XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
lekkere training weer kwarkie, en dat met die hitte:).

heb eigenlijk helemaal niks meer vernomen van die meeting van jullie, is dat nog door gegaan. zo ja leuk zeker?

grt.
 
Verdomme jij gaat hard man! Gaat lekker! :)

Dat moet ook want ik sta nu nog bij de top 10 k*t fysieken en wil in de top 10 beste fysieken van DBB wahahaha

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

lekkere training weer kwarkie, en dat met die hitte:).

heb eigenlijk helemaal niks meer vernomen van die meeting van jullie, is dat nog door gegaan. zo ja leuk zeker?

grt.

Ja, dat viel ff niet mee... deed ik de airco aan, minuut later deed iemand anders hem weer uit met z'n grafpoten (woops... sorry... roids :o)

Ik dacht deze borst training ff anders, wat meer reps in de strijd gegooid... tieten zagen er best bruutjes uit voor mijn doen dan heheh :o

Ja, de meet was lache man! Was wel druk, maar daar had ik mooi wat op verzonnen: heb een dikke, vette, proteine scheet gelaten.... zoooo.... kon ik er mooi bij wahahah :roflol:
 
Kwarkie ramt de PR's er weer uit :D
 
lekker bezig kwarkmans, gister rust gehad neem ik aan...
En wat staat er vandaag weer op het programma? gaan er nog een paar PR's sneuvelen?;)
 
Daar zit weer een repje meer, en een kilo'tje extra aan de barbell bij dacht ik. :thumbs:
 
Kwarkie ramt de PR's er weer uit :D

RAWRRRRR! :fire:

Goede trainingen baas!

hanks Koekie ;)

lekker bezig kwarkmans, gister rust gehad neem ik aan...
En wat staat er vandaag weer op het programma? gaan er nog een paar PR's sneuvelen?;)

Nou ja,.. rust... was naar de sauna geweest en een heerlijke massage gehad... toen ik even later glimmend en wel (en met mooie pomp door de doorbloeding) op het terras verscheen kreeg ik ineens wel heel veel aandacht hehehe :eyebrow:

Vandaag maar weer eens de wielen aanpakken.... die dingen moeten echt groter! Ik heb qua benen al niet van die beste genen (bedankt Pa, klootzak!)
Misschien dat ik ze zelfs 2x per week ga pakken :rolleyes:

Daar zit weer een repje meer, en een kilo'tje extra aan de barbell bij dacht ik. :thumbs:

Recht zo die gaat Rob.
 
lekker he met zo'n pomp op het terras (ook onder je handdoek). dan weet je dat je goed bezig bent hehe.

benen komen vanzelf wel mee kwarkmans!

grt.
 
lekker he met zo'n pomp op het terras (ook onder je handdoek). dan weet je dat je goed bezig bent hehe.

benen komen vanzelf wel mee kwarkmans!

grt.

WAHAHA... op gegeven moment werd het wel beetje genant ja hehehe
 
Ga aan de smolov.. kun je 4x pw squatten :) :jk: :D
 
Zo. Dames, heren, huppelk*tjes & bodybuilders, er is weer getraind. Alleen heb ik het even omgegooid, want door wat energie gebrek (viel op me werk al haast in slaap :o) maar besloten de benen training naar morgen te verhuizen.

Dus vandaag:

MANIC MONDAY - SCHOUDERS & BICEPS

DB Shoulder Press (zeer strict)

10x28s
10x30s
10x34s

Front raises (terug van weggeweest)

10x18s
10x20s
10x22s
8x24s

Push Press

10x70
10x80
10x90
6x100

Cable Side Raises

10x15
10x20
10x25

Bend over lateral raises

10x20s
10x22s
10x24s
8x28s

Machine Curl

10x30
10x35
10x40
10x45
10x50 > Gewoon voljanken die biceps

Nog niet vol genoeg...

Cable Curls erbij dan

10x20
10x25
10x30
10x35

Nog niet vol genoeg

Concentration curl erbij dan

10x18s
10x20s
10x24s

Eindelijk zitten ze vol!

Conclusie

Lekkere training.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

o ja, en de weegschaal geeft 99 aan!
 
Nice kwark!! 99 is bijna 100 :D
 
Nice work die training kwark. Gaat lekker zo te zien, op wat voor gewicht wil je uitkomen aan 't eind van je kuur? En hoelang moet je nog?
 
Nice work die training kwark. Gaat lekker zo te zien, op wat voor gewicht wil je uitkomen aan 't eind van je kuur? En hoelang moet je nog?

Hij heeft al 3x gezegd dat hij hoopt rond de 105 uit te komen.
 
Nice kwark!! 99 is bijna 100 :D

Ja lekker man! Eindelijk stijgende lijn weer!

Maar nog niet helemaal!

Nice work chris.

Thnx Sven! Paar weekjes, ben ik 100!

Nice work die training kwark. Gaat lekker zo te zien, op wat voor gewicht wil je uitkomen aan 't eind van je kuur? En hoelang moet je nog?

Thnx Giel. Ik wil proberen de 105 te halen... maja, dat is allemaal bouwen... als je het eenmaal bent geweestm, haal je het zo weer, maar jah, als je zoals ik van huis uit een ecto bent, is dat moeilijk eh....

Maar ik ga het toch proberen (zonder veel vet aan te zetten natuurlijk)
 
sterke training weer kwarkzalver:).....vergeet je voeding niet regelmatig te uppen, je wordt zwaarder...dus je lichaam vraagt om meer!

grt.
 
sterke training weer kwarkzalver:).....vergeet je voeding niet regelmatig te uppen, je wordt zwaarder...dus je lichaam vraagt om meer!

grt.

WAHAHAHA kwakzalver :roflol: :hahaha:

Zal ik proberen te doen flyguy ;) al valt het soms niet mee zeg..... pffff....
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven