XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
11%? dus je bent iets van 9% gezakt in je kuur?

Tijdens de kuur ben ik maar iets gezakt, was vooral tegen het einde dat ik veel droger werd. Had meerendeel te maken met ziekte, kep zo'n beetje heel januari in de lappenmand gelegen en daarmee mijn doelstellingen met kuren kompleet verkloot. Amper carbs gefroten en met pijn en moeite eiwitjes hoog kunnen houden.

Bij aanvang kuur stond ik niet op 19% toen ik begon met trainen stond ik op 19%
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Tijdens de kuur ben ik maar iets gezakt, was vooral tegen het einde dat ik veel droger werd. Had meerendeel te maken met ziekte, kep zo'n beetje heel januari in de lappenmand gelegen en daarmee mijn doelstellingen met kuren kompleet verkloot. Amper carbs gefroten en met pijn en moeite eiwitjes hoog kunnen houden.

Bij aanvang kuur stond ik niet op 19% toen ik begon met trainen stond ik op 19%


Ik wil die pics wel eens zien. Die avatar foto s van je, die Most musculair was imo gewoon 19% misschien wel meer. Dbb heeft nogal vreemde standaarden.

Post die foto s en laat me verbazen:)
 
voel je de druk op chris :o

misschien heeft chris een klein inschattingsfoutje gemaakt en durft hij daar niet voor uit te komen :rolleyes:, vandaar de uitstel gok ik :)
 
Tijdens de kuur ben ik maar iets gezakt, was vooral tegen het einde dat ik veel droger werd. Had meerendeel te maken met ziekte, kep zo'n beetje heel januari in de lappenmand gelegen en daarmee mijn doelstellingen met kuren kompleet verkloot. Amper carbs gefroten en met pijn en moeite eiwitjes hoog kunnen houden.

Bij aanvang kuur stond ik niet op 19% toen ik begon met trainen stond ik op 19%

Dus je kuur is voor niks geweest?
 
voel je de druk op chris :o

misschien heeft chris een klein inschattingsfoutje gemaakt en durft hij daar niet voor uit te komen :rolleyes:, vandaar de uitstel gok ik :)

Misschien moet je wat harder gaan trainen, en wat minder speculeren Tijm, wie weet, helpt het ;)

Ik post foto's wanneer ik dat de moeite waard vind. Einde discussie.

Dus je kuur is voor niks geweest?

Daar komt het bijna wel op neer ja. Afgezien dat ik een stuk droger sta op (bijna) hetzelfde gewicht. Maar per saldo heb ik mijn doelstelling er niet mee gehaald.
 
Hmm, als je stats echt kloppen, en het dus geen 11 dbb procenten zijn, verwacht ik toch wel een deftig fysiek te zien. Zeker omdat je als ja kunt zakken naar 8% zonder spierverlies, nog op 88kg staat.

Keep it up gozer! Beetje jammer dat die kuur niet 100% was wat je ervan verwachtte...
 
Wel netjes van 19 naar 11 en toch niet veel massa verliezen. Terwijl je ook nog ziek bent geweest. In hoeveel tijd ben je van 19>11 gegaan?
 
Wel netjes van 19 naar 11 en toch niet veel massa verliezen. Terwijl je ook nog ziek bent geweest. In hoeveel tijd ben je van 19>11 gegaan?

Het begon halverwege mijn kuur: ziek, weer ziek, toen blessure, toen weer blessure... Ik was van Kerst af aan lekker in de lappenmand. Toen besloot ik het wat anders aan te pakken, omdat ik toch al wist dat het geen bulk kuur zou worden waar ik op had gehoopt.

Eenmaal aan het begin van mijn kuur was ik echt geen 19 % meer. Ik heb toen een 4-punts meting laten doen en die kwam op 16 uit. Daar ben ik dan een tijdje op blijven plakken, maar ja daarna kwam het: griep met kerst (2 weken out). griep in Januari (1 week out), daarna blessure (2 weken out) en toen met mijn hiel kort erna (1 week out)...

Ik heb best mazzel gehad dat ik niet zoveel spiermassa kwijt ben, ben erg hoog in de eiwit inname gebleven al die tijd, al kon ik soms moeilijk eten vooral tijdens griep. Waren dagen bij dat ik alleen maar eiwitten binnenkreeg :o

Begin februari was de kuur klaar, maar was alweer in gewicht gedaald... Eind december stond ik nog op zo'n 96, bijna 97 kilo. Maja, ook een shitload aan vocht natuurlijk
 
Wel beter toch nog eiwitten binnen krijgen als je ziek bent. Veel toewijding dus :P denk meestal dan **** it tot ik weer beter ben.
 
Zo dan...wist niet dat je zo erg ziek bent geweest :(.
Het valt me dan inderdaad ook op dat je (gelukkig maar) weinig spiermasssa bent verloren in die tijd...goed van je dat je ondanks het tegenstrijdige gevoel van je lichaam toch wel bent blijven eten en vooral eiwitjes :)...

Deze keer meer suc6 :) en het zonnetje :)
 
Kwark jonge, het zonnetje gaat schijnen, de lente komt eraan, en na lente betekent zomer :thumb: dus kortom, zorg dat je de komende maanden goed benut, en elke gelegenheid die je hebt om te trainen,eten of rusten ook benut :thumb:
 
tijd voor pics kwark, of moet ik ook je logboek volkwakke ;/
 
Ik denk dat je niet ontevreden hoeft te zijn als je kijkt naar de shitload ongeluk die je over je heen gekregen hebt in die tijd.


maar ik wil ook weer eens pics zien ;)
 
Zo dan...wist niet dat je zo erg ziek bent geweest :(.
Het valt me dan inderdaad ook op dat je (gelukkig maar) weinig spiermasssa bent verloren in die tijd...goed van je dat je ondanks het tegenstrijdige gevoel van je lichaam toch wel bent blijven eten en vooral eiwitjes :)...

Deze keer meer suc6 :) en het zonnetje :)

Thnx Meid, muah komt wel goed. Ik voel me weer kiplekker, en heb veel energie, dus dat komt wel goed. Alleen dit keer ga ik echt super strak op voedingsschema knallen.

Cardio programma begint ook nu, dus nog ff 6 weken afzien, daarna gaat het feest weer beginnen!

Kwark jonge, het zonnetje gaat schijnen, de lente komt eraan, en na lente betekent zomer :thumb: dus kortom, zorg dat je de komende maanden goed benut, en elke gelegenheid die je hebt om te trainen,eten of rusten ook benut :thumb:

Komt goed Koek ;) Thnx.

tijd voor pics kwark, of moet ik ook je logboek volkwakke ;/

Dat moet je niet tegen zo'n kinky boy als ik zeggen Mike ;) Levensgevaarlijk!! :p

Ik denk dat je niet ontevreden hoeft te zijn als je kijkt naar de shitload ongeluk die je over je heen gekregen hebt in die tijd.


maar ik wil ook weer eens pics zien ;)

Er komen gerust wel foto's, even geduld nog!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven