XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Laatst bewerkt door een moderator:
Kwarkie me msn doet het atm niet, maar Tha King is back. Heb goed met me oduers gepraat, and I'm back on track. je gaat weer hete adem in je nek voelen!:cool:

hihi
 
Kwarkie me msn doet het atm niet, maar Tha King is back. Heb goed met me oduers gepraat, and I'm back on track. je gaat weer hete adem in je nek voelen!:cool:

hihi

"weer" ?? Eindelijk een keer zal je bedoelen!



:D

Maar euhhh... wat is je plan om kwarkie te verslaan dan? Of heb je dat gedroomd vannacht? ;)
 
Klein updateje:

Ik voel me vandaag nog niet tof genoeg, maar gaat wel wat beter. Training word dus morgen. Jammer genoeg. Ik ga nu mijn mandje in, es kijken wat een paar uurtjes gezonde slaap kunnen uitrichten...ik was de hele dag helemaal kapot...
 
Klein updateje:

Ik voel me vandaag nog niet tof genoeg, maar gaat wel wat beter. Training word dus morgen. Jammer genoeg. Ik ga nu mijn mandje in, es kijken wat een paar uurtjes gezonde slaap kunnen uitrichten...ik was de hele dag helemaal kapot...

Champions train, losers complain !
 
Klein updateje:

Ik voel me vandaag nog niet tof genoeg, maar gaat wel wat beter. Training word dus morgen. Jammer genoeg. Ik ga nu mijn mandje in, es kijken wat een paar uurtjes gezonde slaap kunnen uitrichten...ik was de hele dag helemaal kapot...

Goedzo maatje, je lichaam vraagt om rust.. dus geef het dat ;)

Ben benieuwt naar je training van morgen, volgens mij waren de wielen aan de beurt toch?
 
goed rusten kan nooit kwaad kwarkie.
maar morgen wel knallen dus.
 
Champions train, losers complain !

Als je nou net zoveel biefstuk als ik op je frame hebt, ga ik je misschien geloven :p

Tot die tijd: Put a sock in it, kleine!



:D

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Gaat lekker met jou ofniet? VP omlaag, BW omhoog? :D

haha, idd.... raar maar waar!
 
:sad: doe eens aardig ziekelijke kwal !
 
Nou jongens kom op :mad:
 
Goedzo maatje, je lichaam vraagt om rust.. dus geef het dat ;)

Ben benieuwt naar je training van morgen, volgens mij waren de wielen aan de beurt toch?

goed rusten kan nooit kwaad kwarkie.
maar morgen wel knallen dus.

Sja, tis (weer) k*t met peren. Mijn gezondheid laat het afweten, en flink ook.

Maja: look on the bright side: Ben wel weer gestopt met roken. Kep mezelf weer vol behangen met nicotine pleisters.

Wat weer minder is, is dat ik mogelijk nog een longontsteking heb ook. Morgen ochtend naar de huisarts om te kijken of dit inderdaad zo is. Als zo, dan ben ik er weer lekker mee...

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

:sad: doe eens aardig ziekelijke kwal !

Just kidding gappie! Moet je tegen kunnen hoor!

(mag ik ook ff relluh GVD!!!)




:aai:
:kiss:
:D

Nou jongens kom op :mad:

GRRR... ik mag ook niks...


:D
 
Kleine mensen zijn gauw gekwetst.
Mensen als jou met wat biefstuk of mensen als mij met wat gehakt :D kunnen daar beter tegen Kwark. :P

Zit je wel verdomt tegen he.
Je moet door Kwark is je eerste kuur meen ik en als je nu niet door de pijn heen gaat is alles voor niks.
Voor zover dit mogelijk is natuurlijk..
 
zie het als een deload kwark
 
Ik vond het gewoon leuk om je een kwal te noemen :D
Wilde eigenlijk een plaatje van een nice mokkel posten om het goed te maken maar voor je het weet zie je een ander plaatje :D
 
Kleine mensen zijn gauw gekwetst.
Mensen als jou met wat biefstuk of mensen als mij met wat gehakt :D kunnen daar beter tegen Kwark. :P

Zit je wel verdomt tegen he.
Je moet door Kwark is je eerste kuur meen ik en als je nu niet door de pijn heen gaat is alles voor niks.
Voor zover dit mogelijk is natuurlijk..

Nou... ik heb soms ook nogal wat last van lange tenen hoor hahaha... en met die roid rage kan ik nogal eens de neiging hebben een beetje te happen hahaha :p

Sja, mee zit het niet, maar ben geen massa kwijt. Want ik vreet me een slag in de ronte. Al moet het door een trechter heen!! Ik zal eens kijken of ik er vandaag nog een beetje trainen tegenaan kan knallen, maar reken er niet op... k*tzooi man... :sad:



:janken: ik wil pompehhhh!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven