MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
250 deadliften is een mooi doel, maar zit er niet in denk ik.
Zwaarste wat je pakt is nu 140 kg met BOR's geloof ik?

Verschil van 110 kg waar je gripkracht helemaal niet meer op berekend is na zo lang niet lifte op extreem zware gewichten.

Suc7 iig :thumbs:

Aan grip is wat te doen hoor, desnoods pak ik straps :D Maar ik probeer het eerst zonder eh :p

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

haha - dat zou wel gruwelijk zijn kwark - 250 DL neerzetten vrijdag!


Tja dat zei die :) zien wel of dat gaat gebeuren na zolang niet gedeadlift te hebben maargoed :)

vrijdag gaat ie rug doen, 250 deadliften

We zien wel. Met 230 ben ik ook tevreden ;) Ik ga 5jes doen denk ik, voordat ik helemaal aan de beademing moet hahaha

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Ik reken wel op de nodige aanmoediging vrijdag eh....
 
250 zou vet zijn! In dat geval zeker een filmpje maken!
 
Respect voor hoe je het doet en mee omgaat, je bent niet zomaar een gebruiker die even denkt snel groot te worden, je doet het uiterst serieus, dat zie je niet heel vaak. :thumbs:

230, 250 ik vind het een topprestatie, helemaal op 3 hh +

Big Patrick is trots op je :D:P
 
Respect voor hoe je het doet en mee omgaat, je bent niet zomaar een gebruiker die even denkt snel groot te worden, je doet het uiterst serieus, dat zie je niet heel vaak. :thumbs:

230, 250 ik vind het een topprestatie, helemaal op 3 hh +

Big Patrick is trots op je :D:P

Thnx kanjer ;) ik ga er helemaal van blozen...

Ik probeer er (op een realistische manier) het beste uit te halen... en dat het soms lukt is meegenomen ;)
 
ANDERS ZWEEPSLAGEN :mad: :whip:

Haha verder geen druk ofzo om die 250 te pakken :D

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Thnx kanjer ;) ik ga er helemaal van blozen...

Ik probeer er (op een realistische manier) het beste uit te halen... en dat het soms lukt is meegenomen ;)

Idd gewoon doen wat die dag goed voel. Of dat nou 240 of 250 is allebei erg netjes!

Als begin ;)
 
:cool:
Respect voor hoe je het doet en mee omgaat, je bent niet zomaar een gebruiker die even denkt snel groot te worden, je doet het uiterst serieus, dat zie je niet heel vaak. :thumbs:

onzin , er zijn wel meer gebuikers die serieus zijn maar er wat minder open over zijn:cool:


230, 250 ik vind het een topprestatie, helemaal op 3 hh +

Big Patrick is trots op je :D:P
 
:cool:
onzin , er zijn wel meer gebuikers die serieus zijn maar er wat minder open over zijn

Natuurlijk is dat geen onzin, want het deel dat er mee kloot is groter dan het deel dat er echt kei serieus mee bezig is.

Denk maar eens aan al die beachboy's.

Nergens staat dat er geen meerdere serieuze gebruikers zijn, goed lezen kerel!

Als je even je verstand had gebruikt had je deze post dus niet hoeven maken.
Ook een beetje jammer dat je het door mijn post heen kliedert op een sneaky wijze waarop het ook niet te quote valt.
 
Laatst bewerkt:
Je zou bijna gaan denken dat chris een aandachtshoer is............:D

:roflol: alleen ik kost een beetje meer ;)






(maar dan krijg je ook wat :p)

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Haha verder geen druk ofzo om die 250 te pakken :D

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------



Idd gewoon doen wat die dag goed voel. Of dat nou 240 of 250 is allebei erg netjes!

Als begin ;)

hehehe idd.... :D

we zien wel vrijdag... ik ga er gewoon heen om een leuk treffen te hebben en lekker stevig door te trainen... verder zien we wel ;)
 
Filmpje met grote OERBRUL natuurlijk :D :D :D! (dat mag nu weer :woot: en smijten ook :D)
 
Respect voor hoe je het doet en mee omgaat, je bent niet zomaar een gebruiker die even denkt snel groot te worden, je doet het uiterst serieus, dat zie je niet heel vaak. :thumbs:

230, 250 ik vind het een topprestatie, helemaal op 3 hh +

Big Patrick is trots op je :D:P

zoveel heb ik volgens mij niet weggelaten , dus sneaky vind ik een verkeerde woordkeuze , maar goed jij denkt er anders over - prima :cool:
 
zoveel heb ik volgens mij niet weggelaten , dus sneaky vind ik een verkeerde woordkeuze , maar goed jij denkt er anders over - prima :cool:

toegevoegd* :cool:

laat verder ook maar zitten ging mij erom dat je me beschuldigde terwijl het een zeer correct punt was van mijn kant.

Verder no hard feelings we zijn allemaal BBers. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Als je rug niet meer gewend is aan zulke gewichten, houdt het gewoon op hoor ... :D

Ik denk wel dat je benen/hamstrings het aankunnen, maar over je grip twijfel ik ook.

Niettemin: veel succes en je blijft voor mij toch een beescht! ;)
 
Laatst bewerkt:
Respect voor hoe je het doet en mee omgaat, je bent niet zomaar een gebruiker die even denkt snel groot te worden, je doet het uiterst serieus, dat zie je niet heel vaak. :thumbs:

230, 250 ik vind het een topprestatie, helemaal op 3 hh +

Big Patrick is trots op je :D:P

Eerlijk is eerlijk big Kwark is wel een blijvertje ja, tuurlijk snel naar de middelen gestapt maar hij heeft de ijzervretermentaliteit in z'n bloed zitten, zonder twijfel.
Keep up the good work :thumb:
 
Filmpje met grote OERBRUL natuurlijk :D :D :D! (dat mag nu weer :woot: en smijten ook :D)

Jipppppieeeeeee!!! Kwarkie kan weer los gaan RAWRRRRRR!!!

zoveel heb ik volgens mij niet weggelaten , dus sneaky vind ik een verkeerde woordkeuze , maar goed jij denkt er anders over - prima :cool:

toegevoegd* :cool:

laat verder ook maar zitten ging mij erom dat je me beschuldigde terwijl het een zeer correct punt was van mijn kant.

Verder no hard feelings we zijn allemaal "bodybuilders">BBers. :cool:

Nou meiden, geen ruzie maken eh.... kussie geven ..... vooruit...... :roflol:

Als je rug niet meer gewend is aan zulke gewichten, houdt het gewoon op hoor ... :D

Ik denk wel dat je benen/hamstrings het aankunnen, maar over je grip twijfel ik ook.

Niettemin: veel succes en je blijft voor mij toch een beescht! ;)

Joh, ik zit zo inelkaar: Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat! Hoe dan ook, ik zet een PR op mijn DL vrijdag. Punt uit! :mad:



:D

Eerlijk is eerlijk big Kwark is wel een blijvertje ja, tuurlijk snel naar de middelen gestapt maar hij heeft de ijzervretermentaliteit in z'n bloed zitten, zonder twijfel.
Keep up the good work :thumb:

Thnx voor de motivatie Loo. En idd, kwark is here to stay. Ik zal jullie allemaal eens laten zien dat een kompleet afgeschreven tering junk nog steeds een prima bodybuilder kan worden ;)
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
goede morgen Chris(tus)

al bijna weekend he :D
 
goede morgen Chris(tus)

al bijna weekend he :D

Goeiemorgen ! Jup bijna weekend... Ben benieuwd wie nu weer de gelukkige is ok stevig doorgepaald te worden! :rolleyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven