Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo. Dat zit er weer op lekker een klein uurtje geknalt. Nu onderweg naar huis ik ben helemaal kapot. Kan wel merken dat ik een jasje heb uitgetrokken met die griep.

Wel flink tempo erin gehouden en ging best aardig. Zo'n grieppie werkt trouwens prima tegen bodyfat want ik sta er aardig ripped bij ghehehe

tot straks slettenbakken!
 
Zo. Dat zit er weer op lekker een klein uurtje geknalt. Nu onderweg naar huis ik ben helemaal kapot. Kan wel merken dat ik een jasje heb uitgetrokken met die griep.

Wel flink tempo erin gehouden en ging best aardig. Zo'n grieppie werkt trouwens prima tegen bodyfat want ik sta er aardig ripped bij ghehehe

tot straks slettenbakken!

ripped. ik ga schrikken als ik je update pics zie :)
 
DINSDAG - FIGHT "BACK" TRAINING :D

Pully lateral, wide grip

15x20
12x40
10x48
8x53

BOR

12x90
10x110
6x130 > PR. Au... Ik verdraai wat, voelde ff pang in mijn onderrug...gaat alweer gelukkig...

Toch maar ff geen T-Bar

Seated row

12x40
10x48
8x53

Chinnen

3x8xBW

DB curl

10x20
10x20
10x22

Cable curl

10x20
10x30
10x40 > flink tempo. Goeie pomp

Triceps rope pulldown

10x25
10x30
10x35

rope triceps extension

10x25
10x30
10x35

Skull crushers

heel veel x28

Conclusie

Ik voel wel dat ik minder fit ben. Damn... en schrok ff bij BORREN, maar gaat gelukkig alweer... Ik blijf me er trouwens over verbazen hoeveel die kabel machines verschillen per merk... wat op die machines waar ik nu op train 53 is, is bij technogym over de 100 haha... Eenmaal de gym verlaten begon ik toch misselijk te worden, en kon het er niet in houden, dus hoppa... de hele bushalte onder gekotst :o
 
Laatst bewerkt:
daar gaat dus een training voor niets hé, kotsen = not good :p maar toch wel mentaal een overwinning dat je gegaan bent en toch nog een goeie bor eruit perst
 
daar gaat dus een training voor niets hé, kotsen = not good :p maar toch wel mentaal een overwinning dat je gegaan bent en toch nog een goeie bor eruit perst

Hoofdzakelijk water en limo die ik tijdens de training had gedronken hahaha, dus dat valt wel mee...
 
katabool met je kotsen, maar wel baas! haha

''pang in mijn onderrug''
Oeeeh die ouderwetse pang altijd lastig. Draag je belt of niet ?
 
Good job kwark !

Thnx.

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

katabool met je kotsen, maar wel baas! haha

''pang in mijn onderrug''
Oeeeh die ouderwetse pang altijd lastig. Draag je belt of niet ?

Die had ik niet mee, sukkel die ik ben....
 
holy crap, in de bus moeten kotsen :p dat kan niet prettig zijn , kreeg je hulp van anderen ? of gingen ze gewoon extra ver van je weg zitten
 
seated row ??? wat is dat nou weer, als ik google kom ik op apparaten en oefeningen die ik zwaarden deed, lijkt me niet dus.
 
Laatst bewerkt:
maar 53 kilo ? hoe de **** is dat mogelijk , waar is het verkeerd gegaan in je leven :D
 
maar 53 kilo ? hoe de **** is dat mogelijk , waar is het verkeerd gegaan in je leven :D

Hahaha... Op dat apparaat geeft ie ****ing weinig aan. Die gaat maar tot 63kg. Als ik dezelfde oefening op een technogym had gedaan stond dat gelijk aan 100+ kilo
 
Hahaha... Op dat apparaat geeft ie ****ing weinig aan. Die gaat maar tot 63kg. Als ik dezelfde oefening op een technogym had gedaan stond dat gelijk aan 100+ kilo

:gay:

Als de intensiteit maar goed is maar 1 ding is zeker...van die gewichten kloppen geen hol op dat apparaat.
 
:gay:

Als de intensiteit maar goed is maar 1 ding is zeker...van die gewichten kloppen geen hol op dat apparaat.

idd, klopt geen reet van nee. Maja... is ook een beetje een raar merk... Zal er de volgende keer een piccie van schieten.

Voorheen op technogym zooi getraind. Kabel machines geven naar mijn ervaring nooit realistische waarden aan. Daarom is er maar 1 goed referentie kader: de grote 3 ;)
 
BOR, pendlay,t-bar,db row ;) dan heb je die malle seated row niet nodig
 
BOR, pendlay,t-bar,db row ;) dan heb je die malle seated row niet nodig

er stond in mijn training: " ... Mar even geen T-Bar...blah blah...."
Na dat pijntje in mijn rug dus ff geen T-Bar, Had ik anders wel gewoon gedaan...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven