MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lust geen haring. :sad:

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Nog 49 posts left Kwark! :p
 
Lust geen haring. :sad:

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Nog 49 posts left Kwark! :p

Kan je nie tellen? 47! hahaha

Nou, des te beter dat je geen haring lust, komt de kotsneigiing sneller :D
 
Kan je nie tellen? 47! hahaha

Nou, des te beter dat je geen haring lust, komt de kotsneigiing sneller :D

:roflol:

Vind vis over het algemeen niks, behalve tonijn!
 
Gewoon naar binnen schuiven. Niet nadenken.
Ik heb de eerste 1000Kcal er alweer in zitten :D

1000 kcal om 9.00 smorgens...hoeveel kcal ga je nemen vandaag dan? tering heh:P
 
Sjit man, kep nu alweer zin in trainen.... Ik hoop alleen dat ik vandaag niet ga nekken :D
 
1000 kcal om 9.00 smorgens...hoeveel kcal ga je nemen vandaag dan? tering heh:P

inderdaad seg ... op 1000kcal zit ik al in de helft van mijn dagtotaal :p
 
inderdaad seg ... op 1000kcal zit ik al in de helft van mijn dagtotaal :p

joh, ik ben er vannacht zelfs nog uit geweest om lekker te shoppen in de koelkast :D Wekenlang zat ik te klooten met eten, maar het ijkt wel of het nu vanzelf gaat hahaha

Ow, jij aan het cutten dus? Zag net je pics... Zit wel goed massa op dat frame van jou!
 
haha :D



nog 4000 :P lekker bezig kwark. je woog gister dus 90 zei je... hoeveel heb je gewonnen in de laatste twee maanden?

nah, niet zo schrikbarend veel...

Was eerst ziek (bacterie in mijn maag), toen dat gezeur met blessures, daarna slecht eten met dat warme weer...

Maar nu knal ik gewoon als een mofo! :D En het maffe is dat ik lekker droog blijf! :scratch:
 
je omzeilt mijn vraag Kwark :P
 
je omzeilt mijn vraag Kwark :P

okay... 2 maanden terug, iets van 83/84 kg. Daar ben ik lange tijd op blijven hangen. Nu dus eindelijk 90...

Ik moet zeggen dat Mutant mass daar deels voor verantwoordelijk is. Het ondersteunt mijn bulk perfect, want elke shake is goed voor 850Kcal, en na een uur heb je gewoon weer honger omdat het supersnelle carbs zijn :D
Er zit ook een shitload aan amino's in.
 
joh, ik ben er vannacht zelfs nog uit geweest om lekker te shoppen in de koelkast :D Wekenlang zat ik te klooten met eten, maar het ijkt wel of het nu vanzelf gaat hahaha

Ow, jij aan het cutten dus? Zag net je pics... Zit wel goed massa op dat frame van jou!

Heerlijk !

Euhm nee :p Ik ben eigenlijk op onderhoud aan het eten in de hoop dat mijn metabolisme
ooit eens wat sneller begint te werken :D

Thanks en succes alvast met de rest van je eten voor vandaag ;)
 
okay... 2 maanden terug, iets van 83/84 kg. Daar ben ik lange tijd op blijven hangen. Nu dus eindelijk 90...

Ik moet zeggen dat Mutant mass daar deels voor verantwoordelijk is. Het ondersteunt mijn bulk perfect, want elke shake is goed voor 850Kcal, en na een uur heb je gewoon weer honger omdat het supersnelle carbs zijn :D
Er zit ook een shitload aan amino's in.

no we're talking hehe.

is geen gekke vooruitgang toch! keep it going!
 
Heerlijk !

Euhm nee :p Ik ben eigenlijk op onderhoud aan het eten in de hoop dat mijn metabolisme
ooit eens wat sneller begint te werken :D

Thanks en succes alvast met de rest van je eten voor vandaag ;)

Yo thnx kerel :D Ook eindeloos cardiooen?

no we're talking hehe.

is geen gekke vooruitgang toch! keep it going!

Thnx Sjaak, maar ik ben er niet zo van onder de indruk. Ik ben pas blij als mijn doelstelling voor dit jaar is gehaald: 95 kg op 10/11%
Maar als het zo door gaat, begin ik dat weer te geloven ;) Maar wel vóór het einde van ut jaar!
Volgend jaar moet er 105 kg op me frame liggen ;) No matter what!
 
Yo thnx kerel :D Ook eindeloos cardiooen?

Nee, daar ben ik vanaf gestapt ... doe nu 3 keer per week 20 a 25min interval lopen
en 2 a 3 keer per week 30min laag intensiteit. Was ervoor wel een pak meer. Maar dus niet beter :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven