MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

:roflol:

Heerlijk die powernaps!

Echt wel, groeien!!

Tieves dat zijn brutale trainingen big Kwark!

Goed sterk geworden, die afgelopen rug/biceps training is master! Borst blijft een beetje achter qua kracht, maar dat nooit je sterkste punt geweest. Als ie maar groeit ;)

Ga zo door baas.

Thanks Loo. Het gaat best aardig ja.

Ach, borst is toch aardig mee aan het komen hoor. Ik wil ook niet mijn schouders vernken dus doe ik een beetje voorzichtig aan.


Over groeien gesproken, het word nu wel heeel erg kiele, kiele: 99,6kg


:D
 
:eek: 99,6 kilooooooooossssssssssss!!!!!!!! oeps.....:cool:

dat gaat lekker poconkwark.....:D

misschien is wat pics....:p :wanker:
 
Maar nog geen 100kg Kwark:o
 
idd, je hebt al lang geen duidelijke pics meer gegeven.
zou iedereen eens goed doen om een gigantisch beestachtig fysiek te tonen met een paar duidelijke poses ;)
 
zozo gaat nu hard!!!
keertje extra opscheppen vnv en morgen tikt ie m aan;)
 
zozo gaat nu hard!!!
keertje extra opscheppen vnv en morgen tikt ie m aan;)

of de morgenochtend knijpen ==== niet naar de wc gaan!!! alleen geen windje laten dan he :rolleyes:....dan heb je echt een broek vol.
 

15% nu...

:eek: 99,6 kilooooooooossssssssssss!!!!!!!! oeps.....:cool:

dat gaat lekker poconkwark.....:D

misschien is wat pics....:p :wanker:

WAHAHAHA pokonkwark :roflol: weer een nieuwe aan het lijstje tegevoegd!
Sja... moet er nu wel van komen eh?

Maar nog geen 100kg Kwark:o

Ja ik weet het... :sad:

idd, je hebt al lang geen duidelijke pics meer gegeven.
zou iedereen eens goed doen om een gigantisch beestachtig fysiek te tonen met een paar duidelijke poses ;)

Nou, nou.... gigantisch beestachtig.... zal wel meevallen hoor :o maar idd, je hebt gelijk, het word wel weer tijd ja...
 
zozo gaat nu hard!!!
keertje extra opscheppen vnv en morgen tikt ie m aan;)

als ie eenmaal 100 aangeeft, word ik lijp!

of de morgenochtend knijpen ==== niet naar de wc gaan!!! alleen geen windje laten dan he :rolleyes:....dan heb je echt een broek vol.

wahahaha... maar niet doen als ik moet squatten haha... zit zo mijn box vol :roflol:
 
haha neem een stukkie brood mee, kan je daarna je dijen afsoppen;)
 
haha neem een stukkie brood mee, kan je daarna je dijen afsoppen;)

GATVERDAMME!!

:vomit:

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Je weet maar nooit met die homo's (okee kwark bi's whatever..:D)

Jakkes! Ik mag dan bi zijn, maar er zijn grenzen natuurlijk eh... beetje misplaatst en ziek, jammer.
 
Laatst bewerkt:
he chris je hebt vast wel een scriptje om user AD in te slingeren en gelijk in de goede container te zetten, toch :D

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Eerst even bij je karma kijken mr roidrage! haphap:D.

Was verder gewoon een grapje, helemaal geen uithaal naar jouw persoontje. Een grapje gelinkt aan een topic hier, en dus totaal niet mijn eigen visie (http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/oeganda-homos-eten-poep-roomijs-246336/).

Nogmaals sorry, dacht niet dat het zo'n bigdeal was.

Weer vriendjes? :windup:

pas maar op die lijpe kwark komt je zo opzoeken! op internet :P
 
Eerst even bij je karma kijken mr roidrage! haphap:D.

Was verder gewoon een grapje, helemaal geen uithaal naar jouw persoontje. Een grapje gelinkt aan een topic hier, en dus totaal niet mijn eigen visie (http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/oeganda-homos-eten-poep-roomijs-246336/).

Nogmaals sorry, dacht niet dat het zo'n bigdeal was.

Weer vriendjes? :windup:

Zoals ik al in de PM aangaf, ik wil er niet mee worden geassocieerd. Ik vind het disrespectvol, walgelijk en smakeloos. En of het voor mij een big deal is. Ik ga hier respectvol met mensen om, vooral die het verdienen.

Ik heb niet met jou geknikkerd, en laat me zeker niet door een snotneus in de zeik nemen.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

he chris je hebt vast wel een scriptje om user AD in te slingeren en gelijk in de goede container te zetten, toch :D

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------



pas maar op die lijpe kwark komt je zo opzoeken! op internet :P

Zijn zat scripting sites waar je er eenvoudig zelf eentje kan modificeren ;)

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Ik zit er hard over na te denken er maar een slotje op te zetten, het begint hier een beetje de verkeerde kant op te gaan op DBB.
 
Sorry kwarkie, maar vind je reactie nogal (extreem)overtrokken.

Bezi begint over poep op brood smeren, ik link een filmpje van dit forum over een paar homofobe Afrikanen. Zeker gezien de context is het nogal overduidelijk dat dit totaal niet mijn mening is + het feit dat wij elkaar al wat langer "kennen", maakte het gewoon een dolletje.

Ik weet niet wat er precies met je aan de hand is, maar lees het nog eens terug als je een beetje afgekoeld bent.

Dit begint verdacht veel te lijken op het pannenkoeken incident van je vorige kuur, iets waar je nu zelf ook om kunt lachen (hoop ik).
 
Laatst bewerkt:
Kwark wil je erover praten? :D
 
Je bent zelf verantwoordelijk voor je posts, je legt die verantwoordelijkheid nu bij mij neer onder het mom dat het wel aan mij zal liggen of het feit dat ik roid rage zou hebben.

En ik ben niet eens boos.

Ik pik het gewoon niet, is toch heel simpel of niet?
Ik weiger ermee te worden geassocieerd. Eenvoudiger kan ik het niet maken.

Ik geef in mijn log zelf de grenzen aan, en die laat ik door niemand dicteren. Maar goed, er zijn zat andere logs waar jij je wel kunt uitleven. Sterker nog, waarom ga je niet lekker naar die tread waaraan je refereerd en zet er lekker neer dat je het maar nooit weet met KwarkMixer. See if i care.
 
Je weet het maar nooit met KwarkMixer.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven