Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben ook benieuwd maar goed ik zal de temptatie moeten weerstaan hehe. Dan maar geen Mr.O worden. :roflol: (:jk: natuurlijk)

Joh, de spieren-zucht begint dusdanig freaky vormen aan te nemen bij mij.... ik droom er zelfs over haha

Tering... je zal toch guns van 55 cm hebben :P jummy!!!!

jup.... ut gaat er zeker van komen die kuur.... en misschien nog wel een hahaha
 
Joh, de spieren-zucht begint dusdanig freaky vormen aan te nemen bij mij.... ik droom er zelfs over haha

Tering... je zal toch guns van 55 cm hebben :P jummy!!!!

jup.... ut gaat er zeker van komen die kuur.... en misschien nog wel een hahaha

:roflol:

Zien we Kwarkie misschien op de Mr.O.. :roflol:
Dan moet je wel natuurlijk degene danken die je alle karma hebben gegeven! :D
 
:roflol:

Zien we Kwarkie misschien op de Mr.O.. :roflol:
Dan moet je wel natuurlijk degene danken die je alle karma hebben gegeven! :D

hahaha, dat zal er nooit van komen, dan had ik 20 jaar geleden met bodybuilding moeten beginnen ipv roken.

Maar misschien dat ik bij de amateurs nog wel een podium plaatsje kan veroveren?
 
hahaha, dat zal er nooit van komen, dan had ik 20 jaar geleden met bodybuilding moeten beginnen ipv roken.

Maar misschien dat ik bij de amateurs nog wel een podium plaatsje kan veroveren?

We zullen het maar zien! Naturel kan je jezelf dan niet meer verklaren. :p

Voor mij is er nog 4-5 jaar speels omdat junioren t/m 23 jaar is. :D
 
dat maakt mij ook niet uit... Als ik dit in 7 maanden kon bereiken zonder zooi, moet je dan nagaan wat het zou zijn mét zooi....

Ik word een freaking monster dan hahaha!
 
dat maakt mij ook niet uit... Als ik dit in 7 maanden kon bereiken zonder zooi, moet je dan nagaan wat het zou zijn mét zooi....

Ik word een freaking monster dan hahaha!

Is altijd nog afhankelijk van je gens Kwark! Je moet maar zien en afwachten hoe je lichaam erop reageert. Ik hoop voor je dat je de gens van Levrone hebt. :p
 
sla niet door kwark..... want je bent goed onderweg
 
Is altijd nog afhankelijk van je gens Kwark! Je moet maar zien en afwachten hoe je lichaam erop reageert. Ik hoop voor je dat je de gens van Levrone hebt. :p

Ow, met mijn genen zit het wel snor... anders had ik niet zoveel gains gemaakt de afgelopen tijd ;)

sla niet door kwark..... want je bent goed onderweg

jup, en het moet nog beter, harder, meer!!!

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------


Aankomend Juicer eh!
 
heb je nog een doel wat je eerst wilt bereiken zonder juice of denk je ik heb geen tijd te verliezen dus meteen knallen :P
 
heb je nog een doel wat je eerst wilt bereiken zonder juice of denk je ik heb geen tijd te verliezen dus meteen knallen :P

Ik gok op die 98-100kg bij 10%.
 
heb je nog een doel wat je eerst wilt bereiken zonder juice of denk je ik heb geen tijd te verliezen dus meteen knallen :P

Nou, mijn doelstelling voor dit jaar (95 kilo) is al bijna gehaald. Dus die wacht ik nog even af, ik lees me nog ff in over wat voor kuur ik het beste kan nemen, en dan is het toch echt zover... Kwarkie in de volgende versnelling ;)
 
Joh, de spieren-zucht begint dusdanig freaky vormen aan te nemen bij mij.... ik droom er zelfs over haha

Tering... je zal toch guns van 55 cm hebben :P jummy!!!!

jup.... ut gaat er zeker van komen die kuur.... en misschien nog wel een hahaha

Mijn god, als ik dit log als referentie neem, dan gaat me dat toch een kuur-log worden :roflol: :p
 
nette pix kerel ... goede rookstop ook !

Het ergste is al bijna om ivm rookstop, eens je de paar weken heb gehad, is de gewoonte
er ook wat uit aan het gaan en wordt het enkel maar makkelijker ;)
 
Mijn god, als ik dit log als referentie neem, dan gaat me dat toch een kuur-log worden :roflol: :p

hahaha.... ja sorry heur....ik ben nu helemaal hooked! :p


nette pix kerel ... goede rookstop ook !

Het ergste is al bijna om ivm rookstop, eens je de paar weken heb gehad, is de gewoonte
er ook wat uit aan het gaan en wordt het enkel maar makkelijker ;)

Hehe, thnx Rob!

Ik merk idd dat het nu makkelijker wordt, en ik gebruik nu ook geen pleisters meer...
 
Nou, mijn doelstelling voor dit jaar (95 kilo) is al bijna gehaald. Dus die wacht ik nog even af, ik lees me nog ff in over wat voor kuur ik het beste kan nemen, en dan is het toch echt zover... Kwarkie in de volgende versnelling ;)

EPIC FAIL
:orly: :yarly:
Zou me erg tegenvallen..blijf natuurlijk kwarkjong dan ben je veel trotser op het eind
 
EPIC FAIL
:orly: :yarly:
Zou me erg tegenvallen..blijf natuurlijk kwarkjong dan ben je veel trotser op het eind

Tsja Len, jij hebt nog alle tijd van de wereld... Ik ben toch echt niet van plan om pas tijdens mijn midlife crisis een fatsoenlijk fysiek te hebben haha

En het is niet ineens minder hard werken eh? Integendeel zelfs...
 
Je moet het zelf weten, Kwark. Ik had graag gezien hoe je er over 2 jaar uit zou zien, zonder juice.

Misschien moet ik mijn oude sig maar weer terugzetten...
 
Hehehe, gaan we die discussie weer aan ... als jij wilt kuren Kwarkie, moet je dat gewoon
lekker doen. Je doet het per slot van rekening voor jezelf en moet hier tegen niemand
verantwoording afleggen. Ook al denken sommige mensen daar onterecht anders over.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven