XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Even een domme vraag... wat zijn aminocapsules?

Domme vragen bestaan niet Palleke, alleen domme antwoorden :D

Dat zijn capsules waar een bepaalde hoeveelheid branched-chain Aminizuren in zitten, dat zijn er 3:

Leucine, isoleucine, valline.

Ze zijn verantwoordelijk voor het tegengaan van spierafbraak, en dragen bij aan spierherstel - hoewel ze niet feitelijk voor de spiergroei zorgen, houden ze de spieren in goede conditie, vooral na een training waarbij de spieren schade oplopen.
 
Domme vragen bestaan niet Palleke, alleen domme antwoorden :D

Dat zijn capsules waar een bepaalde hoeveelheid branched-chain Aminizuren in zitten, dat zijn er 3:

Leucine, isoleucine, valline.

Ze zijn verantwoordelijk voor het tegengaan van spierafbraak, en dragen bij aan spierherstel - hoewel ze niet feitelijk voor de spiergroei zorgen, houden ze de spieren in goede conditie, vooral na een training waarbij de spieren schade oplopen.
Owkay, thx. Ik houd het voorlopig nog maar even bij wat Whey en hollandsche pot ;).
 
lekker hoor kwark. ik zit hier met een krosle poes tegen mn been..... :rolleyes:
 
lekker hoor kwark. ik zit hier met een krosle poes tegen mn been..... :rolleyes:


Nee heh, is het weer zover? Welk been? Je derde? :D

Nou, dat wordt kroelen met poesje dan eh?

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Nog 1 dag ouwe :) brutale BOR trouwens :)


Praat me er niet van :( Weer een jaar eerder dood ...
 
oja das waar ook.. gefeliciteerd ouwe :D
 
gefeliciteerd ouwe,

nou naar de gym en knallen , you old bastard!!!! :P
 
Wohoo! You're birthday is the perfect time to say I am glad, you're a friend of mine;)
Beuk er maar op los ouwe!:rocknana:

:hb::hb::hb:
 
Gefeliciteerd kwarkie!!
Zuipse vanavond! :p
 
gefeliciteerd kwark!
 
Dikke proficiat!!!
 
Gefeliciteerd :hb:

oja das waar ook.. gefeliciteerd ouwe :D

gefeliciteerd ouwe,

nou naar de gym en knallen , you old bastard!!!! :P

Wohoo! You're birthday is the perfect time to say I am glad, you're a friend of mine;)
Beuk er maar op los ouwe!:rocknana:

:hb::hb::hb:

Gefeliciteerd kwarkie!!
Zuipse vanavond! :p

Happy b-day!!

gefeliciteerd kwark!

Dikke proficiat!!!

Gefeliciteerd kerel :D

Wow.... Thanks allemaal! :thumbs: very thoughtful ;)

Kwarkie doet lekker rustig aan vandaag, niet te veel alcohol, en als, dan 1 gras drank, 1 glas water. Voor kwarkie is het nu menens, ik ga zelfs stoppen met roken :eek:

Dit in verband met een algeheel rook verbod op de zaak, dus ik zie mijn kans schoon er nu ook serieus werk van te maken.

Daarnaast neem ik nu maatregelen om de schouders en borst aan te pakken, zoals jullie weten kan ik alle push-oefeningen (waaronder benchen) niet goed trainen in verband met een blijvende blessure aan mijn schoduer gewrichten.

De schouder training wordt per onmiddelijke ingang aangepast, chins en MP komen erbij, en alle schoduer gerelateerde trainingen worden met veel reps uitgevoerd, om de doorboeding te optimaliseren.

Daarnaast train ik vandaf vandaag met 2 ervaren PL'ers mee (alleen borst/schouder trainingen) om mijn benches omhoog te krijgen. Dus elke zaterdag en Dinsdag train ik met hun mee.

De training van vandaag heb ik alleen borst met hun getraint. Doelstelling is binnen 2 maanden naar 100 kilo te gaan met benchen. Dit moet realiseerbaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Thanks allemaal voor jullie support, it means lot ;)

Dus.... Voor jullie allemaal lekkere kwark taart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat we maar groot en gespierd mogen worden! :P
 
Lekker.. toevallig staat er bij mij ook een kwarktaart in de koelkast voor morgen :)
 
VERJAARDAGSTRAINING:

Borst

Bench Press

20x25
12x45
10x65
5x75
5x75

Incline Bench Press

10x50
10x50
10x50
5x60
5x60

Dumbbell Fly's

10x18
10x20
10x22
9x24 > Hehe, gaat beter zo! :D

Armpies (ff snel... haast!)

Dumbbell Curl

15x16
15x16
15x16
15x16

EZ Bar

15x35
15x35
15x35
15x35

Triceps Push Down

15x59
10x64
10x73
10x79
 
Goeie :sd: training :P.. weekend traint veel relaxer als door de week bij mij:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven