AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Xtra ik blijf je gewoon zien als een noob Ga geen tijd en energie meer in jou steken triest figuur,


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

hoeveel kilo heb je vast gehouden bij die eerste kuur?


uhmmm 10 kg geloof ik
 
Ein sehr gutte nacht allen!:D

Lig je nou nog niet in je mand?? Hups, slapen jij! Sesamstraat is allang afgelopen!





:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

test/diana/deca is heftig als eerste heb ik ook gepakt maar je maakt er zeer brute gains mee.
In principe kan test-e ook op 500 week 1-12 maar gelijk goed doen kan ook he :)

Ik ga niet voor halve maatregelen. Ik ben gelukkig voor veel ellende tamelijk resistent, wat er uiteindelijk gaat gebeuren weet niemand tot ik er aan begin natuurlijk, maar ik ben bepaald geen gevoelig typje. Ben er niet zo bang voor. Ik kijk er juist naar uit...

Shit, weer nieuwe klooien kopen....hehehe

Ik denk wel dat ik voor een zware kuur ga. Me vreten is perfect in orde - ik heb me schema helemaal in me kop zitten, kep geen papiertje meer nodig, dus die discipline zit er goed in.
Mijn rainingen zijn hard genoeg, en heb goeie bijstand van een paar ervaren gasten daarzo.
 
ok bro heel veel succes ik ben benieuwd lees je even goed in.
Voeding en hard trainen is heel belangrijk inderdaad.

damn kwark gaaaaaaat hard straks hehehehehee
 
Lig je nou nog niet in je mand?? Hups, slapen jij! Sesamstraat is allang afgelopen!





:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------



Ik ga niet voor halve maatregelen. Ik ben gelukkig voor veel ellende tamelijk resistent, wat er uiteindelijk gaat gebeuren weet niemand tot ik er aan begin natuurlijk, maar ik ben bepaald geen gevoelig typje. Ben er niet zo bang voor. Ik kijk er juist naar uit...

Shit, weer nieuwe klooien kopen....hehehe

Ik denk wel dat ik voor een zware kuur ga. Me vreten is perfect in orde - ik heb me schema helemaal in me kop zitten, kep geen papiertje meer nodig, dus die discipline zit er goed in.
Mijn rainingen zijn hard genoeg, en heb goeie bijstand van een paar ervaren gasten daarzo.

Ben benieuwd hoe het gaat aflopen Kwark!
 
voor het slapen gaan nog even dit:

voor kwark-> traps tot over je oren :)
 
anders ik wel mino... reken maar dat ik als een mofo ga... ik zal wel moeite hebben met het afscheid nemen van mijn biertje, maja, het is voor een goede doelstelling, dus dat moet ik maar voor ogen houden...

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

voor het slapen gaan nog even dit:

voor kwark-> traps tot over je oren :)

yeah buddy, zit al bij de traps squad hahaha

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

sjah, al je sterke punten worden enorm uitvergroot eh? hahaa dan zie ik er helemaal uit als een oostblok figuur... mijn gok heb ik al...

wie weet ga ik ooit nog echt op dorian yates lijken hahaha :roflol:
 
Je kunt het ook rustig opbouwen want over het algemeen zal het niet bij één kuur blijven. Het blijkt nogal verslavend te zijn.
 
Kwarkmixer, ik klik op je spoiler en zie de supps die je gebruikt. Als je die supp wilt bestellen die ik ook nu neem. (met crea &bcaa) Is dat niet beetje dubbel op dan?. Kan je dan niet beter alleen dextrose bestellen?
 
Je kunt het ook rustig opbouwen want over het algemeen zal het niet bij één kuur blijven. Het blijkt nogal verslavend te zijn.

Kan, maar mijn filosofie is dat de schadelijke neven effecten er niet minder om zullen zijn, en ik daarom net zo goed voor een zware kuur kan gaan. Het is niet mijn doelstelling zo 1-2-3 vaker te kuren, maar ik sluit het niet uit.
Ik zal eerst de eerste kuur moeten evalueren...

Kwarkmixer, ik klik op je spoiler en zie de supps die je gebruikt. Als je die supp wilt bestellen die ik ook nu neem. (met crea &bcaa) Is dat niet beetje dubbel op dan?. Kan je dan niet beter alleen dextrose bestellen?

Klopt dan wel, maar de crea gebruik ik niet vaak. het enige wat blijft is de PVL en de BCAA. Die blijft essentieel.
 
Waarom kies je er nu al voor om aan de juice te gaan je traint net weer 8 maanden??
 
Waarom kies je er nu al voor om aan de juice te gaan je traint net weer 8 maanden??

Ik word er bepaald niet jonger op, op mijn leeftijd begint de natuurlijke testosteron productie ook af te nemen, daar komt bij dat ik gelukkig gezonde aanleg heb, hetgeen me alleen maar stimuleert daar optimaal gebruik van te maken.

Al met al wil ik er gewoon vaart achter zetten, hoewel ik niet uitsluit dat het een eenmalig avontuur word. De praktijk zal moeten uitwijzen of ik daarmee verder wil gaan of het daarbij laat.
 
Ik word er bepaald niet jonger op, op mijn leeftijd begint de natuurlijke testosteron productie ook af te nemen, daar komt bij dat ik gelukkig gezonde aanleg heb, hetgeen me alleen maar stimuleert daar optimaal gebruik van te maken.

Al met al wil ik er gewoon vaart achter zetten, hoewel ik niet uitsluit dat het een eenmalig avontuur word. De praktijk zal moeten uitwijzen of ik daarmee verder wil gaan of het daarbij laat.


+1111111111111111111111111111111111

:roflol:
 
Jongens jongens jongens toch, wat een boterham weer om even bij te moeten lezen :roflol:

Nou Kwark jongen, gezien je schouderprobs zou ik ook voor deca erbij opteren. Zoek maar
eens op een paar topics hier en je zult er een paar vinden die hun schouderprobs als sneeuw
voor de zon verdwenen door deca.

Maar zoals altijd, ramp up your weights easy. Dan heb je langer plezier van je gewrichten en
ga je minder blessures maken ;)
 
Jongens jongens jongens toch, wat een boterham weer om even bij te moeten lezen :roflol:

Nou Kwark jongen, gezien je schouderprobs zou ik ook voor deca erbij opteren. Zoek maar
eens op een paar topics hier en je zult er een paar vinden die hun schouderprobs als sneeuw
voor de zon verdwenen door deca.

Maar zoals altijd, ramp up your weights easy. Dan heb je langer plezier van je gewrichten en
ga je minder blessures maken ;)

Thnx voor de input Rob, ik ga er vrijwel zeker vanuit dat het deca erbij wordt. Ik heb nu bijna alle data binnen, dan ga ik een keuze maken. :D
 
ooh kwark, ooit glucosamine geprobeerd voor de schouder?
 
ooh kwark, ooit glucosamine geprobeerd voor de schouder?

jups, dat gebruik ik al ffies. Goed van je gozert ;)

Bevalt prima, gewrichten worden soepeler, ik merk duidelijk verschil!
 
dus goed effect op de lastige schouder?

ik heb zelf ook een knakkende schouder maar verder geen last van :)
 
dus goed effect op de lastige schouder?

ik heb zelf ook een knakkende schouder maar verder geen last van :)

Perfect! Veel minder last nu! Ook bijna geen pijn (jah, soms wel, maar ja je leert ermee leven eh?)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven