AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
i clicked the link...... wtf happend to him :eek:

kan jij nog een puntje aan zuigen chris :D
 
MINI UPDATE
------------------------------------

Ben flink aan het blokken, denk dat ik het wel ga halen... Tenminste... examen 1 dan...
Van ut weekend door 5 wijven ontvoerd geweest, ik moest verplicht mee zuipen, dus dat heb ik voor de verandering ook maar gedaan dan...maja... de morning after eh?

Zondag ziek, zwak en misselijk, maar liefst 3,5 kilo vocht kwijt!!! :eek: De weegschaal gaf amper 90 kilo aan! Gelukkig is dat alweer 92 nu (pfieuwww) ik denk dat ik voorlopig maar niet meer op de weegschaal ga staan, ik word er zwaar para van, wel weer goed aan het vreten gelukkig.

Strakkies de wieltjes mishandelen. Nou, de ballen weer allemaal!
 
ouwe gigolo!
 
Pfff...kwarks log is turning in to a 100% gay log:O...

Post eens een epic "ik-heb-me-lul-schraal-gedoet-met-een-chick-verhaal" om de boel weer enigsinds biseksueelte krijgen..:rolleyes:
 
Pfff...kwarks log is turning in to a 100% gay log:O...

Post eens een epic "ik-heb-me-lul-schraal-gedoet-met-een-chick-verhaal" om de boel weer enigsinds biseksueelte krijgen..:rolleyes:

Sja, is niet mijn schuld dat Sven, Lennart, Mark en Tijmen er ineens een anale hobby bij hebben TSSSS!

Terug naar de orde van de dag, stelletje hoerige k*t kooters!

Zo.

Net getraind, de wieltjes zijn echt helemaal afgefikt! Kep ze me toch een ptoje op hun valie gegeven, buitenaards lekkah! En nu gauw vreten, want zometeen vreet ik mijn toetsenbord nog op.
 
Pardon ? ik hou mijn slurf binnenboord en gedraag me naar behoren, af en toe een grapje doe ik maar het is niet aanhoudend.

Jou log wordt ook niet echt aantrekkelijk gemaakt he.. je post ik heb m'n benen gesloopt, jaa hoe dan 100hh leg press op 20kg of 5hh squat op 150kg ?
 
Ik kijk hier alleen nog maar met een kurk in mijn hol:(
 
HAHAHAHA IK GA STUK HIER :haha:


wilde ik even mededelen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven