Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
zeer goed bezig kwark!
 
seated dipsaus hahaha

:roflol:

F*cking sterke bench heb je maatje.. volgens mij als je voor je 1RM gaat tik je de 150 kilo aan!

Echt een deftige training, als ik er zo naar kijk begint het van binnen al weer te kriebelen om zelf weer te vlammen RAWRR!!!! ;)
 
:roflol:

F*cking sterke bench heb je maatje.. volgens mij als je voor je 1RM gaat tik je de 150 kilo aan!

Echt een deftige training, als ik er zo naar kijk begint het van binnen al weer te kriebelen om zelf weer te vlammen RAWRR!!!! ;)

Hoe kom je daar nou weer bij 4x 110 = 1x 150, lijkt me zeer sterk. 1x 130 lijkt me eerder haalbaar.
 
Hoe kom je daar nou weer bij 4x 110 = 1x 150, lijkt me zeer sterk. 1x 130 lijkt me eerder haalbaar.

115, 120 lijkt mij eerder haalbaar. :)
4 hh waarvan 1 matig, je bent eerder op een doodpunt dan je zou verwachten en dan maakt een paar kg extra een groot verschil.
 
Ja nu komt de uitdaging van het behouden van je massa, maar je pakt het serieus en goed aan dus ik denk dat je het wel tot het minimum kan beperken :thumbs:

Trainze vanmiddag monster!! :wl:

sterkte met het behouden kwark! crea neem je tegelijk met nolva al neem ik aan? nu komt het erop aan...afzien kerel!

over de foto's: schiet maar betere :P

Komt wel goed. Kwarkie blijft gewoon vreten als een malle... :D

En ja... er komen nieuwe foto's... veel mooiere foto's en wel na een workout, dan ziet het er wél toonbaar uit hahaha

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

nette training maat, (schuin) banken springt er wel uit.
Die dipsaus zegt me even niks. :D

Hahaha, gewoon, dippen maar dan zonder saus :D

oke kwarkie
goeie training - massa is aanwezig , maar nu nog definitie
hoe ga je dat aanpakken - al een idee?

Ow, dat komt wel goed. 6 weekjes op dieet en 5 uur cardio per week, kan ik zo het podium op :D

Goed gewerkt kwark!

ps. waar staat vpr voor?

Thnx kerel.

Volume PR volgens mij, dus meer herhalingen op dat gewicht.

Goed gewerkt kwark, nog iets meer droognken en je gaat nog veel definitie zien.

:roflol:

PR = Persoonlijk Record
VPR = Vorige Persoonlijk Record

:D

Aha, dat zou wel eens goed kunnen inderdaad.:)

Theoretisch wel, maar dat slaat alleen als een lul op een drumstel :p

flink gebankt en flinke curls ook op 24 kilo!

Thnx beescht ;)

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

zeer goed bezig kwark!

Thnx gab ;) Ik probeer mijn best te doen...

:roflol:

F*cking sterke bench heb je maatje.. volgens mij als je voor je 1RM gaat tik je de 150 kilo aan!

Echt een deftige training, als ik er zo naar kijk begint het van binnen al weer te kriebelen om zelf weer te vlammen RAWRR!!!! ;)

Ghehehe, thnx voor het vertrouwen gappie, maar ik vrees dat 150 er voorlopig nog niet in zit ... Of je moet per ongeluk achter me staan, om met stoffer en blik mijn schouders van de grond af te vegen, (die dan waarschijnlijk volkomen aan diggelen op de grond liggen hahaha)

Hoe kom je daar nou weer bij 4x 110 = 1x 150, lijkt me zeer sterk. 1x 130 lijkt me eerder haalbaar.

115, 120 lijkt mij eerder haalbaar. :)
4 hh waarvan 1 matig, je bent eerder op een doodpunt dan je zou verwachten en dan maakt een paar kg extra een groot verschil.

Nee, met amper 4x110 mag ik blij zijn dat 1x125 eruit te halen is. Pas als ik er goed 6-7 uit krijg, denk ik in termen 130+ maar de kwaliteit op 110 is nog te beroerd om daar over na te denken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat zijn flinke benches kwarkie
 
5 uur cardio in de week
mooi man - maar dan gaan we wel checken he
 
Goed gewerkt kwark, nog iets meer droognken en je gaat nog veel definitie zien.
naise! mooie uitdrukking ook, maar kwark houd het nooit droog!

kwark weet je nog 2 a 3 maanden geleden 80kg benchen met moeite:rolleyes:
en nu BAM! echt een monster progressie +je schouder is er beter op geworden.
 
Laatst bewerkt:
dat zijn flinke benches kwarkie

Thnxie!

5 uur cardio in de week
mooi man - maar dan gaan we wel checken he

Jups. Kwarkie staat er in Juli lekker ripped bij...
jummy, jummy, jummy... lekker wat te nken scoren op het strand :p

naise! mooie uitdrukking ook, maar kwark houd het nooit droog!

kwark weet je nog 2 a 3 maanden geleden 80kg benchen met moeite:rolleyes:
en nu BAM! echt een monster progressie +je schouder is er beter op geworden.

Ja echt eh? Kwarkie :heart: roids :D
(don't try this at home.... :p)
 
Pffff vanaf nu wordt het pas echt doorbuffelen voor je Kwark, kenker hard werken om je massa en kracht zoveel mogelijk vast te houden! Dat gaat pittig worden.

Wel lekker dat je op de valreep nog ff die 110kg heb geklaard!:thumb:
 
Pffff vanaf nu wordt het pas echt doorbuffelen voor je Kwark, kenker hard werken om je massa en kracht zoveel mogelijk vast te houden! Dat gaat pittig worden.

Wel lekker dat je op de valreep nog ff die 110kg heb geklaard!:thumb:

komt wel goed Loo. Ik heb me er op voorbereid. Nog een tandje bij qua eiwitjes, meer eet momenten op de dag, Crea & no-xplode staan al klaar...

Ik trek alle registers open iig. :thumbs:
 
komt wel goed Loo. Ik heb me er op voorbereid. Nog een tandje bij qua eiwitjes, meer eet momenten op de dag, Crea & no-xplode staan al klaar...

Ik trek alle registers open iig. :thumbs:

Top!

En vooral tussen je oren sterk blijven, want daar verlies je de meeste "kracht" als je niet uit kijkt...
 
Top!

En vooral tussen je oren sterk blijven, want daar verlies je de meeste "kracht" als je niet uit kijkt...

Klopt, als er iets belangrijk is, is het wel de mindset. Maar gelukkig is er met de mentaliteit niks mis. Ik hoef maar een minuutje voor de spiegel te staan, en het begint alweer te kriebelen. Ik ben helemaal verliefd geworden op deze sport... (en de gewenste bijwerkingen natuurlijk....: muscle :p)

Thnx Loo!
 
Wat word er morgen getraind buddie? :)
 
Wat word er morgen getraind buddie? :)

Nou... Ik kon het niet laten om mijn nieuwe straps uit te proberen en dus heb ik er een mini rug training tegenaan gekwakt.

En daarna een lekker stoombadje en 20 minuten bakkos onder die zonnos om die nieuw verworven pukkeltjes weg te braden :rolleyes:

posten training volgt... Tot zo!
 
ZONDAG - HOW YOU LIKE MY STRAPS-TRAINING

Joepie!! Eindelijk mijn straps uit proberen! Eigenlijk was het rust dag, maar jah, Ace heeft me weer aangestoken, dus toch maar ff naar de gym en knalluh!! :rolleyes:

BOR

15x60
12x80
10x100 > Heerlijk!
10x120 > Nog lekkerder, damn, ze bevallen goed!

T-Bar

15x60
12x80
10x100
6x120 > Damn, wat lekker!

Seaded row

3 sets, waarvan 1 fullstack.

Zo, nog ff kwartiertje in het stoombad lopen puffen en daarna nog 20 minuten zonnebanken, lekker bakkos in die zonnos. Verrukkelijk!
En de weegschaal geeft weer 1 kilo meer aan, yeah buddy! :cool:
 
lekker kwarkie!

veel voordeel van straps?
 
lekker kwarkie!

veel voordeel van straps?

Echt wel. Kan ze iedereen aanbevelen. Je bent veel meer bezig met de oefening in plaats van je druk te maken over grip. Zoals het hoort eigenlijk.

Kijk, tot 100 kilo gaat het wel, maar daarna moet je zoveel kracht zetten met je handen om nog grip te houden, dat verkloot echt je mojo...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven