Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
denk dat het een beetje in het weer zit kwark.....hadden hier zondag en maandag ook al een beetje last van de darmpjes :p
was wel weer een welbewogen weekend....dus dat zou ook wel is de oorzaak geweest kunnen zijn:D.

verder als ik voel dat het een mindere training gaat worden kwark....door werk, ziekte of omstandigheden. pas ik direkt de training aan...stukken lichter, minder reps etc. zodat ik toch op het eind van mijn training kan zeggen....toch wel weer lekker...:cool:

grt
 
Zonder die getekende shit eromheen zou dat best lekker zijn, nu helaas niet meer :(

nou,nou... Niet zo mopperen gelijk eh? :P

Kom op kwark! Laat je darmen niet de baas zijn!:o

Gaat vandaag alweer een strukkie beter... je had me moeten zien... leek wel zwanger, ff deflatine scoren strakkies

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

denk dat het een beetje in het weer zit kwark.....hadden hier zondag en maandag ook al een beetje last van de darmpjes :p
was wel weer een welbewogen weekend....dus dat zou ook wel is de oorzaak geweest kunnen zijn:D.

verder als ik voel dat het een mindere training gaat worden kwark....door werk, ziekte of omstandigheden. pas ik direkt de training aan...stukken lichter, minder reps etc. zodat ik toch op het eind van mijn training kan zeggen....toch wel weer lekker...:cool:

grt

Ach ja, zo is het ook... maja, het ging ook allemaal erg hard eh?
 
Er is weer getraind, en best aardig deze keer, al laat de energie nog wat te wensen over...

WOENSDAG - SCHOUDERS !!!

Mentaliteit: De puffende zwangerschapsman gaat een poging wagen
Food: Goed
Health: Iets beter
Weegschaal: 96kg (vocht kwijt)


DB shoulder Press

10x28s
10x32s
10x36s
Fx38s > Spotter zat te klooten en koste me kracht
10x34s

Push Press

10x70
10x80
10x90 > VPR
7x100 > DAMN!!! :eek: dikke PR

Cable Side Raises

10x10
10x15
10x20
10x25

Bend over lateral raises

10x20s
10x24s
10x26s

Vandaag ook weer 40 min. gefietst. pfff.... uitputtend hoor

Conclusie

Jammer van dat gekloot deze keer met de DB shoulder press... daardoor viel mijn kracht weg, en focus ook. Gelukkig wel goed gemaakt met push press, erg tevreden over. Nu snel zien de kilo's er weer aan te plakken die ik kwijt ben van die achterlijk spuitpoep... GRRRR :mad:
 
check hem dan gaan - en dan maar zeggen schoudertje zus, schoudertje zo:(
erg netjes ouwe;):P
 
check hem dan gaan - en dan maar zeggen schoudertje zus, schoudertje zo:(
erg netjes ouwe;):P

Sja... blijft wel een zorgen kind hoor... maar zoals ik nu train, kan ik er redelijk omheen trainen. Je had mijn schoduers moeten zien man... best brutaal (al zeg ik het zelf hehehe)

Thnx Koen ;)
 
wat doe jij allemaal in die kwark van jou man
 
Ik ben nog al onder de indruk van je lateral raises, al zie ik die aan posterior raises. Want ik weet niet hoe je B-O laterals wil doen.. :P?
Ga je ook maar s volgen, maar verwachtte je je eerder in de contest sectie..? Is er een reden waarom je niet mee doet? Sorry dit zijn waarschijnlijk al lang beantwoorde vragen hehe..
 
volume en weights bij de pushpress zijn wel erg netjes!
 
Ik ben nog al onder de indruk van je lateral raises, al zie ik die aan posterior raises. Want ik weet niet hoe je B-O laterals wil doen.. :P?
Ga je ook maar s volgen, maar verwachtte je je eerder in de contest sectie..? Is er een reden waarom je niet mee doet? Sorry dit zijn waarschijnlijk al lang beantwoorde vragen hehe..

Thnx man ;) Reden waarom ik niet meedoe ligt in het feit dat ik een licht competitieve instelling heb. Als ik ergens aan meedoe, wil ik kunnen winnen ook. En het niveau aan deelnemers is erg hoog. Ik ga tamelijk hard, maar ik moet wel realistisch blijven. Met mijn 14 maandjes bodybuilding staat er nog lang niet het fysiek wat een kans zou maken.

Welkom trouwens ;)
 
wat een push press man, ik herriner me nog dat je dit nog niet in de verste verte met benchpress kon...


netjes!
 
DB shoulder Press

10x28s
10x32s
10x36s
Fx38s > Spotter zat te klooten en koste me kracht
10x34s

Sjonge wat een gewichten! Ben al blij dat ik de dumbbells met enkele cijfers kan laten liggen vanaf vandaag. :)

Verder goed bezig Chris. Tis vooral een metale kwestie heb ik gemerkt. Praat dan even voor mezelf.
 
wat een push press man, ik herriner me nog dat je dit nog niet in de verste verte met benchpress kon...


netjes!

Thnx Crit ;) Doe mijn best! Idd, de kracht is wel abnormaal toegenomen eh?

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Sjonge wat een gewichten! Ben al blij dat ik de dumbbells met enkele cijfers kan laten liggen vanaf vandaag. :)

Verder goed bezig Chris. Tis vooral een metale kwestie heb ik gemerkt. Praat dan even voor mezelf.

Thanks Tukker ;) De mind setting is inderdaad erg belangrijk. Als die ****ed is, of je word afgeleid, is de hele fatoe weg...
 
Hehe damn, wat bruut. Ik dacht dat je last van je schouders had, maar toch ff 100 kg pushpressen.. bruut!
 
Hehe damn, wat bruut. Ik dacht dat je last van je schouders had, maar toch ff 100 kg pushpressen.. bruut!

Ghehehe... de pijn komt meestal de dag erna.... maja, op raketbrandstof voel ik minder :p
 
****ing sterke schouder training. Even setjes van 10 doen, wat ver boven mijn max is, nice!.
 
:cheer: Goed bezig! :cheer:

Was die push press los of in smith?
 
Goedemorgen Chris, je hebt wel weer een flinke training neer gezet ondanks dat je energiepeil niet helemaal 100% was. Goed bezig geweest kwarkmans!... die pushpress ook met 100kg :eek: ...very nice weer :thumbs:
 
nette training kwarkmens....ziet er goed uit!!!

grt.
 
mooie geknalt!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven