MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
lekker kwarkie
goed gewerkt met de squats
 
Goeie training mixertt.. als je soms niet aan je kcals komt pak chocomel erbij ?? bam 880 kcals ghehehe
 
Vreten was vandaag alleen ff hopeloos, ik zit op 2700Kcal. Ik liep onwijs uit bij een klant vandaag en had geen vreten mee want ik dacht er binnen een uurtje klaar te zijn, grafzooi. Naja, nu nog ff proppen, hoop toch nog op de 3600-3800 uit te komen voor ik ga maffuh. Zal morgen wel een ruk training worden dan... GRRR!
Ja ga dat nu vast zeggen, dan wordt het vanzelf werkelijkheid. Je kunt gerust een keer buiten je eetschema vallen en toch een goede training neerzetten. Gewoon zorgen dat je tijdens de training genoeg energie hebt om uit te werken, en daarna weer voldoende eten om te herstellen en je zit goed. Niet mauwen en doortrainen op die rocket fuel van je!
 
Ja papa.... :D

Ik ga vanmiddag ffies lekker knallen. Nu nog ff lekker mijn rust nemen, stakkies ff een prakkie hutspot met een pond kipfilet naar binnen proppen :D
 
ga je trouwens nog wat cardio blijven doen?
 
Lekkere training en afgesloten met een brandende biceps superset.:)
 
ga je trouwens nog wat cardio blijven doen?

Hey Robke! Jaa, dat zal wel moeten eh :grumble: Maar gelukkig tegenwoordig met wat entertainment erbij :D In de nieuwe gym zijn ze niet zo saai ghehehe
 
Vette training, Kwark: je tilt meer dan ik met je benen. En natuurlijk een lekkere armen-pomp op 't laatst!

P.S. Als je een zak pepernoten wilt zien, moet je zo ff naar de tv kijken: Intocht Sinterklaas in Schiedam :D
 
Vette training, Kwark: je tilt meer dan ik met je benen. En natuurlijk een lekkere armen-pomp op 't laatst!

P.S. Als je een zak pepernoten wilt zien, moet je zo ff naar de tv kijken: Intocht Sinterklaas in Schiedam :D

Heh, wat flauw zeg! Had ik me helemaal verheugd op de postbode die mij een flinke zak pepernoten zou brengen, weer niet.... :janken:

nou, dan maar hutspot....tis toch takkeweer :D
 
Goed weer voor hutspot!:D
 
Heh, wat flauw zeg! Had ik me helemaal verheugd op de postbode die mij een flinke zak pepernoten zou brengen, weer niet.... :janken:

nou, dan maar hutspot....tis toch takkeweer :D

Hier schijnt de zon :D
En kwark begint het al te kriebelen ?
 
Nou, het smaakt heerlijk... lekker veel stukkies kipfilet erin.

En strakkies ga ik lekker goulash maken op z'n hongaars, met een kilo rundvlees erin, en lekker pasta erbij jummy, die schroefdraad-pasta heerlijk!!!

K*t weer en hardcore training vraagt om stevig voer!

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Hier schijnt de zon :D
En kwark begint het al te kriebelen ?

whahaha, hooguit me derde been whahaha
Gisteren was ik wel hyper, maar dat zal wel placebo zijn ofzow
 
''goulash maken op z'n hongaars'' :heart: Zo lekker..

Ik ga zo even knallen kwark, verwacht wat leuks van me hahah..
Jij nog iets vandaag ?
 
dacht dat je ook nog begin kuur foto's zou posten
 
Ik ga je log bijhouden kwark, ga me ff een beetje inlezen.
 
mja, ik heb een paar foto's gemaakt, ik ga er in de gym ook nog een paar maken... :D

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Ik ben al bij pagina 43 hoor;) gaat hard.

Sjezus, wereldkampioenschappen snellezen whahaha

O nee, eh....dan komt mijn squat 1.0 filmpe ook weer voorbij :roflol:
 
mja, ik heb een paar foto's gemaakt, ik ga er in de gym ook nog een paar maken... :D

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------



Sjezus, wereldkampioenschappen snellezen whahaha

O nee, eh....dan komt mijn squat 1.0 filmpe ook weer voorbij :roflol:

Squat filmpje 1.0 hahah :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven