XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nou Kwarkie, waar blijven de monster trainingen :wl:


Ik ben er weer... Ik heb sinds kort weer contact met een hele goeie maat van me, we hadden elkaar al jaren niet meer gezien, dus hebben we for old time sake es ff flink gefeest het weekend.... en o,o,o... wat ben ik brak...

En ik had nog zo met mijzelf afgesproken niet meer te feesten voorlopig... Mja, dit keer dan :o

Wel redelijk gegeten het weekend, dus dat ging nog wel... maja, wat er zaterdag avond gebeurde kan natuurlijk niet eh? Als er nu ook binnen sneeuw ligt, zeg maar...

Dus nu heeft kwarkie ruzie met zichzelf. En ga vroeg mijn bedje in. Morgen word er weer hard getraind.
 
ai ai ai Kwarky ... het is niet dat je nu on fuel zit, dat je het allemaal maar moet laten
zwieren in de gym hé kerel ;) Je moet je kilo's van je ziekte nog inhalen :p

Back on track kerel, komaan !
 
Welkom terug monster, en nu gaan we echt weer vlammen hé! no more easy days for you ;)
 
Achja, een feestje af en toe moet eens kunnen

Af en toe!
 
kheb de hele rel gemist, maar kwark ouwe gek - je gaat toch niet die hele kuur vernaggelen heh? ;)

de verwachtingen zijn erg hoog, so don't dissapoint us!
 
Kwark...BACK ON TRACK, NU!
 
tijdje geleden dat je hebt getraind ?
bewust?
 
geen gefeest! feesten doe je maar in de gym:D
 
Wel redelijk gegeten het weekend, dus dat ging nog wel... maja, wat er zaterdag avond gebeurde kan natuurlijk niet eh? Als er nu ook binnen sneeuw ligt, zeg maar...

Kwarkie zit ook aan het witte goud?

Maakt niet uit bro, zolang je maar + 100kg bencht is het goed!
 
Zo. Kwark is weer in het land van de levenden... En er word vandaag weer getraind.
Ik ben nog steeds niet on speaking terms met mijzelf... maja... wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten...
 
eindelijk er zit nog leven in :roflol:
 
Als jij zegt dat je je billen hebt gebrand, dan komt dat op de één of andere reden niet spreekwoordelijk meer over... ;)
 
Kwark, we zijn benieuwd naar je training!

Ook ben ik nieuwsgierig naar het krachts- en gewichtstoename/-afname door al dat gefeest en dat griepje ... :p
 
Hahah die kwark! Ga er voor vandaag. Geen gebitch meer met die rotzooi voorlopig ;)
Wat staat er in de planning? (afin, dat lees ik vanavond wel :D)
 
maak je niet druk kwark, wit maakt ook goed droog :)
 
Zo. Kwark is weer in het land van de levenden... En er word vandaag weer getraind.
Ik ben nog steeds niet on speaking terms met mijzelf... maja... wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten...
...en vooral niet blussen met meer sneeuw!
 
Even een periode 'los van god' leven moet kunnen Kwark laat je niet opnaaien.. maar nu gaan we het harde leven weer oppakken, je spieren schreeuwen om een afstraffing. :mad:

Ben benieuwt naar je training :heart:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven