AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
wordt wel een beetje tijd eh, mino? Schaam je! :P

Mensen het is slapie tijd voor kwarkie ;) Lekker de spieren regenereren!
Slaap lekker allemaal, en thx voor jullie bezoek!

Slaap lekker!
Heb het te druk gehad met werk, school en trainen. :yarly:
 
Die we nu hebben is een horizontale, je zit zeg maar rechtop, en duwt de plaat voor je uit.

Die 45 graden, lig je min of meer acherover, en duwt de plaat naar boven.

Oh jullie hebben dus ook zo'n rot technogym ding, met zo'n stoeltje die je eigenlijk wegduwt. Dat is knap balen hoor, altijd vervelend om goed in positie te komen.
 
Oh jullie hebben dus ook zo'n rot technogym ding, met zo'n stoeltje die je eigenlijk wegduwt. Dat is knap balen hoor, altijd vervelend om goed in positie te komen.

Je hebt ook een plaat die je vooruit duwt zoals de 45gr Leg Press alleen is het gewoon minder lekker voor je benen. :p
 
wow nette benen training, dat gaat leuk worden morgen.:D
 
Oh jullie hebben dus ook zo'n rot technogym ding, met zo'n stoeltje die je eigenlijk wegduwt. Dat is knap balen hoor, altijd vervelend om goed in positie te komen.

Je hebt ook een plaat die je vooruit duwt zoals de 45gr Leg Press alleen is het gewoon minder lekker voor je benen. :p

Nee, ik train nu op de Matrix. Is best een goed apparaat eigenlijk. Ik heb voorheen op de technogym getraind.

-----------

ROOK STOP UPDATE:

Still soldiering on :army: DIE!!! peuken!!! DIE!!!

ahum ..... :D

Gaat goed dus, nog steeds 0 sigaretten gerookt sinds zondag. Gewicht nu steady 90 kilo ;) Ik lijk zelfs wel weer ietsie pietsie droger te worden nu ik zoveel reppies maak tijdens mijn trainingen :rolleyes: en dat tiojdens mijn bulk!! Ik ben een gelukkig man ...

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

wow nette benen training, dat gaat leuk worden morgen.:D

Thnx Peej ;)

Nou, eerlijk gezegd gaat ut nog wel. Maar ik weet dat het meestal 24 uur duurt voordat de eerste spierpijn begint te komen, dus ik zit schrap....
 
Je verliest wel spiermassa vandaar dat je droger lijkt. :D
Kidding, gaat goed ook met het roken, jaja het is al 4 dagen geleden!!
 
Je verliest wel spiermassa vandaar dat je droger lijkt. :D
Kidding, gaat goed ook met het roken, jaja het is al 4 dagen geleden!!

haha Echt niet! :D

Jup, Kwarkie op goeie weg!! ;)
 
Ik rook lekker niet. :p
 
Stond je maar voor me! Dan peipte je wel anders!!!:roflol: Haha.


say wut??!? Ik pijp jou echt niet ! Alleen voor 20 cm of meer kom ik een beschuitje met je eten :D
 
Kommop Kwark doorzetten! Stop met dat ranzige dure roken..beter investeer je elke dag minimaal 4 euro in je sport..maar goed dat doe je al zo ongeveer met die supps waslijst;)
 
zware shag FTW
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven