XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
off topic

Misschien vreemd dat ik het zeg maar de gevaren van anabolen zowel lichamelijk en psychisch worden vaak te veel onderschat door de gebruikers en helemaal op dit forum.

Hoop ook dat iedereen zich wel twee keer bedenkt voodat de spuit erin gaat. Je vertyft je hele hormoonhuishouding en na je kuur naturel gainen is een stuk lastiger geworden.

Maar dit log kent vooral jongere lezers en hoop dat jullie begrijpen dat de positieve effecten die kwark beschrijft alleen voor de korte termijn zijn. De eventuele effecten en schade op lange termijn zal je waarschijnlijk niet te weten te komen. Spuiten is sowieso slecht ervaren of onervaren het blijft heel gevaarlijk , think twice.

On topic
Kwark no offence maar no way dat jij die fly`s zuiver uitvoert!

Mooie post! :thumbs:
 
''Zeg eens eerlijk, wie van jullie supplementen slikkende en peck squeezende pubers denkt dat hij genoeg kloten aan zijn lijf heeft om eindelijk ook eens hard te beginnen trainen?''


Wist niet dat je pas hard traint als je sterk bent en veel reps kan maken :(
 
''Zeg eens eerlijk, wie van jullie supplementen slikkende en peck squeezende pubers denkt dat hij genoeg kloten aan zijn lijf heeft om eindelijk ook eens hard te beginnen trainen?''


Wist niet dat je pas hard traint als je sterk bent en veel reps kan maken :(

20x180 kg DL is zeker bruut ik hoor wel over 6 jaar zodra het je is gelukt :p. Niet alles te letterlijk nemen het gaat om de grote lijnen en de kern van de boodschap.
 
20x180 kg DL is zeker bruut ik hoor wel over 6 jaar zodra het je is gelukt :p. Niet alles te letterlijk nemen gaat om de grote lijnen en de kern van de boodschap.

I know, zeg ook niets over zijn prestatie, want dat is gewoon sick!
Vind beetje ''kijk mij gaan, kan jij niet, jij bent stom'' gedoe.
 
I know, zeg ook niets over zijn prestatie, want dat is gewoon sick!
Vind beetje ''kijk mij gaan, kan jij niet, jij bent stom'' gedoe.

Dan begrijp je de kern van de boodschap niet denk ik.
 
En om een beest te worden of course!:D
Nice training en PR´s btw chrissie.:)

Thnx Sven.

Nice training casanova!
Je haalt me in de bench ouwe! niet doen.

Jawel, wel doen :rolleyes:

off topic

Misschien vreemd dat ik het zeg maar de gevaren van anabolen zowel lichamelijk en psychisch worden vaak te veel onderschat door de gebruikers en helemaal op dit forum.

Hoop ook dat iedereen zich wel twee keer bedenkt voodat de spuit erin gaat. Je vertyft je hele hormoonhuishouding en na je kuur naturel gainen is een stuk lastiger geworden.

Maar dit log kent vooral jongere lezers en hoop dat jullie begrijpen dat de positieve effecten die kwark beschrijft alleen voor de korte termijn zijn. De eventuele effecten en schade op lange termijn zal je waarschijnlijk niet te weten te komen. Spuiten is sowieso slecht ervaren of onervaren het blijft heel gevaarlijk , think twice.

On topic
Kwark no offence maar no way dat jij die fly`s zuiver uitvoert!

Je formuleert het voortreffelijk Sjaak.
En nee, helemaal volgens het boekje zijn de fly's niet, armen licht gebogen. Maar ben in fly's best goed geworden, sinds het zo'n beetje de enige (naast cable cross) oefening is waarbij ik in het geheel GEEN last had van schouders...

Ik lees je logje ook al een tijd(je)... k'vind het ook "jammer" dat je nu al op kuren overstapt. Maarja nu je toch al begonnen bent veel succes en haal er het maximale uit!

Verder volledig eens met Imponderabilia.

Maar het is een trainingslog dus keep on training en laten we het maar over je trainingen en voeding hebben i.p.v. de verboden middeltjes ;) :P

Ik zie wel hoe het loopt, voor mij is dit ook leer curve. Misschien zweer ik het wel helemaal af na de kuur, who knows. Iig werk ik nu aan iets wat de afgelopen jaren voor mij persoonlijk nogal wat klappen heeft gehad: zelfvertrouwen.
Thnx en welkom BTW ;)

idd mooi filmpie
old school-gym
die zijn er helaas zo weinig nog ( die van mij included )

goed gebenched kwarkie

Thnx Ove. Ik heb er trouwens ook aandachtig naar gekeken haha

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Lekker hoor, de PR's knallen over het scherm!!:rocknana:

Sarge thanks for the insider background info!!:D

Heerlijk. Maar ik moet wel me koppie erbij houden haha, thnx,

Yup, don't try this at home hahaha
 
Naice PR's vooral de Bench gaat goed vooruit Kwarkie!
 
Wel maar je kan het ook anders brengen :D!

Tsja, de vooroordelen zijn net zo hardnekkig als het brengen van de boodschap. Don't shoot the messenger :D

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Naice PR's vooral de Bench gaat goed vooruit Kwarkie!

Dat werd verdomme ook tijd. Zolang ik nog geen 100 bench ben ik een pussy. :o Thnx.
 
Join the club. :D
Arch je tijdens het banken of niet?
 
Join the club. :D
Arch je tijdens het banken of niet?

Tijdens het banken ben ik verbazingwekkend stil... Alleen tijdens squatten en deadliften moet je niet in mijn buurt zijn... zeg ik je nu al... oer geluiden van stervend vee hoor je dan hahaha
 
Tijdens het banken ben ik verbazingwekkend stil... Alleen tijdens squatten en deadliften moet je niet in mijn buurt zijn... zeg ik je nu al... oer geluiden van stervend vee hoor je dan hahaha

Archen, niet schreeuwen kwarkie :roflol:
Kom op of was je sarastisch hehe..
 
Tijdens het banken ben ik verbazingwekkend stil... Alleen tijdens squatten en deadliften moet je niet in mijn buurt zijn... zeg ik je nu al... oer geluiden van stervend vee hoor je dan hahaha

Mooi om dat te weten, maar archen is dat je je onderrug buigt en je borst omhoog duwt waardoor je de ROM op je bench verkleint waardoor je je gewicht omhoog mee kan halen. :roflol:
Maar ik neem aan van niet aangezien je niet weet wat het is. :roflol: (tenzij je uit je nek lult :p)
 
ah juist ja... ja ik bol mijn rug ja. Ben niet zo into "termen"
Zoals ik al zei, tijdje met PL'ers meedoen doet wonderen :D

Ik knijp billen en schouders zoveel mogelijk naar elkaar toe, lijdt tot de beste resultaten. Maar helaas heeft dit slechts beperkte invloed op mijn prestaties tijdens banken
 
ah juist ja... ja ik bol mijn rug ja. Ben niet zo into "termen"
Zoals ik al zei, tijdje met PL'ers meedoen doet wonderen :D

Ik knijp billen en schouders zoveel mogelijk naar elkaar toe, lijdt tot de beste resultaten. Maar helaas heeft dit slechts beperkte invloed op mijn prestaties tijdens banken

What the ****, vind dan je BP zeeeeeeer ondermaten Kwarkie! Die moet je hard aanpakken dan. :p
Ik doe 7x80 non-arched, je laat je toch niet verslaan door een ukkie zoals mij? :D
 
What the ****, vind dan je BP zeeeeeeer ondermaten Kwarkie! Die moet je hard aanpakken dan. :p
Ik doe 7x80 non-arched, je laat je toch niet verslaan door een ukkie zoals mij? :D

Riep je me :D ?
 
What the ****, vind dan je BP zeeeeeeer ondermaten Kwarkie! Die moet je hard aanpakken dan. :p
Ik doe 7x80 non-arched, je laat je toch niet verslaan door een ukkie zoals mij? :D

Dat is precies wat ik aan het doen ben. Helaas is dit de bittere realiteit.
Maar geniet nog maar even van je winst, want over 2 maanden own ik je ;)

That's a promise. No offence.

Maar het gaat toch al de goeie kant op? Ik moet alleen tering veel geduld hebbe hiermee...
 
Wanneer heb jij met die pl-ers samen getraind kwark?
Train je daar nu nog mee samen?

Verder goeie post van Impo en Xtra. Denk over beide maar eens goed na allen.
Ik heb er nog een filmpje aan toe te voegen. :D

http://www.youtube.com/watch?v=ekZYPGxQbno
 
Laatst bewerkt:
Dat is precies wat ik aan het doen ben. Helaas is dit de bittere realiteit.
Maar geniet nog maar even van je winst, want over 2 maanden own ik je ;)

That's a promise. No offence.

Maar het gaat toch al de goeie kant op? Ik moet alleen tering veel geduld hebbe hiermee...

Oh oke, we'll see about that. :)
Wacht maar als ik het archen onder de knie heb. :D
 
Wanneer heb jij met die pl-ers samen getraind kwark?
Train je daar nu nog mee samen?

Verder goeie post van Impo en Xtra. Denk over beide maar eens goed na allen.
Ik heb er nog een filmpje aan toe te voegen. :D

http://www.youtube.com/watch?v=9ZilD_4pi7E

Inmiddels niet meer, ik heb in september en oktober met ze getraind. Ik wilde precies begrijpen wat nu mijn probleem was met BP. En wilde zeker weten dat techniek niet (meer) de oorzaak kon zijn hiervan.
Nu pak ik cosquent elke 1of 2 trainingen een rep meer. De basis voor de 80 is nu gelegd. Ik moet hier nu gewoon met geduld in blijven, mijn rust nemen voor de oefening en me over mijn faalangst heen zetten.

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Oh oke, we'll see about that. :)
Wacht maar als ik het archen onder de knie heb. :D

Kom maar op jochie :fire: ghehehe
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven