je moet altijd oppassen dat je niet met gewichten traint omdat dit stoer staat op dbb maar omdat je hiermee goed kunt trainen. Anders hou je alleen maar jezelf en anderen voor de gek.

Dat vind ik dus echt zwak. Geld ook voor mijn vrienden, we hebben wel eens 50kg gesquat! Denk ik nou.. Dat stelt niks voor. Maar dan blijkt het ook nog eens om half Squats te gaan. :roflol:

Maar ehh ja het gaat natuurlijk om het gewicht! Hoe meer gewicht hoe beter natuurlijk!!!!! (uitvoering staat voorop uiteraard ;))
 
Waar gaat het nu over? Battle over gewichten is powerlifting en dan mag je het imo alleen hebben over de grote 3. Neem aan dat het over bb gaat en dan is de uitvoering zo belangrijk. Had dat ook voor het eerst met mijn trainingsmaat. Op dbb zaten we qua stats bijna gelijk maar toen we samen gingen trainen kwam ik erachter dat bijvoorbeeld zijn bench niet tot borst kwam.

Dan moet je idd je ego aan de kant zetten en de uitvoering aanpassen. Gewichten gaan dan aanzienlijk omlaag, maar wil je je lichaam laten groeien of je ego? Je moet altijd oppassen dat je niet met gewichten traint omdat dit stoer staat op dbb maar omdat je hiermee goed kunt trainen. Anders hou je alleen maar jezelf en anderen voor de gek.

En dat is precies wat ik heb gedaan. Maar ik geloof dat de boodschap bij Ruben niet overkomt?
 
Laat je niet zo kisten Kwark ;). Heb het over Beuk zijn rijtje, en nee daar was ik inderdaad niet bij.

Daar gaat het mij niet om, ik heb er gewoon een hekel aan als mensen een bepaalde beeldvorming naar hun hand zetten, omdat hen dat zo beter uitkomt. Voor de rest mag je alles tegen me roepen wat je wilt.

Zolang het feiten blijven.
 
Sommigen hebben bewust schijt aan uitvoering en willen gewoon meer kgs op de baar. Moeten ze zelf weten vind ik. Maar het is wel handig om te weten als mensen zich met elkaar willen vergelijken :).
 
Sommigen hebben bewust schijt aan uitvoering en willen gewoon meer kgs op de baar. Moeten ze zelf weten vind ik. Maar het is wel handig om te weten als mensen zich met elkaar willen vergelijken :).

All cool ;)
 
Zoals ik al zei: het was een TE eerlijk antwoord van me! Las nog even mijn berichtje terug en zag idd dat ie eruitzag alsof ik wel zo heilig was dat ik wel alles goed deed! Was niet de bedoeling het zo te laten overkomen!!! Was als een neutraler berichtje bedoeld!

Sorry daarvoor Kwark!

Wilde alleen het punt maken dat gewichtenbattle niet de manier is om elkaar te challengen! Degene die in zo'n battle het hoogste gewicht tevoorschijn trekt heeft naar mijn idee vaak ook het grootste ego (als je aan elkaar gewaagd bent tenminste aan gewichten!) en dat heeft niks met spieropbouw te maken! (en vaak dan ook een waardeloze uitvoering!)

De alinea hierboven is trouwens ook bedoeld als neutraal bericht! Slaat niet op jou Kwark maar op gewichtenbattle in het algemeen!
 
Zoals ik al zei: het was een TE eerlijk antwoord van me! Las nog even mijn berichtje terug en zag idd dat ie eruitzag alsof ik wel zo heilig was dat ik wel alles goed deed! Was niet de bedoeling het zo te laten overkomen!!! Was als een neutraler berichtje bedoeld!

Sorry daarvoor Kwark!

Wilde alleen het punt maken dat gewichtenbattle niet de manier is om elkaar te challengen! Degene die in zo'n battle het hoogste gewicht tevoorschijn trekt heeft naar mijn idee vaak ook het grootste ego (als je aan elkaar gewaagd bent tenminste aan gewichten!) en dat heeft niks met spieropbouw te maken! (en vaak dan ook een waardeloze uitvoering!)

De alinea hierboven is trouwens ook bedoeld als neutraal bericht! Slaat niet op jou Kwark maar op gewichtenbattle in het algemeen!

Thnx voor de rectificatie Ruub, apology accepted ;) Heilig boontje :evil2:

Ik vond het juist zo'n leuke training met jou, daarom viel mij jouw reactie zwaar tegen. En tuurlijk, battle is battle, dus probeer je elkaar de loef af te steken. Zullen we het dan sportief houden Ruub? ;)

En tijdens battelen praten we niet over uitvoering maar over ego :D
Tijdens training praten we over uitvoering.

Trouwens, laten we lol niet vergeten eh? ;)
 
Volgende battle is op de compounds, IPF rules :).
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven