AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Geen 14 jarige meisjes lastig vallen met je boner he kwarkie!

ghehehe, nou... ik moet zeker wat te neuke scoren van ut weekend want ik word helemaal gek hierzow whahaha
 
En de 34/34 broeken passen nu helemaal niet meer :eek: ik krijg mijn belacheijke hammen er niet meer in :rolleyes:

En die dikke squat reet hahaha...
Join the ****in club testo-kwark!:eek:
 
Ghehehe, jup :rolleyes: wel grappig om ff te kijken hoeveel je gegroeid bent eh? Nou, ik mik die ouwe broeken maar weg...

Zelfs 36/34 zit al krap... maar die gaan nog wel...



whahaha, helemaal afgeragt zeker :roflol:

:o nee nieuw in de doos hahah
 
Ghehehe, jup :rolleyes: wel grappig om ff te kijken hoeveel je gegroeid bent eh? Nou, ik mik die ouwe broeken maar weg...

Zelfs 36/34 zit al krap... maar die gaan nog wel...



whahaha, helemaal afgeragt zeker :roflol:

Wat meten je benen dan?
 
Zo is het Kwark. Gewoon een hockeyfeest binnenlopen, je muscles flexen in je veel te strakke overhemdje MET kraag omhoog uiteraard.. biedt al muscle flexend een leuk meisje (-18 bij voorkeur, die zijn 't makkelijkst tegenwoordig) een drankje aan en je hebt beet!
 
Zo is het Kwark. Gewoon een hockeyfeest binnenlopen, je muscles flexen in je veel te strakke overhemdje MET kraag omhoog uiteraard.. biedt al muscle flexend een leuk meisje (-18 bij voorkeur, die zijn 't makkelijkst tegenwoordig) een drankje aan en je hebt beet!

:roflol:
 
Whahaha, me pedo pas is verlopen :o

maar ik heb al wat lekker gehad zojuist, damn gappies... ppen dat kreng, shit ey... helemaal doorslikken eh! Kwarkie kan nou tenminste lekker slapen... maja, als ik norgen wakker word ben ik weer botergeil en begint de hele film weer van voren af aan hahaha

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Zo is het Kwark. Gewoon een hockeyfeest binnenlopen, je muscles flexen in je veel te strakke overhemdje MET kraag omhoog uiteraard.. biedt al muscle flexend een leuk meisje (-18 bij voorkeur, die zijn 't makkelijkst tegenwoordig) een drankje aan en je hebt beet!

Kep ze liever 25+ die ppen beter :p
 
:roflol:
25+ hebben we het nu over leeftijd of kg ?
 
leeftijd knuppel!

En ow, ow, ow... wat heeft kwarkie zich vermaakt :rolleyes:
 
heeee psssst kwark.

als om hockeyfeestjes gaat, moet je hier wezen.

niet door vertellen hihi
 
Goh, krijg ik eindelijk een onderscheiding :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Nieuw soort e-status? Dacht dat ik al een status had???
 
Goh, krijg ik eindelijk een onderscheiding :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Nieuw soort e-status? Dacht dat ik al een status had???

Over welke nieuwe e-status heb je het ?

dat je een geile beer bent, die alles wilt pakken met een hartslag ?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven