XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik miste hem al
nu vind ik schouders idd wel een spiergroep
die je goed kan verdelen over
verschillende trainingen
well done mate

Thnx Gab ;)
 
hmmmm.... kep natuurlijk wel veel log volgers.... :rolleyes:

Sja... leuk is het wel... ik zal er nog ff over nadenken... kan er al ingeschreven worden? En tot wanneer is er tijd?

Alsof dat iets uitmaakt..ik verwacht wel dat de mensen hier een neutraal cijfer kunnen geven, in ieder geval ik doe niet aan vriendjespolitiek ;)
 
Alsof dat iets uitmaakt..ik verwacht wel dat de mensen hier een neutraal cijfer kunnen geven, in ieder geval ik doe niet aan vriendjespolitiek ;)

Nou, dit haalt me over de streep Len, WAHAHAHA



:D
 
Kwark, waarom post je geen foto's eigenlijk?
 
Nou, dit haalt me over de streep Len, WAHAHAHA
:D

Als het er gewoon onbeschoft hondsbrutaal uitziet krijg jij gewoon je 10 hoor.. maar niet dat je een 10 krijgt omdat je dbbs Carlo Boszhard bent
 
Kwark, waarom post je geen foto's eigenlijk?

Ik wacht daar nog even mee tot ik tevreden ben over wat ik denk dat het moet zijn. Als ik tussentijds foto's post, is de verassing eraf. Ik kan wel verklappen dat het er een stuk beter uitziet dan het deed.

Maar voordat ik met de nieuwe kuur begin, post ik zeker foto's.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Als het er gewoon onbeschoft hondsbrutaal uitziet krijg jij gewoon je 10 hoor.. maar niet dat je een 10 krijgt omdat je dbbs Carlo Boszhard bent

hahaha, ja maar Carlo is nichterig bah...

Dan maar hopen dat het harde werken straks de moeite waard is dan...

nee, ik moet er nog heeeeel eventjes over nadenken. Ik wil eerst weten wat de voorwaarden zijn, dan neem ik een beslissing of ik mee ga doen.

Ik ben alleen bang dat mensen mij gaan afrekenen op het feit dat ik heb gekuurd. En hoewel ik daar nooit een geheim van heb gemaakt, denk ik wel dat dit nadelig voor mij gaat uitpakken... :(

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Zojuist ff cardio gedaan, zit in de eerste week cardio nu, moet nog 5 weken hierna. Doel is mijn conditie naar een hoger plan, zodat ik straks klaar ben voor de nieuwe kuur, die er ongetwijfeld zwaar in gaat hakken...
 
Ik wacht daar nog even mee tot ik tevreden ben over wat ik denk dat het moet zijn. Als ik tussentijds foto's post, is de verassing eraf. Ik kan wel verklappen dat het er een stuk beter uitziet dan het deed.

Maar voordat ik met de nieuwe kuur begin, post ik zeker foto's.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------



hahaha, ja maar Carlo is nichterig bah...

Dan maar hopen dat het harde werken straks de moeite waard is dan...

nee, ik moet er nog heeeeel eventjes over nadenken. Ik wil eerst weten wat de voorwaarden zijn, dan neem ik een beslissing of ik mee ga doen.

Ik ben alleen bang dat mensen mij gaan afrekenen op het feit dat ik heb gekuurd. En hoewel ik daar nooit een geheim van heb gemaakt, denk ik wel dat dit nadelig voor mij gaat uitpakken... :(

wat boeit het nou dat je heb gekuurd ;p als mensen je daarop afrekenen is het gewoon jaloezie dat je er beter bijloopt dan hun in een kortere tijd ;)
 
Ik ben alleen bang dat mensen mij gaan afrekenen op het feit dat ik heb gekuurd. En hoewel ik daar nooit een geheim van heb gemaakt, denk ik wel dat dit nadelig voor mij gaat uitpakken... :(

Nee joh, bijv. Rob S., Greg of Daster zijn daar toch ook niet op afgerekend.
 
ja kuren is voor mietjes. je krijgt van mij bij voorbaat een 1!

:jk:

dat is natuurlijk onzin chris, ik denk dat de meeste kijken naar je instelling, je hardcore gehalte en je resultaat.
 
Ik wacht daar nog even mee tot ik tevreden ben over wat ik denk dat het moet zijn. Als ik tussentijds foto's post, is de verassing eraf. Ik kan wel verklappen dat het er een stuk beter uitziet dan het deed.

Maar voordat ik met de nieuwe kuur begin, post ik zeker foto's.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------



hahaha, ja maar Carlo is nichterig bah...

Dan maar hopen dat het harde werken straks de moeite waard is dan...

nee, ik moet er nog heeeeel eventjes over nadenken. Ik wil eerst weten wat de voorwaarden zijn, dan neem ik een beslissing of ik mee ga doen.

Ik ben alleen bang dat mensen mij gaan afrekenen op het feit dat ik heb gekuurd. En hoewel ik daar nooit een geheim van heb gemaakt, denk ik wel dat dit nadelig voor mij gaat uitpakken... :(

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Zojuist ff cardio gedaan, zit in de eerste week cardio nu, moet nog 5 weken hierna. Doel is mijn conditie naar een hoger plan, zodat ik straks klaar ben voor de nieuwe kuur, die er ongetwijfeld zwaar in gaat hakken...

Klote excuus. Get this shit on dbb.
 
Wat is je nieuwe kuur precies?
 
ja kuren is voor mietjes. je krijgt van mij bij voorbaat een 1!

:jk:

dat is natuurlijk onzin chris, ik denk dat de meeste kijken naar je instelling, je hardcore gehalte en je resultaat.

HAHAHA....


Ik werd al bijna vreselijk verdrietig :sad:

OK, iedereen die vind dat ik mee moet doen, druk NU je karma knop in :roflol: als ik morgen uiterlijk op minimaal 10-15 stemmers zit, doe ik mee :p wahahaha

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Wat is je nieuwe kuur precies?

Euhhhmmm...

Week 1-4 Dianabol, 50mg p/d
week 1-14 Test E, 600mg p/w
week 1-10 Deca, 400mg p/w

week 16-20 Nolva, 20mg p/d
 
Ok, toch niet tijdens contest die vochtbommen?
 
HAHAHA....


Ik werd al bijna vreselijk verdrietig :sad:

OK, iedereen die vind dat ik mee moet doen, druk NU je karma knop in :roflol: als ik morgen uiterlijk op minimaal 10-15 stemmers zit, doe ik mee :p wahahaha

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------



Euhhhmmm...

Week 1-4 Dianabol, 50mg p/d
week 1-14 Test E, 600mg p/w
week 1-10 Deca, 400mg p/w

week 16-20 Nolva, 20mg p/d
hum :mad: sjit karma op maar die van mij heb je alvast :D :slet:[
 
Ok, toch niet tijdens contest die vochtbommen?

Neee..... als het goed is ben ik dan net op tijd weer leeggelopen hahaha :p

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

hum :mad: sjit karma op maar die van mij heb je alvast :D :slet:[

:kiss: zo, dat schiet al aardig op....
 
wat een grote Karma HOERRRRRR ben jij zeg!
 
wat een grote Karma HOERRRRRR ben jij zeg!

Sja, wil je nou dat ik meedoe of niet tijm? Kom op, het grote woord moet er uit... doe eens iets voor kwarkmans ;)
 
Maar jij doet geen HCG?
 
jij moet zelf weten of jij mee doet of niet!

misschien doe ik zeg wel mee :P
 
Maar jij doet geen HCG?

nee, hoop het ook niet nodig te hebben, lig je om 23:00 in je mand met een hartslag van 250 hahaha

Niet echt bevorderlijk...maja, wel in 2 weken tijd droog :rolleyes:

Ik geloof dat Xtralarge dat heeft gebruikt. Tenminste, ik geloof dat het HCG was hoor...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven