AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:roflol:
Xtra waar haal jij toch altijd weer die plaatjes vandaan?
 
:D

he jongens ik kom er tenminste eerlijk voor uit :eyebrow:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whahaha, sjee, wat zie jij er nog "fief" uit kerel... nieuw soort kuurtje genomen? muahaha
 
kakhoofd, kakhoofd....... KAKHOOFD
 
Neehee, MACHO! MACHO! MACHO!!!

over anhold, ik heb gister dus een docu over hem gekeken. maar ik vind hem nu eigenlijk een smerige mofokker. met zn vieze mind**** tricks.

die man was super slim. had ook wel een super fysiek maar hij gebruikte echt goed zn verstand!

die docu staat ook ergens op DBB
 
:thumbs: Goed logboek dit


:evil2: :hahaha: beiden gerapporteerd voor spammen......
 
:thumbs: Goed logboek dit


:evil2: :hahaha: beiden gerapporteerd voor spammen......

Put a sock in it sjaak! :mad:








:D

(je mot toch wat als je braaf thuis blijft... geen feest, geen alcohol en geen drugs...)
 
Put a sock in it sjaak! :mad:








:D

(je mot toch wat als je braaf thuis blijft... geen feest, geen alcohol en geen drugs...)


Heb je geen vrienden , familie en dat soort dingen? Trainen, DBB en je potje whey is all you got net als ik..hehehee

Damn -->
:suicide::suicide::suicide:
 
Heb je geen vrienden , familie en dat soort dingen? Trainen, DBB en je potje whey is all you got net als ik..hehehee

Damn -->
:suicide::suicide::suicide:

jah, mijn wereldje is tamelijk klein, maja, ik klaag niet, ik heb jullie toch ? :heart:
 
jah, mijn wereldje is tamelijk klein, maja, ik klaag niet, ik heb jullie toch ? :heart:

De gang van DBB staat altijd achter je kwark dat weet je...


sesame_street_thugs.jpg




LOL 162 pagina`s in een paar maanden! damn kwark new record!
 
Gehehe, LOLZ

Yeah buddy. That's the way it's gotta be! Als bodybuilder ben je al gauw gefocusst met je sport bezig, ben je getrouwd met je koelkast, is zelfs je vriend(in) bijzaak, en denk je de hele dag alleen maar aan je spieren.
 
Gehehe, LOLZ

Yeah buddy. That's the way it's gotta be! Als bodybuilder ben je al gauw gefocusst met je sport bezig, ben je getrouwd met je koelkast, is zelfs je vriend(in) bijzaak, en denk je de hele dag alleen maar aan je spieren.

:rolleyes:

als ik nu kan kiezen tussen naar me GF of trainen. dan is de keuze snel gemaakt :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven