MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hebben we hem ook weer.. trouwens bedankt voor het topic.. heb 9x karma gehad xd
 
Posts: 2.996
Zozo jij gaat hard :D.
Ik zit ook niet ver meer van de 2000 :D

Jup, en ik sta weer op nummer 1 :roflol:

Dan noem ik je voortaan:

De kurende opa!:D

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------



jullie zijn dikke spamnoobs:roflol:

Put a sock in it, kleine! :D

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Hebben we hem ook weer.. trouwens bedankt voor het topic.. heb 9x karma gehad xd

Welk topic?
 
Haha die ouwe man kan de snelheid van DBB niet meer bijbenen :D
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/lennart010-16-jaar-222274/

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------



Karma is op.. komt nog wel sletje :D

Ik volg geen topics die te gay worden haha ;)

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Goedzo little boy.:windup:

En ja kwark, wat moet je over hem zeggen.

36 jaar he......

36 jaar.... de brains, en dan nog zo'n goddelijk volmaakt lichaam :roflol:
 
hmmm, jammer dat je geen negatieve karma kan geven eh? :D
 
Die kale koppen zijn er bij sommigen niet voor de mooi trouwens. Zag gister op youtube filmpje van een stuk dat niet is uitgezonden bij de Mr.Olympia over steroiden. Stuk over vrouwen ging erover dat het bij vrouwen nog meer om een image gaat dat ze hoog willen houden met siliconentieten, volslank blabla en ook dat bijna iedereen van de vrouwen een pruik draagt! :) natuurlijk is hun normale haargroei vernagelt door de steroiden! ook leuk!
 
Die kale koppen zijn er bij sommigen niet voor de mooi trouwens. Zag gister op youtube filmpje van een stuk dat niet is uitgezonden bij de Mr.Olympia over steroiden. Stuk over vrouwen ging erover dat het bij vrouwen nog meer om een image gaat dat ze hoog willen houden met siliconentieten, volslank blabla en ook dat bijna iedereen van de vrouwen een pruik draagt! :) natuurlijk is hun normale haargroei vernagelt door de steroiden! ook leuk!

Kan je altijd tegen je vrouw zeggen dat ze kaler is dan jij. Hmm lijkt me wel wat.:D
 
Die kale koppen zijn er bij sommigen niet voor de mooi trouwens. Zag gister op youtube filmpje van een stuk dat niet is uitgezonden bij de Mr.Olympia over steroiden. Stuk over vrouwen ging erover dat het bij vrouwen nog meer om een image gaat dat ze hoog willen houden met siliconentieten, volslank blabla en ook dat bijna iedereen van de vrouwen een pruik draagt! :) natuurlijk is hun normale haargroei vernagelt door de steroiden! ook leuk!

Sja maar mensen, die pro's gebruiken een doseringen waar je bang van wordt! Ik denk niet dat ik na 1 kuur wat zeg ik zelfs 2 niet kaal ga worden hoor...
Ik ga er echt niet zo ver mee dat ik in een situatie kom waarbij mijn lichaam het zelfstandig niet in stand kan houden en ik dus eeuwig zal moeten juicen, zoals hun wel moeten doen.

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Kan je altijd tegen je vrouw zeggen dat ze kaler is dan jij. Hmm lijkt me wel wat.:D

hahaha
 
Kan je altijd tegen je vrouw zeggen dat ze kaler is dan jij. Hmm lijkt me wel wat.:D

Hoort ze alleen onder de gordel te zijn als je het mij vraagt ;)

Uhmz Kwark, meeste mensen gaan ff testosteron boosten en hebben daarna nog nakuur nodig om hun eigen testosteronproductie weer op gang te krijgen! Das toch ook al je eigen systeem platleggen en dat is meest geaccepteerde anabole die gebruikt wordt! Kun je nagaan wat de rest met je doet! Maar goed, is eigen keuze!

Owww, wetenschappelijk is aangetoont trouwens dat kaalheid en je hoeveelheid testosteron in je lichaam met elkaar samenhangen! Heb je veel testosteron dan ben je eerder kaal... weinig testosteron is haar tot je 80ste!
 
Laatst bewerkt:
Plannen om te gaan kuren zie ik?? Tsjah je bent oud genoeg om het beste voor jezelf te kiezen. Lees je zelf in ieder geval goed in!!
 
Hee kwark wat lees ik nu? Dat is niet eerlijk he, dan ga ik je daarna nooit meer bijhouden. :(
 
Hoort ze alleen onder de gordel te zijn als je het mij vraagt ;)

Uhmz Kwark, meeste mensen gaan ff testosteron boosten en hebben daarna nog nakuur nodig om hun eigen testosteronproductie weer op gang te krijgen! Das toch ook al je eigen systeem platleggen en dat is meest geaccepteerde anabole die gebruikt wordt! Kun je nagaan wat de rest met je doet! Maar goed, is eigen keuze!

Owww, wetenschappelijk is aangetoont trouwens dat kaalheid en je hoeveelheid testosteron in je lichaam met elkaar samenhangen! Heb je veel testosteron dan ben je eerder kaal... weinig testosteron is haar tot je 80ste!

Ik dacht altijd dat dat puur genetisch was.

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Plannen om te gaan kuren zie ik?? Tsjah je bent oud genoeg om het beste voor jezelf te kiezen. Lees je zelf in ieder geval goed in!!

Dat ben ik zeker aan het doen, ik ga absoluut niet over één nacht ijs.
Al zijn de plannen nog niet concreet.

Hee kwark wat lees ik nu? Dat is niet eerlijk he, dan ga ik je daarna nooit meer bijhouden. :(

haha.... Wat lul jij nou man? Voorlopig own jij mij nog kerel! ;)

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

ROOK UPDATE

Nog steeds geen peuk gerookt. Ook geen pleisters meer. Goh. Zou ik er dan toch vanaf zijn nu...?
 
TRAINING DINSDAG - BORST EN SCHOUDERS

Warmuppie

front en side raises met pussy weights

Bench Press

20x20
20x50
20x50
12x60
10x60
5x70
5x70
2x80
2x80 > Jihaaah! Dit gaat serieus beter!

Incline Bench Press

10x50
10x60
8x60
8x60
8x60

Dumbbell Fly's

10x20
10x24
10x26
5x28 > PR!!! Yeahhh!!

Cable Cross

10x23
10x27
10x32
10x32

Schouders

Military Press

10x40 > Schouder protesteert... ff wat anders verzinnen

Dumbbell Schoulder Press

10x20
10x20
10x22 > Nu pijnloos, terwijl het eigenlijk bijna dezelfde oefening is als MP.... vreemd...

Side Raises

10x14
10x18
10x18
10x20 > Yeah buddy!

Front Raises

10x14
10x18
10x20
10x22 > Ahhh Yeah! Heerlijk! Branden als een gek :P

Conclusie

Heerlijke training, wel weer genekt na de side raises, maja, hoort er (in mijn geval) kennerlijk bij!
 
a la kwark training!
netjes man gefeliciteerd met je pr :lifter:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven