XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Tis trouwens maar een klein onderdeurtje, dat komt omdat ie al flink aan het roiden was midden in zijn groei. Maar idd, hij heeft enorm veel talent, vooral het laatste jaar ging ie als een raket.

Aan de roids terwijl die nog niet eens 18 was? :roflol:
 
Ik vind het allemaal 1 pot nat, sorry maar als je zo vroeg begint met roids.. Tja.. :p
Ik zou (als ik het zou doen) sowieso op een ietswat latere leeftijd beginnen, maar tegenwoordig beginnen ze allemaal er vroeg mee dus als je een kans wilt maken zul je het zelf ook moeten doen lijkt me he.. :p
Nou maar hopen dat hij niet zoals Trey Brewer eindigt.

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Aan de roids terwijl die nog niet eens 18 was? :roflol:

15/16 zal hij vast ermee begonnen zijn. ;)
 
Aan de roids terwijl die nog niet eens 18 was? :roflol:

Ik vind het allemaal 1 pot nat, sorry maar als je zo vroeg begint met roids.. Tja.. :p
Ik zou (als ik het zou doen) sowieso op een ietswat latere leeftijd beginnen, maar tegenwoordig beginnen ze allemaal er vroeg mee dus als je een kans wilt maken zul je het zelf ook moeten doen lijkt me he.. :p
Nou maar hopen dat hij niet zoals Trey Brewer eindigt.

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------



15/16 zal hij vast ermee begonnen zijn. ;)

Sja, mijn idee....

Ik keur het ook pertinent af als je zo onverantwoordelijk met roids omgaat. Uiteindelijk bereik je allemaal het zelfde doel, alleen op wat latere leeftijd. So what, ja toch?

Ik ben dan wel ook aan het roiden, maar niet zoals hem en al helemaal niet zo jong. En believe it or not, met een paar jaartjes sta ik er ook zo buff bij. En het zal mij eerlijk gezegd een rot zorg wezen dat ik dan naar de 40 loop.

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Gatverdamme!! Brokkies in me shake! Wat is dit nou weer???
 
Laatst bewerkt:
Als je zo`n fysiek wil hebben mag je wel snel HGH erbij gaan zetten....:D

Volgende kuur, sttttt! Niet doorvertellen eh? :p

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Er ligt hier zo'n dik pak sneeuw, er rijd niks meer :( Daar gaat mijn training!! :mad:

Naja, morgen dan maar extra hard tekeer gaan dan.
 
Weet je al hoeveel kuurtjes je in totaal gaat doen of kan ik dat in je andere log lezen?
 
en hoe is tme tje fysiek kwark
 
Weet je al hoeveel kuurtjes je in totaal gaat doen of kan ik dat in je andere log lezen?

Tenminste nog 2 of 3. Daarna is het maar de vraag of mijn lichaam het dan bereikte fysiek in stand kan houden zonder kuren. Ik vrees dat ik dan weer verschrompel hahaha :p

Dus dan word het voor de rest van mijn leven roiden hahaha

en hoe is tme tje fysiek kwark

Nou, ik ben niet ontevreden: armen, schouders en vooral borst worden flink groter. Ik krijg langzaam aan mijn 20'ers taille terug :rolleyes:

En zelfs mijn kuiten worden groter, en die waren nooit vooruit te branden!!!
De helft van mijn broeken pas ik nu helemaal niet meer. Dus die moeten maar worden vervangen dan... Het gaat wel erg hard allemaal...
 
Tenminste nog 2 of 3. Daarna is het maar de vraag of mijn lichaam het dan bereikte fysiek in stand kan houden zonder kuren. Ik vrees dat ik dan weer verschrompel hahaha :p

Dus dan word het voor de rest van mijn leven roiden hahaha



Nou, ik ben niet ontevreden: armen, schouders en vooral borst worden flink groter. Ik krijg langzaam aan mijn 20'ers taille terug :rolleyes:

En zelfs mijn kuiten worden groter, en die waren nooit vooruit te branden!!!
De helft van mijn broeken pas ik nu helemaal niet meer. Dus die moeten maar worden vervangen dan... Het gaat wel erg hard allemaal...


Zie je!
Dikzak!
 
Tering man hoe lang ben je daar wel neit mee bezig geweest? 2 uur???
 
Tering man hoe lang ben je daar wel neit mee bezig geweest? 2 uur???

Muah zoiets. 2 uur en een minuutje of 10. Lekker toch? Moe word ik niet van de roids. Had er makkelijk nog een uurtje aan vast kunnen plakken ghehehe

ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nu voor het eerst sinds een maand of 2 weer es goeie spierpijn heb. Mag ook wel :p
 
hehe dat mag ook wel ja. maar je herstelt toch snel nu
 
Tenminste nog 2 of 3. Daarna is het maar de vraag of mijn lichaam het dan bereikte fysiek in stand kan houden zonder kuren. Ik vrees dat ik dan weer verschrompel hahaha :p

Dus dan word het voor de rest van mijn leven roiden hahaha



Nou, ik ben niet ontevreden: armen, schouders en vooral borst worden flink groter. Ik krijg langzaam aan mijn 20'ers taille terug :rolleyes:

En zelfs mijn kuiten worden groter, en die waren nooit vooruit te branden!!!
De helft van mijn broeken pas ik nu helemaal niet meer. Dus die moeten maar worden vervangen dan... Het gaat wel erg hard allemaal...
hahaha Ik ben wel benieuwd hoe je lichaam reageert als je stopt en anders zit er niks anders op dan door blijven kuren. ;)

Mooi dat je fysiek groter aan het worden is.:D
 
hahaha Ik ben wel benieuwd hoe je lichaam reageert als je stopt en anders zit er niks anders op dan door blijven kuren. ;)

Mooi dat je fysiek groter aan het worden is.:D

hahaha, idd :rolleyes: maja, kan er niet om treuren, aan de dope zitten is erger ghehehe...

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Alexey is echt de bom!

http://www.youtube.com/user/mrZhasni#p/u/0/-8uDFt_Vqmo
 
Volgende kuur, sttttt! Niet doorvertellen eh? :p

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Er ligt hier zo'n dik pak sneeuw, er rijd niks meer :( Daar gaat mijn training!! :mad:

Naja, morgen dan maar extra hard tekeer gaan dan.



en dan in mijn logje commentaar hebben??? :roflol: :roflol: :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven