MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
mijn tieten staan ook lekker vol heerlijk is dat he :D :D

Verrukkelijk... tering man... ik ben verslaafd geraakt aan spieren!! whahaha

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

wat een lange training zeg! zijn genoeg oefeningen, had je nog genoeg energie/kracht over?
wanneer komt er een training van jou zonder PR's?

euhh.... geen idee, maar voorlopig is de raket brandstof nog niet uitgewerkt ghehehe
 
Lekker chris!

Allebij de 4x90's zonder spot?:eek:
 
MOnster volume! Je lijkt mij wel:rolleyes:
 
kwark is een echte slapjanus

j/k

met beestige trainingen en progressie :P
 
Ghehehe, thnx allemaal. Ach ja... ik moet er gewoon mee leven. En ik doe echt mijn best de achterstanden op de bench weg te krijgen. En ben redelijk op weg. Kep nog 4 weken om echt resultaat te boeken, daarna ga ik borst 1 x per week trainen en 2x rug.
 
Lekkere training man, die borst begint serieus sterk te worden!

Wel een beetje overkill qua volume bro...
En waar zijn die side raises voor schouders?
 
Lekkere training man, die borst begint serieus sterk te worden!

Wel een beetje overkill qua volume bro...
En waar zijn die side raises voor schouders?

Zeker overkill, maja, had er gewoon ff zin in :D Als ik een fietsband ventieletje had, had ik het zo gedaan haha :D

Side rasies heb ik ff geskipt.
 
Super kwark wat is je volgende training en wanneer ?
 
Super kwark wat is je volgende training en wanneer ?

Wilde eigenlijk morgen, maar dat doe ik niet. Ik ga zaterdag rug trainen. En een beetje armpies
 
Geen filmpje? Je schijt in je broek omdat je techniek k*t is hehhehehe:)
 
kwark is een echte slapjanus

j/k

met beestige trainingen en progressie :P

plaagkop :kerst:

hoe zou dat nou toch komen?:D


echt klote van je schouder vind ik, anders zou je ongetwijfeld verder staan met die bench :mad:

en ow, ow, ow... wat laten mijn schouders weten het er niet mee eens te zijn momenteel... morgen maar weer een rust dag inlassen. Zaterdag Rug :fire:

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Geen filmpje? Je schijt in je broek omdat je techniek k*t is hehhehehe:)

hahaha....


ik ga niet happen...

ik ga niet happen...


1....2....3...


Wat lul je nou Sjaak... kom jij es een keer met een filmpje, fatso! Whahaha



:D
 
7 oefeningen.
epic.

maar lekkere bench PR kerel :D
swagger lever is gestegen +1
 
De tering Kwark, wat een training!! Dat kan idd niet zonder rocketfuel!! Desondanks supernetjes! Respect!!

Maarre.. niet om roet in het eten te gooien.. maar toen ik die keer met jou trainde.. Deed je toen niet al gezellig mee met de 90 banken? volgens mij haalde je er toen een repje of 5 a 6 al uit hoor dus is het echt een PR? (ik bleef toen kansloos op de 95 hangen die dag! i know :))
 
De tering Kwark, wat een training!! Dat kan idd niet zonder rocketfuel!! Desondanks supernetjes! Respect!!

Maarre.. niet om roet in het eten te gooien.. maar toen ik die keer met jou trainde.. Deed je toen niet al gezellig mee met de 90 banken? volgens mij haalde je er toen een repje of 5 a 6 al uit hoor dus is het echt een PR? (ik bleef toen kansloos op de 95 hangen die dag! i know :))

Dat banken wat wij deden is geen banken Ruben. Halve ROM's spotten al bij 70... Ik doe nu ECHT bankdrukken, zoals het volgens de PL-bijbel hoort. :rolleyes:

Thanks anyway gappie! Kwarkie wordt groot :thumbs:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven