XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
6x80 in de smith is gewoon zwaar
goed gedaan jochie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo toe maar, dikke training kwarkie! :thumbs:
Echt flinke intensiteit&volume... 80kg MP dumbbells begrijp ik? (2x40kg?) DB of niet... echt netjes hoor! En die side raises :eek: jij ook al dik 22kg per dumbbell!
Netjes hoor, die upright rows met 70kg is ook niet niks :eek:
Kortom, goed bezig :thumbs:

Hahaha kan je trouwens niet een keer een filmpje maken van dat gebrul van je :o :roflol:
Die manager loopt ook alleen maar te klagen hé.... je traint tenminste goed, begrijpt hij dat niet dat er hard gewerkt moet worden in een sportschool? Chillen doen we ergens anders :hahaha:
 
Gekke boel Kwark ... heel wat anders dan die weights voor je kuur ;)
 
Zo toe maar, dikke training kwarkie! :thumbs:
Echt flinke intensiteit&volume... 80kg MP dumbbells begrijp ik? (2x40kg?) DB of niet... echt netjes hoor! En die side raises :eek: jij ook al dik 22kg per dumbbell!
Netjes hoor, die upright rows met 70kg is ook niet niks :eek:
Kortom, goed bezig :thumbs:

Hahaha kan je trouwens niet een keer een filmpje maken van dat gebrul van je :o :roflol:
Die manager loopt ook alleen maar te klagen hé.... je traint tenminste goed, begrijpt hij dat niet dat er hard gewerkt moet worden in een sportschool? Chillen doen we ergens anders :hahaha:

Wahahaha, daar is zelfs een filmpje van... Tijd geleden had ik met Minosaurus (haha) een sort of weddenschap, zoveel mogelijk reps op DL. Nou, je moet dat gebrul eens aanhoren... was nog ik mijn ouwe gym, daar kon alles :rolleyes: zodra ik weer met mijn ass op een 2-wieler zit, ga ik daar meteen weer trainen... veel beter ;)

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Gekke boel Kwark ... heel wat anders dan die weights voor je kuur ;)

Gaat best aardig weer hier... :rolleyes:
 
uitleg over de rel met Henk3???
 
uitleg over de rel met Henk3???

Dat moet je aan hem vragen.... Ik snap er geen reet van. Patrick wees me op een topic... Daar werd nogal wat bespottelijke dingen geroepen. Ik ken die knakker niet eens. Dus kep hem meteen gerapporteerd.
 
Dat moet je aan hem vragen.... Ik snap er geen reet van. Patrick wees me op een topic... Daar werd nogal wat bespottelijke dingen geroepen. Ik ken die knakker niet eens. Dus kep hem meteen gerapporteerd.

aight. dat geintje flikte hij mij ook eens in mijn eigen log. wat een zielige attentionwhore... kiddie. permban lijkt mij op zijn plaats
 
aight. dat geintje flikte hij mij ook eens in mijn eigen log. wat een zielige attentionwhore... kiddie. permban lijkt mij op zijn plaats

Idd, zielig figuur.

Ik heb hem ff duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben. Maar ik geloof dat half DBB met die pannekoek overhoop ligt, dus die permban zal niet lang meer op zich laten wachten denk ik...
 
ha-ha dat lijkt me echt geweldig om jou zo te horen brullen, en tekeer gaan tegen die manager:roflol:
ik weet nog je DL filmpje van een jaar geleden of zo, was je klaar met je set, liep je richting de camera maakte een MM en brulde! ROAWR!

dit was een ''Kwarkie's op z'n best training'', en beter pak je de shoulder-press in de MP des te beter voor je schouders ja!
 
ha-ha dat lijkt me echt geweldig om jou zo te horen brullen, en tekeer gaan tegen die manager:roflol:
ik weet nog je DL filmpje van een jaar geleden of zo, was je klaar met je set, liep je richting de camera maakte een MM en brulde! ROAWR!

dit was een ''Kwarkie's op z'n best training'', en beter pak je de shoulder-press in de MP des te beter voor je schouders ja!

HAHAHA, hilarisch was die eh?

Thnx gappie, ik voel me ook weer kiplekker. Ben niet te houwen man ROARRRR!!!

(oeps begin ik weer te brullen... :o)

ik gooi volgende week de DB's er weer in... Al is het alleen maar op Jaapk'n te laten zien wie er baas is :p hahaha

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Hier, het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=tnvtH5ULo-4

DAMN!!! Wat had ik een pens... een ecto met een pens :eek: WAHAHAHA!!!


Gelukkig ziet het er nu een stuk beter uit :rolleyes:
 
ik gooi volgende week de DB's er weer in... Al is het alleen maar op Jaapk'n te laten zien wie er baas is :p hahaha

Bring it on!!!!! RAWRRRRRRRRRRRRRRRR :fire:

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Geweldig filmpje man, lekker hardcore! RAWRRRR :hedbang:
 
HAHAHA, hilarisch was die eh?

Thnx gappie, ik voel me ook weer kiplekker. Ben niet te houwen man ROARRRR!!!

(oeps begin ik weer te brullen... :o)

ik gooi volgende week de DB's er weer in... Al is het alleen maar op Jaapk'n te laten zien wie er baas is :p hahaha

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Hier, het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=tnvtH5ULo-4

DAMN!!! Wat had ik een pens... een ecto met een pens :eek: WAHAHAHA!!!


Gelukkig ziet het er nu een stuk beter uit :rolleyes:
ik lach er nu nog om, als iemand zo zou brullen zou ik echt denken: wut ???:p
hoeveel was dat btw 90kg? of 100kg, of was de stang 20kg
 
Ligt het aan mij of ziet die deadlift er gewoon raar uit?
Ik neem aan dat die er nu sowieso beter uit ziet?
 
hahaha dat filmpje geweldig !!!! :D
 
epic filmpje hahaha en die mm opt einde mooi! :D
 
Ligt het aan mij of ziet die deadlift er gewoon raar uit?
Ik neem aan dat die er nu sowieso beter uit ziet?

Ja, het ligt aan jou

en ja, hij ziet er beter uit hahaha


:D

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

ik lach er nu nog om, als iemand zo zou brullen zou ik echt denken: wut ???:p
hoeveel was dat btw 90kg? of 100kg, of was de stang 20kg

Dit was 110kg. Barbell 20kg idd ;)
 
haha, lekker pensje daar hoor Kwark.. Zelfs mijn pens is nog niet zo ontwikkeld! :O
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven