MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Tering sterk gozer op de bench zowel incline als flat!!! Gaat lekker Chris,

Weet je alleen zeker dat het ook daadwerkelijk fly`s en geen halve pressoefening?:p

Ekte, ekte fly's Sjaak. Thnx man.
 
raar imo, je doet evenveel op de incline als de flat, en flat doe je dan nog als eerste :P confused !

en 28kg fly's ? met armen goe gebogen waarschijnlijk, want anders klopt er iets niet, of wel ?

toch een beestige training kwarkie !! keep it up you animal
 
Jup, moet wel gebogen zijn :) maar goed, alsnog nette training Kwark! Mooi effect hé die testo :) heb ooit testoplantje gevroten en alleen al het effect daarvan was al niet normaal! jezelf volspuiten moet dus nog effectiever zijn :) Keep up the good work! ;)
 
:eek::eek::eek:
ik zie alleen maar PR's, kuur je soms?:nowai:

haha lekker Chris, echt lekker, en je bench gaat al stukken beter dalijk haal je me nog in:mad:
 
raar imo, je doet evenveel op de incline als de flat, en flat doe je dan nog als eerste :P confused !

en 28kg fly's ? met armen goe gebogen waarschijnlijk, want anders klopt er iets niet, of wel ?

toch een beestige training kwarkie !! keep it up you animal

Armen waren beetje gebogen ja. Er klopt sowieso iets niet, want ik had eigenlijk over de 100 moeten kunnen benchen, ware het niet dat mijn schouders push-oefeningen niet leuk vind, maar wel steeds beter gaat :D
Thnx.

Jup, moet wel gebogen zijn :) maar goed, alsnog nette training Kwark! Mooi effect hé die testo :) heb ooit testoplantje gevroten en alleen al het effect daarvan was al niet normaal! jezelf volspuiten moet dus nog effectiever zijn :) Keep up the good work! ;)

Idd iets gebogen. Nou, de testosteron gaat pas over een paar weken werken. Dit was al de eerste merkbare prikkel van dianabol, wat ik erbij gebruik als kickstart.

:eek::eek::eek:
ik zie alleen maar PR's, kuur je soms?:nowai:

haha lekker Chris, echt lekker, en je bench gaat al stukken beter dalijk haal je me nog in:mad:

Dat is wel de bedoeling Koen. Ik moet 100 gaan benchen, en snel ook!
 
Super lekkere training baas.
Begint goed te komen :D Vetjessssss
 
Nice.. Is wel wat je beloofde inderdaad, mits de uitvoering 100% goed is (waar ik natuurlijk van uit ga)
 
DINSDAG - NU IS HET MENENS TRAINING

TIETEN EN BICEPS

Bench Press: 5x8

3x80 > PR!

Incline Bench Press: 4x8

3x80 > PR!

DB Fly's: 4x8

6x28 > VPR

Pullover: 3x8
8x36 > PR!



Conclusie:

De gruwelijkste pomp die ik ooit heb gehad. De dianabol begint goewd te werken!!!
Allereerst van harte met je (v)Pr's, je bent blij lees ik- altijd leuk.
Ik vraag me af hoe je zowel de flat als incline bench op gelijk niveau kunt hebben. Heb je de techniek weleens onder de loep (laten) nemen? Druk je bijvoorbeeld wel full rom (vooral incline)?
En die fly's per db 26kg? Als dit zo is, hoe kan je dan in godsnaam maar 36kg pullover doen (meer rugoefening maar goed).

Ik stel wellicht een overbodige vraag maar wil toch graag weten hoe iemand met jouw ('beginner') stats/ ervaring er bij komt te gaan kuren zonder motivatie van wedstrijden o.i.d.
Het is allemaal eigen keuze maar kijk je wel kritisch naar afwegingen e.d?
 
Chris, die 100kg bench pak jij aan het einde van je kuurtje wel kerel.

:thumb:
 
Allereerst van harte met je (v)Pr's, je bent blij lees ik- altijd leuk.
Ik vraag me af hoe je zowel de flat als incline bench op gelijk niveau kunt hebben. Heb je de techniek weleens onder de loep (laten) nemen? Druk je bijvoorbeeld wel full rom (vooral incline)?
En die fly's per db 26kg? Als dit zo is, hoe kan je dan in godsnaam maar 36kg pullover doen (meer rugoefening maar goed).

Ik stel wellicht een overbodige vraag maar wil toch graag weten hoe iemand met jouw ('beginner') stats/ ervaring er bij komt te gaan kuren zonder motivatie van wedstrijden o.i.d.
Het is allemaal eigen keuze maar kijk je wel kritisch naar afwegingen e.d?

Hoi, welkom hier.

Dit kent wat voorgeschiedenis. Ik heb een probleem met mijn schouder gewrichten, dat manifesteert zich alleen bij push gerelateerde oefeningen.
Mede hierdoor, bleef borst ernstig achterlopen bij de rest. Mijn inclines lopen gelijk op, omdat die voor mij makkelijker te doen is dan flat, in verband met die bewuste schouders.

Pullover is een oefening die ik nooit vaak gedaan heb, en ook hierbij moet ik rekening houden met de schouder, terwijl ik er met fly's doen niet zoveel last van heb. Vandaar de wat vage verhoudingen.

Techniek op het banken is juist goed. Ik heb een tijdje met een aantal ervaren PL'ers mee getraind, juist omdat het voor mij zo belagrijk is vooruit te komen op banken met mijn "handicap"

De enige reden dat ik besloot te gaan kuren is wat van de verlorten tijd in te halen. Thnx voor je interesse, karma on the way!
 
En om een beest te worden of course!:D
Nice training en PR´s btw chrissie.:)
 
Chris, die 100kg bench pak jij aan het einde van je kuurtje wel kerel.

:thumb:

Ik moet wel voorzichtig blijven doen... Ik voel wel de euforie dat het met banken beter gaat, maar ik realiseer me tegelijkertijd dat ik niet overmoedig moet worden...

Thnx Koek ;)
 
Nice training casanova!
Je haalt me in de bench ouwe! niet doen.
 
Hoi, welkom hier.

Dit kent wat voorgeschiedenis. Ik heb een probleem met mijn schouder gewrichten, dat manifesteert zich alleen bij push gerelateerde oefeningen.
Mede hierdoor, bleef borst ernstig achterlopen bij de rest. Mijn inclines lopen gelijk op, omdat die voor mij makkelijker te doen is dan flat, in verband met die bewuste schouders.

Pullover is een oefening die ik nooit vaak gedaan heb, en ook hierbij moet ik rekening houden met de schouder, terwijl ik er met fly's doen niet zoveel last van heb. Vandaar de wat vage verhoudingen.

Techniek op het banken is juist goed. Ik heb een tijdje met een aantal ervaren PL'ers mee getraind, juist omdat het voor mij zo belagrijk is vooruit te komen op banken met mijn "handicap"
Oke bedankt voor je uitleg.

De enige reden dat ik besloot te gaan kuren is wat van de verlorten tijd in te halen.
Verloren tijd?
Kijk hier eens naar, misschien begrijp je op welke lijn ik lig:

Zeg eens eerlijk, wie van jullie supplementen slikkende en peck squeezende pubers denkt dat hij genoeg kloten aan zijn lijf heeft om eindelijk ook eens hard te beginnen trainen?

Maar goed het is en blijft jouw keuze. Ik vind het de makkelijke weg kiezen.
Desalniettemin succes, hopelijk blijf je zowel fysiek als geestelijk heel tijdens en na je kuur.
 
  • Like
Waarderingen: Obeb
off topic

Misschien vreemd dat ik het zeg maar de gevaren van anabolen zowel lichamelijk en psychisch worden vaak te veel onderschat door de gebruikers en helemaal op dit forum.

Hoop ook dat iedereen zich wel twee keer bedenkt voodat de spuit erin gaat. Je vertyft je hele hormoonhuishouding en na je kuur naturel gainen is een stuk lastiger geworden.

Maar dit log kent vooral jongere lezers en hoop dat jullie begrijpen dat de positieve effecten die kwark beschrijft alleen voor de korte termijn zijn. De eventuele effecten en schade op lange termijn zal je waarschijnlijk niet te weten te komen. Spuiten is sowieso slecht ervaren of onervaren het blijft heel gevaarlijk , think twice.

On topic
Kwark no offence maar no way dat jij die fly`s zuiver uitvoert!
 
Ik lees je logje ook al een tijd(je)... k'vind het ook "jammer" dat je nu al op kuren overstapt. Maarja nu je toch al begonnen bent veel succes en haal er het maximale uit!

Verder volledig eens met Imponderabilia.

Maar het is een trainingslog dus keep on training en laten we het maar over je trainingen en voeding hebben i.p.v. de verboden middeltjes ;) :P
 
off topic

Misschien vreemd dat ik het zeg maar de gevaren van anabolen zowel lichamelijk en psychisch worden vaak te veel onderschat door de gebruikers en helemaal op dit forum.

Hoop ook dat iedereen zich wel twee keer bedenkt voodat de spuit erin gaat. Je vertyft je hele hormoonhuishouding en na je kuur naturel gainen is een stuk lastiger geworden.

Maar dit log kent vooral jongere lezers en hoop dat jullie begrijpen dat de positieve effecten die kwark beschrijft alleen voor de korte termijn zijn. De eventuele effecten en schade op lange termijn zal je waarschijnlijk niet te weten te komen. Spuiten is sowieso slecht ervaren of onervaren het blijft heel gevaarlijk , think twice.

On topic
Kwark no offence maar no way dat jij die fly`s zuiver uitvoert!

Bedankt sjaak!
 
idd mooi filmpie
old school-gym
die zijn er helaas zo weinig nog ( die van mij included )

goed gebenched kwarkie
 
Lekker hoor, de PR's knallen over het scherm!!:rocknana:

Sarge thanks for the insider background info!!:D
 
Oke bedankt voor je uitleg.


Verloren tijd?
Kijk hier eens naar, misschien begrijp je op welke lijn ik lig:

Zeg eens eerlijk, wie van jullie supplementen slikkende en peck squeezende pubers denkt dat hij genoeg kloten aan zijn lijf heeft om eindelijk ook eens hard te beginnen trainen?

Maar goed het is en blijft jouw keuze. Ik vind het de makkelijke weg kiezen.
Desalniettemin succes, hopelijk blijf je zowel fysiek als geestelijk heel tijdens en na je kuur.

Je hebt zondermeer gelijk dat ik kies voor de makkelijke weg. Echter, voor mij beginnen de jaartjes nu ook te tellen. En let's face it, als natural een goed fysiek neerzetten op mijn leeftijd... tsja, de kaarten staan er bepaald niet gunstig voor.
Neemt niet weg dat de weg die ik ben ingeslagen sinds begin dit jaar mij letterlijk mijn leven heeft gered, en ik hoop idd ook dat ik heel blijf ja. Ik heb geen ervaring met kuren, dus wat het feitelijk voor mij gaat betekenen is dus nog een kwestie van ondervinden.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven