Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Tja, kuren...

Het lijkt me duidelijk dat Kwark bij lange na niet op z'n genetische max zit, in principe is hij nog redelijk "nat" achter de oren met bodybuilding, ongetwijfeld kan hij nog veel winst pakken met hard trainen en eten, daar ik zeker weet dat hij nog niet op z'n max aan het trainen en eten is.

Aan de andere kant, Kwark is inderdaad 36, en wil nu groot zijn, niet over vijf jaar. En dat is een keuze die valt te respecteren. De leeftijd begint sowieso een rol te spelen, het wordt steeds moeilijker om gains te maken in deze leeftijdscatogerie.
Tuurlijk is kuren kiezen voor de makkelijke weg, maar who cares, uiteindelijk gaat het voor het overgrote merendeel van de bodybuilders om 1 ding; groot worden.
De een heeft er jaren dedication voor over, de ander wil niet wachten.

Over die schouderblessure kan het volgende zeggen; die ga je 3x zo hard terug krijgen na je kuur. Tijdens je kuur zul je er minder last van hebben door de betere "smering" onder invloed van oestrogeen/deca, en daardoor "lijkt" het alsof je blessure weg is, maar zodra je weer naturel draait ga je het nog wel voelen. Think about it, je kunt nu al niet fatsoenlijk trainen, en straks ga je onmenselijk (voor jou persoonlijk dan) zwaar trainen.
Alles krijgt zwaar op z''n flikker...

Maargoed ik respecteer je keuze, als ik jou was had ik waarschijnlijk dezelfde keuze gemaakt met oogpunt op je leeftijd. De toekomst ziet er voor jou als naturel namelijk niet veelbelovend uit, maar met een kuur weet je zeker dat je grote stappen maakt.

Succes bro.

Welk voedingsschema hanteer je momenteel eigenlijk?
 
Loo hoe krijg je het altijd voor elkaar om van die lange grote verhalen te typen. maar ze zijn ondanks dat ze groot zijn niet vervelend om te lezen... had je beter niet een boekenschrijver of dichter kunnen worden :rolfol:

maar goed dat je dat punt boven water brengt, had ik zelf niet over nagedacht
 
Ja Loo vertel nog eens een verhaaltje.
 
Ja Loo vertel nog eens een verhaaltje.

Ik wilde net eigenlijk pasta met tonijn eten, maar ik wil uiterlijk 11.45 klaar zijn met m'n meal.
Dus ik ging naar beneden maar ik zag dat het eigenlijk te laat was om nog pasta te koken; tegen de tijd dat het klaar was was het al over 11.45.
Dus besloot ik bruin brood te eten. Maar er was geen beleg meer voor brood. Ik kon wel eieren klaarmaken (roerei), maar ik heb gisteravond nog zes eieren gegeten, mmm dilemma he....dus dat vond ik niet zo'n goed plan.
Dus besloot ik een dikke vette laag pindakaas op m'n brood te doen.
"Pindakaas, wie is er niet groot mee geworden"
En terwijl ik een achtelijk dikke laag op m'n brood smeerde, las ik de zijkant van de pot. "bordevol bouwstoffen", stond er op.
Yeahhh that's ****ing right dacht ik, bouwstoffen moet ik hebben.
En ik werd zo enthousiast dat ik een eetlepel pakte en 2 extra eetlepels pindakaas opat. De pindakaas zat overal tussen m'n tanden, en zelfs op de zijkant van m'n mond, maar het voelde wel heel goed.
Sterker nog, nu ik er over aan het typen ben....ik denk dat ik zo weer naar beneden ga en gewoon nog een eetlepel eruit ga lepelen.
Hardcore smartcore.
 
Lang verhaal kort gemaakt:

Kwark pakte de blender, mieterde er 1 hele zak pinda's in, beetje melk erbij, shaken maar envoila: 80 gram zuivere eiwitjes ! :D

Zo kan het ook eh Loo ;)
 
Tja, kuren...

Het lijkt me duidelijk dat Kwark bij lange na niet op z'n genetische max zit, in principe is hij nog redelijk "nat" achter de oren met bodybuilding, ongetwijfeld kan hij nog veel winst pakken met hard trainen en eten, daar ik zeker weet dat hij nog niet op z'n max aan het trainen en eten is.

Aan de andere kant, Kwark is inderdaad 36, en wil nu groot zijn, niet over vijf jaar. En dat is een keuze die valt te respecteren. De leeftijd begint sowieso een rol te spelen, het wordt steeds moeilijker om gains te maken in deze leeftijdscatogerie.
Tuurlijk is kuren kiezen voor de makkelijke weg, maar who cares, uiteindelijk gaat het voor het overgrote merendeel van de bodybuilders om 1 ding; groot worden.
De een heeft er jaren dedication voor over, de ander wil niet wachten.

Over die schouderblessure kan het volgende zeggen; die ga je 3x zo hard terug krijgen na je kuur. Tijdens je kuur zul je er minder last van hebben door de betere "smering" onder invloed van oestrogeen/deca, en daardoor "lijkt" het alsof je blessure weg is, maar zodra je weer naturel draait ga je het nog wel voelen. Think about it, je kunt nu al niet fatsoenlijk trainen, en straks ga je onmenselijk (voor jou persoonlijk dan) zwaar trainen.
Alles krijgt zwaar op z''n flikker...

Maargoed ik respecteer je keuze, als ik jou was had ik waarschijnlijk dezelfde keuze gemaakt met oogpunt op je leeftijd. De toekomst ziet er voor jou als naturel namelijk niet veelbelovend uit, maar met een kuur weet je zeker dat je grote stappen maakt.

Succes bro.

Welk voedingsschema hanteer je momenteel eigenlijk?
Ga hierin eigenlijk helemaal in mee, daar ik het wel dom vind na het zien van recente foto's waar bij staat "na 7 maanden trainen"..maw je traint nog niet eens een jaar fatsoenlijk...:rolleyes:
 
Tja, kuren...

Het lijkt me duidelijk dat Kwark bij lange na niet op z'n genetische max zit, in principe is hij nog redelijk "nat" achter de oren met bodybuilding, ongetwijfeld kan hij nog veel winst pakken met hard trainen en eten, daar ik zeker weet dat hij nog niet op z'n max aan het trainen en eten is.

Aan de andere kant, Kwark is inderdaad 36, en wil nu groot zijn, niet over vijf jaar. En dat is een keuze die valt te respecteren. De leeftijd begint sowieso een rol te spelen, het wordt steeds moeilijker om gains te maken in deze leeftijdscatogerie.
Tuurlijk is kuren kiezen voor de makkelijke weg, maar who cares, uiteindelijk gaat het voor het overgrote merendeel van de bodybuilders om 1 ding; groot worden.
De een heeft er jaren dedication voor over, de ander wil niet wachten.

Over die schouderblessure kan het volgende zeggen; die ga je 3x zo hard terug krijgen na je kuur. Tijdens je kuur zul je er minder last van hebben door de betere "smering" onder invloed van oestrogeen/deca, en daardoor "lijkt" het alsof je blessure weg is, maar zodra je weer naturel draait ga je het nog wel voelen. Think about it, je kunt nu al niet fatsoenlijk trainen, en straks ga je onmenselijk (voor jou persoonlijk dan) zwaar trainen.
Alles krijgt zwaar op z''n flikker...

Maargoed ik respecteer je keuze, als ik jou was had ik waarschijnlijk dezelfde keuze gemaakt met oogpunt op je leeftijd. De toekomst ziet er voor jou als naturel namelijk niet veelbelovend uit, maar met een kuur weet je zeker dat je grote stappen maakt.

Succes bro.

Welk voedingsschema hanteer je momenteel eigenlijk?

Mijn vreet schema zit goeddeels in mijn kop, maar in basis komt het hier op neer + dat ik nu qua eiwitten meer varieer, ene dag meer vlees andere meer vis weer andere meer kip etc.
Ik zit nu op iets van 4500 Kcal, eet tegenwoordig 2 keer warm per dag (pasta/rijst/vlees)
 

Bijlagen

  • Voedselschema 2009.pdf
    20,4 KB · Weergaven: 78
Ik wilde net eigenlijk pasta met tonijn eten, maar ik wil uiterlijk 11.45 klaar zijn met m'n meal.
Dus ik ging naar beneden maar ik zag dat het eigenlijk te laat was om nog pasta te koken; tegen de tijd dat het klaar was was het al over 11.45.
Dus besloot ik bruin brood te eten. Maar er was geen beleg meer voor brood. Ik kon wel eieren klaarmaken (roerei), maar ik heb gisteravond nog zes eieren gegeten, mmm dilemma he....dus dat vond ik niet zo'n goed plan.
Dus besloot ik een dikke vette laag pindakaas op m'n brood te doen.
"Pindakaas, wie is er niet groot mee geworden"
En terwijl ik een achtelijk dikke laag op m'n brood smeerde, las ik de zijkant van de pot. "bordevol bouwstoffen", stond er op.
Yeahhh that's ****ing right dacht ik, bouwstoffen moet ik hebben.
En ik werd zo enthousiast dat ik een eetlepel pakte en 2 extra eetlepels pindakaas opat. De pindakaas zat overal tussen m'n tanden, en zelfs op de zijkant van m'n mond, maar het voelde wel heel goed.
Sterker nog, nu ik er over aan het typen ben....ik denk dat ik zo weer naar beneden ga en gewoon nog een eetlepel eruit ga lepelen.
Hardcore smartcore.

Hehe ik kan hem bijna proeven Loo:D

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

He's alive! ik dacht die beste man heeft DBB afgezworen ofzo :)
Ik ben aanwezig op een laag pitje, zo makkelijk komen jullie niet van me af.
 
laat je even goed informeren kwark
over wat het beste voor je is
succes ermee
maar hou je schouder wel goed in de gaten
 
Ga hierin eigenlijk helemaal in mee, daar ik het wel dom vind na het zien van recente foto's waar bij staat "na 7 maanden trainen"..maw je traint nog niet eens een jaar fatsoenlijk...:rolleyes:
Maakt allemaal niet uit, Kwark heeft zijn keus gemaakt en dat is ook zijn recht. Hoop dat het hem gaat brengen wat hij zoekt. Suc6 Kwark.
 
Ga hierin eigenlijk helemaal in mee, daar ik het wel dom vind na het zien van recente foto's waar bij staat "na 7 maanden trainen"..maw je traint nog niet eens een jaar fatsoenlijk...:rolleyes:

Onzin, kwark is geen 23 meer zoals jij. Hij is al 36, oude en wijs genoeg om te beslissen lijkt me. Ook heb jij nog de tijd om een beest te worden, bij hem is de klok al gaan tikken.
 
Onzin, kwark is geen 23 meer zoals jij. Hij is al 36, oude en wijs genoeg om te beslissen lijkt me. Ook heb jij nog de tijd om een beest te worden, bij hem is de klok al gaan tikken.

tik tok:D
 
ahha dus yinyang schaamt zich een beetje voor zn lengte, geeft niet, op het moment heeft iedereen een kleine e-leuter :D
 
hehhee Yin gewoon blijven posten en die karmalul zit er zo weer aan gozer:D

Muahaha, zo is ut, en dat geldt ook voor jou eh Sjaak hehehe :D

Nou mannen, ik heb weer een training te posten, en wat voor een... :evil:

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

WOENSDAG GEHAKTDAG

(Waar gehakt wordt, is KwarkMixer)

Tieten

Banken

20x20
15x40
10x60
5x70
1x80 > 2 zat er niet in helaas :( Maar.... (hehehe)

Schuinbanken

10x50
10x60
8x60
5x70 > PR! Dat gaat lekker Yeah! Ik heb duidelijk meer kracht! En geen PIJN!!

Pull Over

10x20
10x24
10x28
7x30 > WTF? Lekkah!

DB Fly's

10x20
10x24
8x28
5x30 > PR! Yeah buddy! Krijg nou tieten, kwarkie wordt sterk!

Schoudertjes

Nieuw: MP (ik zal er toch aan moeten geloven als ik beter wil banken :()
Voorzichtig aan maar dan...

10x20 > Voelt goed, geen pijn
10x40 > Ai, ietsie pijn, maar binnen de grenzen... nog ff rekken en strekken dan maar..,
5x50 > Yeah buddy! Dat haalde ik tot nog toe nooit, duzze PR!

Side Raises

10x12
10x16
10x18
6x20 > Nice.

Front Raises

10x16
10x18
10x20

Wilde nog gaan chinnen, maar ik vond het wel even welletjes. Ik ben allang blij dat het zoveel beter gaat nu, niet forceren chrizzoe! :D

Conclusie

What can i say... 9 op schaal van 10 hardcoreness!
 
hehehehe pulllover bij borsttraining je ziet wel weer wie er serieus is genomen;)

Nette workout beest....gaat lekker.
 
hehehehe pulllover bij borsttraining je ziet wel weer wie er serieus is genomen;)

Nette workout beest....gaat lekker.

hahaha, zoals ik het gelezen heb, hangt het sterk af hoe je de oefening doet. Als je dus de ellebogen sterk bijelkaar hebt, train je meer de bovenzijde pecs. Bovendien vond ik um wel nuttig omdat ik ook een stukkie schouders ermee meepak, daar had ik mooi profijt van toen ik daarna MP ging doen, waren ze alvast lekker warm, snappie?

Don't worry, je hebt plenty credibility vriend ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven