AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Holy shit dude! 210 DL is echt achterlijk! Morgen eens kijken of ik weer mn 110kg kan pakken, hehe! ****ing 100kg minder dan jij, mofo!
 
Sure dat je BOR's ook echt BOR's zijn? lijken ze niet meer op shrugs aangezien je 2 weken geleden nog 8x 90kg deed?

Die deadlift van 210 heb ik trouwens wel mega respect voor!!
 
Holy shit dude! 210 DL is echt achterlijk! Morgen eens kijken of ik weer mn 110kg kan pakken, hehe! ****ing 100kg minder dan jij, mofo!

Ghehehe, joh gewoon doorknallen, die 210 haal jij ook wel over een tijdje :thumbs:

---------- Toegevoegd om 01:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:57 ----------

Sure dat je BOR's ook echt BOR's zijn? lijken ze niet meer op shrugs aangezien je 2 weken geleden nog 8x 90kg deed?

Die deadlift van 210 heb ik trouwens wel mega respect voor!!

Haha, ja die zijn strict. Maar had vorige keer last van slecht grip. Ze hebben in die gym nogal kloterige barbells, dus heb ik ff magnesium gehaald, en nu kan ik eindelijk tekeer gaan. Dus ik zat nog lang niet op mijn max vorige keer.

Thnx Ruben! :thumbs:
 
djezus.
je kracht gaat met de training vooruit.
doe mij ook wat van die snoepjes kwark :P
 
Damn die Deadlift van jou.. En die BOR ook.. :eek:
 
wtf jij ook nog wakker:roflol:
ik ga slapen nu
 
gaat lekker bro die deadlift.
die 240 gaat wel lukken aan het eind van je kuur beescht
 
dikke training weer kwarkie!! potverdomme nu moet ik ook die BOR omhoog gooie bij mij :roflol: ken nie achterblijven he.. maar hoe heb jij je handen handpalme naar voren of achter?
 
wtf jij ook nog wakker:roflol:
ik ga slapen nu

Pfff... de zoveelste nacht op rij dat ik slecht slaap. Ik word gewoon om de paar uur wakker, wat een zooi ...zucht...

gaat lekker bro die deadlift.
die 240 gaat wel lukken aan het eind van je kuur beescht

Thnx Mike. Ik ga ervoor! :fire:

dikke training weer kwarkie!! potverdomme nu moet ik ook die BOR omhoog gooie bij mij :roflol: ken nie achterblijven he.. maar hoe heb jij je handen handpalme naar voren of achter?

Ghehehe, speciaal om jou te pesten :evil2: haha
Ik heb ze naar voren. Maar die barbells die wij gebruiken zijn nogal een beetje sjah... k*t zeg maar. Dus gebruik magnesium zodat ik niet wegslip.
 
Pfff... de zoveelste nacht op rij dat ik slecht slaap. Ik word gewoon om de paar uur wakker, wat een zooi ...zucht...

Kan dat door de Test komen? ik heb er geen idee van:)



trouwens, het lijkt me niet echt te helpen wanneer je niet kan slapen om op DBB te komen :roflol:
 
Kan dat door de Test komen? ik heb er geen idee van:)



trouwens, het lijkt me niet echt te helpen wanneer je niet kan slapen om op DBB te komen :roflol:

Ach ja, ik leef als een kluizenaar nu eh... ik ga niet uit, ben alleen maar met bodybuilding bezig. 24/7. DBB werkt dan ff goed tegen de eenzaamheid.
 
Ach ja, ik leef als een kluizenaar nu eh... ik ga niet uit, ben alleen maar met bodybuilding bezig. 24/7. DBB werkt dan ff goed tegen de eenzaamheid.

heb je dan geen partner?

ik meende mij toch echt te herrineren van wel?
 
heb je dan geen partner?

ik meende mij toch echt te herrineren van wel?

haha, was het maar zo'n dag :sad: maja, vroeg of laat vind ik wel iemand (M/V) die dat aandurft.... haha
 
gvd kwark , mooi man die 210
ben je tevreden nu met de gewichten i.c.m de snoepjes
ga je nou niet door een barriere heen , en wat doet het fysiek met je?
geen pijntje of zoiets
 
so hey kerel, wat een lekker brute effort in tha gym.

:thumbs:
 
Jeej... je moet mijn logje toch beter volgen hoor ghehehe, ik ben bi. Sjah, kan er ook niks aan doen :rolleyes:

ik lees 2x per dag de laatste pagina van je logje...soms is het zo volgespamd dat ik dan nog de helft mis :roflol:
 
gvd kwark , mooi man die 210
ben je tevreden nu met de gewichten i.c.m de snoepjes
ga je nou niet door een barriere heen , en wat doet het fysiek met je?
geen pijntje of zoiets

Muah, de schouders laten af en toe van zich horen, maar niet veel erger dan voor de kuur...ik doe mijn oefeningen om ze soepel te houden en dat lijkt goed te werken. Fysiek voelt alles wel wat stijver aan, maja, dat is een half uurtje na opstaan wel weer verdwenen.
Wel heb ik een beetje last van mijn aanhechtingen bij mijn onderarmen, die zijn duidelijk een beetje overbelast. Ik zal wat oefeningen doen om de doorbloeding daar wat op gang te houden.

Tevreden ben ik nog niet, hoewel ik er al meer heb uitgehaald dan ik had verwacht. Mijn fysiek reageert er heftiger op dan door de meesten word omschreven. Ik heb overduidelijk spiermassa gewonnen, word tegelijk droger. Acne hou ik onder controle door gewoon af en toe een zonnebankie te pakken. Werkte bij mij vroeger ook al goed.

so hey kerel, wat een lekker brute effort in tha gym.

:thumbs:

Thnx Rob, het begint nu ergens op te lijken ja. Als dat zo doorgaat, kan ik me volgend jaar wel volwaardig bodybuilder noemen. Mijn doelstelling voor dit jaar is al ruim gehaald. Als ik lekker zo door ga, sta ik aan het einde van de kuur op 105kg.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven