Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
whahaha....

nou, ik hou het voor het gemak op menselijk... en boven de zeg muah... 18 jaar :D


(fieuwwww...net geen pedo meer.... krijgen we daar weer gelul mee :roflol:)
 
whahaha....

nou, ik hou het voor het gemak op menselijk... en boven de zeg muah... 18 jaar :D

14 en daarboven is ook prima!

*dit zeg ik elke dag in de spiegel in de hoop dat ik er echt in ga geloven :(!
 
:roflol:

Jij komt er nog mee weg met een taakstraf, ik word meteen ~Eindhoven uit geknikkert whahaha
 
:roflol:

Jij komt er nog mee weg met een taakstraf, ik word meteen ~Eindhoven uit geknikkert whahaha

Voor sommige wil ik wel schoffelen hoor :eyebrow:

Bedenk me net dat zo'n chick maar zal doen alsof en je daarna kei aan gaat geven :roflol: epic.
 
Voer die sletten dronken met 2 breezers en verwoest ze vervolgens anaal, ze weten de volgende dag niks meer behalve dat ze pijn hun aars hebben.
 
Hahaha, daar heb jij zeker ervaring mee he? Zit je net nog op msn een chickie te hosselen :roflol:
 
Trek in cake kwark

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Maarre kwartk..je draait er omheen! Wat meten die wielen!:rolleyes:...
 
big wheels bro.
tip voor de mensen. op internet staat vast wel een omtrek ergens als je op maten zoekt.weet je gelijk wat ze meten ;)

hoef je niet in spanning te wachten op mister kwark himself
 
Zo er zit weer een lekkere rug workout op! Geen pr's dit keer o wacht wel... Chinnen gaat nu errug lekker... Naja ik moet nog wat k*t weer trotseren eer ik thuis ben dus de training post ik later ff

verder heb ik voor het eerst gedeadlift in de nieuwe gym. Valt tegen want hun barbells vind ik k*t dingen ik slip steeds door. Ik ga van de week maar wat magnesium halen...
 
Zo er zit weer een lekkere rug workout op! Geen pr's dit keer o wacht wel... Chinnen gaat nu errug lekker... Naja ik moet nog wat k*t weer trotseren eer ik thuis ben dus de training post ik later ff[/QOUTE]

EDIT/
Sorry is was te snel :D!

Benieuwd wat voor gekke dingen we dit keer te zien krijgen.
 
ZATERDAG - ZACHTJES TIKT DE REGEN TEGEN HET ZOLDERRAAM TRAINING

RUG

Deadlift

10x70
10x110
8x150 > K*t, kep geen grip...
4x170 > Wat een tering barbell! Geen grip man...
1x190 > Wilde er 3 doen, maar dat geen grip hebben kost kracht. Ben het nu zat! :(

BOR

10x70
8x80 > Weer geen grip. pfff, dan maar T-bar hoor k*tzooi.

T-Bar

10x60
10x70
8x80
8x90 > Dit is beter. Ik ga wel magnesium halen hoor, dit is k*t natuurlijk!

Pully Lateral (back, wide grip)

10x40
10x60
10x80 > Lekker!

Seated Cable Rows

10x30
10x40
10x50

Chins

4x8xBW > PR! Gaat lekker! Deze oefening is in het bijzonder belangrijk, omdat de spieren die ik hiermee train, ook assisten bij het benchen.

Armpies (korte versie)

DB Curl

15x20
12x22
12x24

Triceps rope extension

15x25
12x30
10x35

Seated dips

15x80
12x105
12x105 > PR!

Conclusie

Niet slecht, voor een beginner :rolleyes: Goeie pomp ook, stond nog een beetje te flexen in de spiegel, begint nu aardig shape in te komen, jummy hoor :rolleyes:
 
WTF die deadlift, wist hellemaal niet dat je hier zo zwaar mee kon gaan!
lekker! ben onder de indruk haha
 
lekker getraind kwark.
wel raar dat je grip al moeilijk doet bij die bors van 80kg
 
Lekkere trainingen. Goede DL. Je kunt ook straps kopen voor de hogere gewichten.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven