Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
voila.

ik zeg niet dat kuren fout is.

maar waar jij nu bent is het dat wel.

iedereen heeft een natuurlijke limiet, en als je daar voor staat, en je hebt 2 jaar lang geprobeerd om erover te komen, maar het lukt niet, wat je ook doet, DAN kun je DENKEN aan kuren.

je bent nog niet eens uit je echte beginnersfase...je kunt nog 3x meer gainen natural.

anders ben je, zoals tymen zegt, gewoon bezig met lui zijn.
 
je traint niet lang genoeg om dat te kunnen zeggen;)

Is dat zo? Weet jij wat ik gedaan heb voordat ik bij DBB kwam dan? :scratch:

Bovendien zie ik de relatie niet tussen mijn training duur en nadenken over de vraag of ik wel of niet AAS ga gebruiken.
 
voila.

ik zeg niet dat kuren fout is.

maar waar jij nu bent is het dat wel.

iedereen heeft een natuurlijke limiet, en als je daar voor staat, en je hebt 2 jaar lang geprobeerd om erover te komen, maar het lukt niet, wat je ook doet, DAN kun je DENKEN aan kuren.

anders ben je, zoals tymen zegt, gewoon bezig met lui zijn.

is shakes drinken dan ook niet lui zijn??? ik ben te lui om nog meer te eten, dus drink ik shakes, so in a matter of fact, im cheating too.

wat ik net was vergeten erbij te vermelden:
meneer kwark is nu 36 als ik mij niet vergis. oud genoeg om dit zelf te beslissen, hij zal er vast wel een paar nachtjes hebben over geslapen, denk ik.... toch?
 
kwark is een achterlijke loser:(

kvind je een pussy dat je te laf bent om tot je natuurlijke limiet te trainen, en dan maar aan de aas gaat.

De enige die hier achterlijk is ben jij...
Je loopt mensen de les te lezen en af te kraken, terwijl je zelf geen meter vooruit komt( No offence ik weet dat je je best doet ). Ga iemand niet achterlijk noemen omdat het zijn keuze is om te kuren... Je loop ondertussen wel xtra zijn aars te likken in z'n log.:rolleyes:
 
ik voel ik een rel komen :D:D:D


kwark ik val je niet af, begrijp me goed :).
 
voila.

ik zeg niet dat kuren fout is.

maar waar jij nu bent is het dat wel.

iedereen heeft een natuurlijke limiet, en als je daar voor staat, en je hebt 2 jaar lang geprobeerd om erover te komen, maar het lukt niet, wat je ook doet, DAN kun je DENKEN aan kuren.

je bent nog niet eens uit je echte beginnersfase...je kunt nog 3x meer gainen natural.

anders ben je, zoals tymen zegt, gewoon bezig met lui zijn.

Kerel kerel kerel, verdiep je eerst eens in de materie voordat je zulke dingen zegt.

Tijdens de kuur zal ik NOG harder moeten trainen, NOG meer moeten eten, nog stricter moeten leven.

Ik geloof dat dat weinig met luiheid te maken heeft.

Maar goed, je reactie verbaasd me niks, jij flipt al op het feit dat er mensen zijn die supplementen gebruiken.

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

is shakes drinken dan ook niet lui zijn??? ik ben te lui om nog meer te eten, dus drink ik shakes, so in a matter of fact, im cheating too.

wat ik net was vergeten erbij te vermelden:
meneer kwark is nu 36 als ik mij niet vergis. oud genoeg om dit zelf te beslissen, hij zal er vast wel een paar nachtjes hebben over geslapen, denk ik.... toch?

haha, jij bent pas lui Tympie hahaha :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

ik voel ik een rel komen :D:D:D


kwark ik val je niet af, begrijp me goed :).

:kiss:
 
Laat ieder gewoon zijn keuze maken in wat hij wil.
De een houdt het bij creatine de ander gebruikt AAS. Maakt dat voor ons als logvolgers iets uit ? Nee! Persoonlijk vind ik het juist intressant om te zien hoe die persoon gaat presteren met de middelen die hij neemt. Kunnen wij allen iets van leren.

En moeten gewoon achter ieder zijn keus staan als je een log volgt.

Dus kwark, succes!
 
Laat ieder gewoon zijn keuze maken in wat hij wil.
De een houdt het bij creatine de ander gebruikt AAS. Maakt dat voor ons als logvolgers iets uit ? Nee! Persoonlijk vind ik het juist intressant om te zien hoe die persoon gaat presteren met de middelen die hij neemt. Kunnen wij allen iets van leren.

En moeten gewoon achter ieder zijn keus staan als je een log volgt.

Dus kwark, succes!

ben ik het met je eens, maar ik vind het zo jammer dat het nu al moet gebeuren. ik leg me er wel bij neer, want is tenslotte wel Kwarkmixer waar we het over hebben :P
ik vind het reuze interessant!!!
 
Ja goed, misschien zal de 1 het vroeg vinden. Maar goed hij is 36 en wij zijn pas 18 dus hij lijkt me verstandig genoeg voor zijn keus :)
 
Laat ieder gewoon zijn keuze maken in wat hij wil.
De een houdt het bij creatine de ander gebruikt AAS. Maakt dat voor ons als logvolgers iets uit ? Nee! Persoonlijk vind ik het juist intressant om te zien hoe die persoon gaat presteren met de middelen die hij neemt. Kunnen wij allen iets van leren.

En moeten gewoon achter ieder zijn keus staan als je een log volgt.

Dus kwark, succes!

precies, ik steun je kwark. Want kuren is niet voor luie mensen.. het vereist juist extra discipline.

Enne.. creatine is ook anabool toch?:rolleyes:
 
sjah, ik begin idd al een ouwe sok te worden eh? hahaha...
 
precies, ik steun je kwark. Want kuren is niet voor luie mensen.. het vereist juist extra discipline.

Enne.. creatine is ook anabool toch?:rolleyes:

whey is ook anabool.... anabool= Energie-verbruikende, opbouwende, groei-bevorderende stofwisselingsprocessen, waarbij nieuwe stoffen (bijv. eiwitten) uit hun bouwstoffen worden gevormd.

huiswerk niet gedaan?:finger:
 
precies, ik steun je kwark. Want kuren is niet voor luie mensen.. het vereist juist extra discipline.

Enne.. creatine is ook anabool toch?:rolleyes:

Nee, creatine moet je zien als een potje met "wegwerkers" en je bloedbaan als een snelweg. De wegwerkers maken extra rijbanen, zodat de voedingsstoffen sneller en beter naar je spieren kunnen komen en je beter hersteld. Door dat betere herstel wordt je (meestal) een stuk sterker, en stimuleert je groei, mits en ik zeg MITS je goed eet!
 
dudes, ik maakte een grapje over de creatine xD
 
ik gebruik geen creatine.

ik vind ALLES dat geen PUUR voedingssupplement is (en dan bedoel ik een puur voedingssupplement, waarvan whey eigelijk de enige is)voor pussies, TENZIJ je op een natuurlijke limiet zit, of echt al jaren en jaren keihard traint, jezelf echt kapot vreet etc.

creatine is ook een hulpmiddel, maar natuurlijk 1000x onschuldiger.
 
ik gebruik geen creatine.

ik vind ALLES dat geen PUUR voedingssupplement is (en dan bedoel ik een puur voedingssupplement, waarvan whey eigelijk de enige is)voor pussies, TENZIJ je op een natuurlijke limiet zit, of echt al jaren en jaren keihard traint, jezelf echt kapot vreet etc.

creatine is ook een hulpmiddel, maar natuurlijk 1000x onschuldiger.

succes!:D
 
ik gebruik geen creatine.

ik vind ALLES dat geen PUUR voedingssupplement is (en dan bedoel ik een puur voedingssupplement, waarvan whey eigelijk de enige is)voor pussies, TENZIJ je op een natuurlijke limiet zit, of echt al jaren en jaren keihard traint, jezelf echt kapot vreet etc.

creatine is ook een hulpmiddel, maar natuurlijk 1000x onschuldiger.

Jouw mening, maar houdt die dan lekker voor je want je praat alsof je een Pro bent met al je adviezen. Zoals ik al zei, je kan iedereen wel de les gaan lezen, maar begin is bij jezelf?

Btw kwark: Moeten we de off-topic stoppen?;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven