XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heheh, quark. nette taining beest.
Maar zoals iedereen al zegt, pak de volgende keer of een statief, of zet je camera ergens op met de selftimer aan, zodat je zelf afstand kan pakken en de cam automatisch een foto schiet na 10/15sec ;)
 
wat eet je nu zo allemaal op een dag kwark?

kwarkie heeft flink wat beef op z'n lichaam gekregen!;)
 
wat eet je nu zo allemaal op een dag kwark?

kwarkie heeft flink wat beef op z'n lichaam gekregen!;)

Goh... hebbie een uurtje? hahaha

direct na wakker worden supershake (800Kcal / 90 gr. eiwit) + BCAA 5 caps

's ochtends broodjes tonijn of kipfilet

tussen de middag rijst en kipfilet

's middags supershake

post training super shake + BCAA (5 caps)

vlees of kip (400 gram) + rijst of hollandse pot en groente

pinda shake

beker kwark

soms snachts nog een supershake.

+ elke ochtend:

5000mg vit c
2000mg glucosamine
3 caps omega 3
 
aardig was kcal's in die supershake! daar pak je al zo'n 4000+kcal mee op een dag!
doe je je hondenbrokken daar ook nog steeds in?
 
aardig was kcal's in die supershake! daar pak je al zo'n 4000+kcal mee op een dag!
doe je je hondenbrokken daar ook nog steeds in?
Hondenbrokken :D? Heb ik iets gemist?

Over je foto's... Het mag duidelijk zijn dat je al aardig wat massa hebt gekweekt, al heeft de bolle pens wat een vertekend beeld:p Nog eens een foto'tje trekken eens die weg is, kwark ;)
 
Nou wil ik natuurlijk weten wat er in die supershake zit!
 
aardig was kcal's in die supershake! daar pak je al zo'n 4000+kcal mee op een dag!
doe je je hondenbrokken daar ook nog steeds in?

haha, nou... doe maar 2400Kcal :D

Nee inmiddels geen hondebrokken meer, maar zit nu aan de rice&protein, in die handige emmers. Dus zit nu aan de zangzaad :D wahahaha

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Hondenbrokken :D? Heb ik iets gemist?

Over je foto's... Het mag duidelijk zijn dat je al aardig wat massa hebt gekweekt, al heeft de bolle pens wat een vertekend beeld:p Nog eens een foto'tje trekken eens die weg is, kwark ;)

ik span mijn buukje wel ff beter aan volgende keer.

Er is een goedje van PVL, dat heet "Mutant Mass" en zit in van die grote zakken. Daarom noem ik dat hondebrokken :p

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Nou wil ik natuurlijk weten wat er in die supershake zit!

zilvervliesrijst
6 soorten eiwitten
magere melk
1 rauw ei

naar keuze scheppie crea erbij
 
Kwark, ik ga ook pas een oordeel geven als je betere pics hebt geplaatst. Wat ik nu zie voldoet voor mij nog niet aan de verwachtingen. Anyway beest, plaats over 2 weken foto's die ons allemaal van ons stoeltje blazen!
 
Nou wat voeding betreft zit je wel goed, je traind als een prof, eet als een prof... binnen de kortste keren ben je het! ;)
 
Kwark, ik ga ook pas een oordeel geven als je betere pics hebt geplaatst. Wat ik nu zie voldoet voor mij nog niet aan de verwachtingen. Anyway beest, plaats over 2 weken foto's die ons allemaal van ons stoeltje blazen!

Komt goed. En natuurlijk na een brute training eh :p

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Nou wat voeding betreft zit je wel goed, je traind als een prof, eet als een prof... binnen de kortste keren ben je het! ;)

Thnx gappie.

Ik differencieer overigens nog geen wel/geen training dagen qua eten, dwz dat ik elke dag de zelfde shizzle doe. Voorlopig is dat ook niet belangrijk in een bulk.

Pas als ik in de cut ga, zal ik op trainingsdagen anders eten dan op niet trainingsdagen.
 
haha, nou... doe maar 2400Kcal :D

Nee inmiddels geen hondebrokken meer, maar zit nu aan de rice&protein, in die handige emmers. Dus zit nu aan de zangzaad :D wahahaha

zilvervliesrijst
6 soorten eiwitten
magere melk
1 rauw ei

naar keuze scheppie crea erbij
dan is het ook geen 800kcal he kwarkie.
die ingredienten is dat gewoon de rice&protein? misschien dat ik hier ook eens een emmer van bestel.
 
dan is het ook geen 800kcal he kwarkie.
die ingredienten is dat gewoon de rice&protein? misschien dat ik hier ook eens een emmer van bestel.

ik gooi er nog wat eiwitjes bij gab ;) En jawel, tis zeker 800Kcal. Er gaan 8 scheppen in 1 shake.

Een emmer van 2,5 kilo knal ik er in amper 1 week doorheen haha
 
duur grapje dan kwark hahaha :D
 
ik gooi er nog wat eiwitjes bij gab ;) En jawel, tis zeker 800Kcal. Er gaan 8 scheppen in 1 shake.

Een emmer van 2,5 kilo knal ik er in amper 1 week doorheen haha
ah ja 2400-3200kcal heb je aan je shakes alleen, maar lijkt het je niet beter om je kcal meerendeels uit vast voedsel te halen?
2 supershake's en wat meer kip/vis/biefstukje of zo lijkt me beter dan 3-4 shakes.
*dit buiten je maaltijden waar rijst/kip etc in zit
 
ah ja 2400-3200kcal heb je aan je shakes alleen, maar lijkt het je niet beter om je kcal meerendeels uit vast voedsel te halen?
2 supershake's en wat meer kip/vis/biefstukje of zo lijkt me beter dan 3-4 shakes.
*dit buiten je maaltijden waar rijst/kip etc in zit

Aan vast voer eet ik al 1,5 keer zo veel als een gemiddelde man. Vind ik meer dan genoeg met mijn wat trager metabolisme.
Bovendien moet ik veel on the road voor mijn werk, en dan kan ik niet ff een shitload rijst en kip gaan eten.

En waar het om gaat is het resultaat. Er zijn op heel DBB maar een stuk of 5 gasten die net zo hard gaan als ik. ;)

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

duur grapje dan kwark hahaha :D

Vast voer is duurder ;) reken maar uit....
 
nou weet ik nog niet zo net:p pakje rijst 89cent kip is ook niet zo duur zeg 6 euro iets meer als een kilo..eitjes kosten geen drol :p

maar het is zeker wel makkelijk je drinkt het zo weg.. zal die ook wel is een keer bestellen heb nu CCG ook lekker spul ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven