AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Schandalig hoe jij kracht wint tijdens een kuur, hij slaat goed aan zullen we maar zeggen. Netjes man, just... dam :bow:
 
potverdomme :eek: 3x130? niet leuk meer :(


whehe netjes kerel!!!! nieuwe jarno hams? :roflol:
 
Schandalig hoe jij kracht wint tijdens een kuur, hij slaat goed aan zullen we maar zeggen. Netjes man, just... dam :bow:

Goeiemorgen jaapk'n!!!! :wave:

Ja man, tis echt niet normaal meer hehehe... Al moet ik je wel zeggen dat de pezen in mijn armen vooral er ff van schrokken met bankdrukken...

maar, die voel ik al niet meer, alleen nog wat spierpijn nu :p
(eindelijk weer eens)
 
potverdomme :eek: 3x130? niet leuk meer :(


whehe netjes kerel!!!! nieuwe jarno hams? :roflol:

Hey goeiemorgen Hans! Volgende week begin ik bij 80... kijken wat er dan gebeurt hehehe. Die tieten MOETEN beter. De rest gaat al vanzelf... Alleen dat banken!!

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

toewijdijng kwark!

lees net je bank....gaat lekker man!:D

jullie zouden toch meeten gister ofzo...met een stelletje van hier?

grt

Jag, gaat de goeie kant op, mede dankzij jou en Robke78. Ik heb maar ff gedaan wat je zei, setjes kort houden, en hoger beginnen.

Na de 60 meteen naar 80 en 100... Sja, de rest ging min of meer vanzelf. Kracht gaat zo lekker vooruit, en ik heb gewoon spierpijn :eek:

Ik zou met MassFreak gaan trainen, maar dat stellen we ff omdat er weinig tijd was gisteren, en de DBB meet is 28 Mei a.s. in Utrecht met GroteSjaak, Loo, Skatermarvin, KEUN, ik en geloof nog een paar ... word wel gezellie denk ik haha

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Zo. ff mijn eitjes koken en daarna mijn brinta / kwark / banaan / melk shake maken :D
 
Laatst bewerkt:
Ik post niet meer in dit log voordat ik een 200 squat zie.

op film!!!
 
Moet je niet in het zonnetje liggen kwarkie?
Ik ben blij dat je kuur goed gaat.:)

Steeds als ik naar buiten ga komt er zo'n k*t wolk voorbij WAHAHAHAHA

dus heb nu de hand maar gelegd op de koelkast, die ga ik lekker leegvreten :meal:

Jij nog plannen meis?
 
Nog recente pics ergens? Of wacht je tot einde kuur? Ben wel benieuwd. :)
 
Cheaten! cheater!

(ooit haal ik jouw huidige stats naturel ;) )

Lekker bezig man :thumb:
Wanneer word er eens gereden trouwens? ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven