MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Update van de voeding cq training please. Zodat het weer een serieus logje gaat worden.
 
Voor de goede orde:

- Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen posts. Ik verwerp dan ook elke aansprakelijkheid voor wat jullie zelf posten.

- Iedereen die meent dat dit alleen een log moet zijn waar je in 3 delig pak je training post of de sfeer wil bepalen zou ik vooral willen verzoeken in de logs van anderen telezen dan wel schrijven.

- Elke training wordt gepost. En alles wat daaromheen relevant is en/of de moeite waard is ook. Daarin ben ik serieus. Voor wie het te veel moeite is hierop inhoudelijk te reagereren of terug te bladeren, neem vooral de moeite hier niet meer terug te komen dan.

- Ik krijg tot nu toe geen klachten, zou ook raar zijn als er op een gezond potje lachen de doodstraf staat. Tot dan toe is dit immers mijn eigen log, met mijn eigen regels.

- Rellen worden weldegelijk gerapporteerd, een voorvalletje gisteren is daar een prima voorbeeld van.

Tsja, en verder is het gewoon lekker take it or leave it. Ik log mijn trainingen vooral voor mijzelf en voor niemands vermaak.



Zo. Ik ga nu trainen, Mazzel.
 
- Rellen worden weldegelijk gerapporteerd, een voorvalletje gisteren is daar een prima voorbeeld van.

- Elke training wordt gepost. En alles wat daaromheen relevant is en/of de moeite waard is ook. Daarin ben ik serieus. Voor wie het te veel moeite is hierop inhoudelijk te reagereren of terug te bladeren, neem vooral de moeite hier niet meer terug te komen dan.

:fuu: pff.. hier wordt het niet meer gezellig kzie het nu al :(.. al blijf ik je wel volgen hoor ;)
 
Het blijft hier gewoon gezellig. Alleen betekent dat soms dat je 2 of 3 pagina's door moet wandelen om mijn training te vinden. Nou als dat te veel moeite is, dan is het bezoeken op zich al te veel moeite, ja toch?
 
ik ga een nieuw log zoeken, dit is ****ed....

grapje kwark, jwzlluf ik val je niet af :D
 
- Rellen worden weldegelijk gerapporteerd, een voorvalletje gisteren is daar een prima voorbeeld van.

- Elke training wordt gepost. En alles wat daaromheen relevant is en/of de moeite waard is ook. Daarin ben ik serieus. Voor wie het te veel moeite is hierop inhoudelijk te reagereren of terug te bladeren, neem vooral de moeite hier niet meer terug te komen dan.

:fuu: pff.. hier wordt het niet meer gezellig kzie het nu al :(.. al blijf ik je wel volgen hoor ;)

ik ga een nieuw log zoeken, dit is ****ed....

grapje kwark, jwzlluf ik val je niet af :D

;)
 
Het blijft hier gewoon gezellig. Alleen betekent dat soms dat je 2 of 3 pagina's door moet wandelen om mijn training te vinden. Nou als dat te veel moeite is, dan is het bezoeken op zich al te veel moeite, ja toch?

Wat veranderd er dan tov. van de afgelopen dagen ?
 
Je moet mijn post niet verkeerd opvatten, maar zou lullig zijn als je ineens een slot op je topic krijgt. Is meer om je te behoeden. ;)
 
Wat veranderd er dan tov. van de afgelopen dagen ?

Helemaal geen **** :D

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Je moet mijn post niet verkeerd opvatten, maar zou lullig zijn als je ineens een slot op je topic krijgt. Is meer om je te behoeden. ;)

Thnx. Maar jij roept fail topic, niet ik ;)
Maar goed, bedankt anyway ;)
 
Helemaal geen **** :D

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------



Thnx. Maar jij roept fail topic, niet ik ;)
Maar goed, bedankt anyway ;)

Wat maak je me dan bang kwark ? :D
:whip::whip::whip::whip:
 
Gewoon:

De ene kwark is serieus aan het trainen

En de andere kwark is een losgeslagen relnicht :D

That's all. En zou leuk zijn als iedereen lekker komt buurten, op mijn serieuze kant reageert, maar ook af en toe lekker los gaat. maar het moet niet ofzo.

Zo. Jip en Janneke taal. :cool:
 
Gewoon:

De ene kwark is serieus aan het trainen

En de andere kwark is een losgeslagen relnicht :D

That's all. En zou leuk zijn als iedereen lekker komt buurten, op mijn serieuze kant reageert, maar ook af en toe lekker los gaat. maar het moet niet ofzo.

Zo. Jip en Janneke taal. :cool:

Aha op die fiets :) kan geregeld worden meneer.. wanneer ga je trainen ?
 
ik vind dat helemaal geen probleem :D

en ben je al zenuwachtig kwark??? :P :D
 
Zenuwachtig? Ik wordt pas zenuwachtig als een lekker hapje tijdens de training de hele tijd naar me zit te loeren :D Maar ja, dat gebeurt niet zo vaak hehehe

Ik ga over een uurtje naar de gym, dan is het lekekr rustig. Tis nu spits uur, nu zijn alle kansloze ectootjes aan het trainen (of een poging daartoe aan het doen) :D
 
nee niet dat, maar over een daar daagjes :o
 
nee niet dat, maar over een daar daagjes :o

O, je bedoelt de dag dat ik officieel tot ouwe lul wordt gebombardeerd? 12 September?


Verjaardagshizzle. Muah.... Skippen :grumble:
 
hahaha, we worden allemaal ouder hoor ;)

Nee, dit is mijn kruistocht tegen de tijd. Waarom denk je dat ik zo fanatiek tekeer ga? Ik wil net als Arnold en Stallone nog een goddelijk lijf als ik 60 ben :D Dus nog tijd zat om die te kweken...

FF een paar natuurwetten op z'n kop zetten, watch me! :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven