XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
die heb ik dag, of nou niet of wel aan een kusje van peetjuh denk :P
:kiss:

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Moet ik um slaan, Peej? Je hebt me klauwen gezien eh? Da's serieus zieke shit kerel.... je hele smoel groen straks!
Keihard in elkaar slaan inderdaad. :p
 
:kiss:

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------


Keihard in elkaar slaan inderdaad. :p

oehhwww im scared:angstig:

kom maar op vuile loeder!!!

(of ga ik nu te ver :P)
 
oehhwww im scared:angstig:

kom maar op vuile loeder!!!

(of ga ik nu te ver :P)

ja wot! :whip: kan nog wel een slachtoffer in mijn SM keldertje gebruiken hehehe
 
pffff.... Wat vonden jullie van mijn training broeders? :D
swaaaaaaaaaaaaahhhh?
 
Toch niet voor mijn :kiss: om je te troosten. :(

nou ik vind vrouwen met guns die groter zijn dan die van mij echt heel eng....
gewoon fitness chickies, daar krijgt Tymen een ODOL van, genoeg vieze praat

although thanx :D

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

pffff.... Wat vonden jullie van mijn training broeders? :D
swaaaaaaaaaaaaahhhh?

wat vond jij ervan :)

die gewichten zijn voor mijn begrip, grooOOoOOOt :D
 
nou ik vind vrouwen met guns die groter zijn dan die van mij echt heel eng....
gewoon fitness chickies, daar krijgt Tymen een ODOL van, genoeg vieze praat

although thanx :D

sjah, maar dat komt omdat jij geen guns hebt eh? whahaha :roflol:




j/k

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

nou ik vind vrouwen met guns die groter zijn dan die van mij echt heel eng....
gewoon fitness chickies, daar krijgt Tymen een ODOL van, genoeg vieze praat

although thanx :D

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------



wat vond jij ervan :)

die gewichten zijn voor mijn begrip, grooOOoOOOt :D

Nu krijg je ook een :kiss:
 
sjah, maar dat komt omdat jij geen guns hebt eh? whahaha :roflol:




j/k

ik had een gun.. alleen daarme schoot ik mezelf door me hand... niet erg handig dus :)


sjeck ff me log en comments pls
 
sterke training weer hoor kwark.
congratz met je PR :D
 
Ik weet nu in ieder geval dat ik voor de volgende keer 15x115 moet pakken, dankje Kwark. :thumbs:
 
pff, klote gym heb ik.. kunnen jullie gewoon vrijuit deadliften? als het geluid maakt dat ze het niet erg vinden?:P

Ons kracht gedeelte is boven, en er zit een dunne vloer.. beneden horen ze dus alles..
ik moet het gewicht steeds zo voorzichtig laten zakken.. godse vervelend om daar steeds op te letten -.-
anders zak ik met vloer en al naar beneden.
 
Ik weet nu in ieder geval dat ik voor de volgende keer 15x115 moet pakken, dankje Kwark. :thumbs:

gehehe, vorige week pakte ik um 190... Ik had vandaag niet zo super veel energie, anders had ik misschien wel de 195 geprobeert.

Maar net wat je suggereert, het geheim zit um (ook) een beetje in hoe je je range indeelt, en welke stappen je daarna verhoogd. Nou, deze range ging net lekker zo ;)

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

pff, klote gym heb ik.. kunnen jullie gewoon vrijuit deadliften? als het geluid maakt dat ze het niet erg vinden?:P

Ons kracht gedeelte is boven, en er zit een dunne vloer.. beneden horen ze dus alles..
ik moet het gewicht steeds zo voorzichtig laten zakken.. godse vervelend om daar steeds op te letten -.-
anders zak ik met vloer en al naar beneden.

whaha idd... hadden ze dan niet beter de zaak kunnen omkeren? Wat nu beneden staat boen knallen?
 
gehehe, vorige week pakte ik um 190... Ik had vandaag niet zo super veel energie, anders had ik misschien wel de 195 geprobeert.

Maar net wat je suggereert, het geheim zit um (ook) een beetje in hoe je je range indeelt, en welke stappen je daarna verhoogd. Nou, deze range ging net lekker zo ;)

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------



whaha idd... hadden ze dan niet beter de zaak kunnen omkeren? Wat nu beneden staat boen knallen?

achja, gekke mensen.
zoals ze zelf zeggen; we zijn een healthcenter en geen hardcore gym.. Als ik in een tanktop kom trainen zeggen ze ook... we willen geen bodybuilder imago uitstralen.. sommige mensen kunnen aanstoot nemen aan gespierde mannen in tanktops:rolleyes:
maar vrouwen mogen wel altijd in die strakke mouwloze topjes trainen.
FUUUUUU... dan raak ik toch ook mn concentratie kwijt als het van die geile milfs zijn:o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven