MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
kwark on stage?? howiss - ben benieuwd
 
Idd, je bent een aandachtvrager, op br krijg je geen reactie op je log en dan kom je toch maar terug om hier je narcisme te laten voeden. Beetje eng imo. Mss een optie om eerst je gedachten bij elkaar te rapen en dan pas met hormonen te gaan prutsen, ik heb dit soort gedrag irl al vaak gezien, en heb er weining goeds uit voort zien komen. Tis maar een tip, doe er mee wat je wilt.

Het is maar goed dat je mij in real life niet eens kent. Je standpunt is gebaseerd op vooronderstellingen. Best lachwekkend eigenlijk. Maar goed. Ieder zijn ding. Ik sta met beide benen op de grond. Ik hoop voor jou dat jij hetzelfde kan zeggen. Je post doet mij eerlijk gezegt iets anders vermoeden.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

sorry, ik ga hier niet meer aan meedoen.

je kunt gewoonweg niet zonder de aandacht. je bent al je geloofwaardigheid bij mij verloren.

toch wens ik je succes met al je doelen binnen BB en het leven. ik gun je met alle plezier de medailles op het podium:thumbs:

/exitabbo

Prima, opgeruimd staat netjes. Who's next?

FYI: Het is dat hier wordt terug gevraagd, en niet van de minsten hier trouwens. Maar goed. Jij ook veel succes.
 
sorry, ik ga hier niet meer aan meedoen.

je kunt gewoonweg niet zonder de aandacht. je bent al je geloofwaardigheid bij mij verloren.

toch wens ik je succes met al je doelen binnen BB en het leven. ik gun je met alle plezier de medailles op het podium:thumbs:

/exitabbo

+1

Je hebt een mooi fysiek en brute stats!

Maar om je op internet druk te maken over mensen/kloontjes die wat tegen je zeggen. Hoe moeilijk is het om het gewoon te negeren ?
Het is maar internet.

Anyway Succes, ben benieuwd naar verdere pics!
 
Top dat je het nog een keer probeer Kwark, respect daarvoor. Ik heb er echter weinig vertrouwen in, omdat het niveau hier gemiddeld lager ligt dan op een basisschool. Hoe triets ook dat deze mening meteen bevestigd word door de eerste reacties sinds je log weer open is.

Dit is ook waarom ik gestop ben met loggen Kwark, niet omdat ik het te druk heb met werk en privé. Als ik echt gewild had kon ik heus wel tijd maken om een log bij te houden, maar de lol is er wel vanaf zonder een fatsoenlijk niveau en serieuze mensen.

maar 20% van de leden neem ik serieus (jij behoord daartoe) de rest beschouw ik als e-heroes.

Uiteraard word er wel zinnig en op niveau gepost, maar je moet er naar zoeken.

Ik weet dat jij echt serieus traint, gedisciplineerd eet, en dedicated met de sport bezig bent. Dus ja! ik zal je trainingen zeker blijven lezen, en wie weet komt er een dag dat alle e-heroes verbannen zijn.

Succes ijzerbroeder, dat je er maar veel biefstuk weer aan te plakken!! :thumbs:
 
+1

Je hebt een mooi fysiek en brute stats!

Maar om je op internet druk te maken over mensen/kloontjes die wat tegen je zeggen. Hoe moeilijk is het om het gewoon te negeren ?
Het is maar internet.

Anyway Succes, ben benieuwd naar verdere pics!

Dank en ook tot ziens dan maar... ;)
 
Het is maar goed dat je mij in real life niet eens kent. Je standpunt is gebaseerd op vooronderstellingen. Best lachwekkend eigenlijk. Maar goed. Ieder zijn ding. Ik sta met beide benen op de grond. Ik hoop voor jou dat jij hetzelfde kan zeggen. Je post doet mij eerlijk gezegt iets anders vermoeden.

En waarom is het maar goed dat ik je irl niet ken? Omdat ik je dan mss een aardige gozer vindt? Het is trouwens veronderstellingen en ik hoop dat je gelijk hebt in wat je zegt over je zelf.
Succes ie geval met de sport verder.
 
Top dat je het nog een keer probeer Kwark, respect daarvoor. Ik heb er echter weinig vertrouwen in, omdat het niveau hier gemiddeld lager ligt dan op een basisschool. Hoe triets ook dat deze mening meteen bevestigd word door de eerste reacties sinds je log weer open is.

Dit is ook waarom ik gestop ben met loggen Kwark, niet omdat ik het te druk heb met werk en privé. Als ik echt gewild had kon ik heus wel tijd maken om een log bij te houden, maar de lol is er wel vanaf zonder een fatsoenlijk niveau en serieuze mensen.

maar 20% van de leden neem ik serieus (jij behoord daartoe) de rest beschouw ik als e-heroes.

Uiteraard word er wel zinnig en op niveau gepost, maar je moet er naar zoeken.

Ik weet dat jij echt serieus traint, gedisciplineerd eet, en dedicated met de sport bezig bent. Dus ja! ik zal je trainingen zeker blijven lezen, en wie weet komt er een dag dat alle e-heroes verbannen zijn.

Succes ijzerbroeder, dat je er maar veel biefstuk weer aan te plakken!! :thumbs:

HAHA... sja... ik zie wel wat er gebeurt. Die 3 weken op *** (ik mag de naam niet noemen) brachten me al veel verder dan 250 pagina's bullshit hier, maar goed. Het is ook wel gezellig (soms) en gelukkig voorziet zo'n voorval als nu ook weer in iets goeds: Nu blijven alleen de serieuze volgers over. mooi toch?
 
+1

Je hebt een mooi fysiek en brute stats!

Maar om je op internet druk te maken over mensen/kloontjes die wat tegen je zeggen. Hoe moeilijk is het om het gewoon te negeren ?
Het is maar internet.

Anyway Succes, ben benieuwd naar verdere pics!

Vertel dit tegen alle e-heroes en niet tegen mensen die proberen een serieus logboek bij te houden. Jij en nog meer mensen doen nu alsof het Kwark zijn schuld is dat dit logboek uit de hand liep..

Als er geen e-heroes en zielige aandachtsvragers dit log zouden volspammen met onzin was het nooit uit de hand gelopen.

Als je het er niet mee eens bent om wat voor reden dan ook, post dan gewoon niet meer, en kom niet voor een laatste keer het verpesten voor anderen.

Weet dat moderators nu veel strenger zijn op het hanteren van het niveau in logboeken. Uitlokkende posts en onzin word meteen gereport, en behandeld.

HAHA... sja... ik zie wel wat er gebeurt. Die 3 weken op *** (ik mag de naam niet noemen) brachten me al veel verder dan 250 pagina's bullshit hier, maar goed. Het is ook wel gezellig (soms) en gelukkig voorziet zo'n voorval als nu ook weer in iets goeds: Nu blijven alleen de serieuze volgers over. mooi toch?

Ik hoop het van harte man, misschien word het ooit weer ouderwets gezellig.
 
Vertel dit tegen alle e-heroes en niet tegen mensen die proberen een serieus logboek bij te houden. Jij en nog meer mensen doen nu alsof het Kwark zijn schuld is dat dit logboek uit de hand liep..

Als er geen e-heroes en zielige aandachtsvragers dit log zouden volspammen met onzin was het nooit uit de hand gelopen.

Als je het er niet mee eens bent om wat voor reden dan ook, post dan gewoon niet meer, en kom niet voor een laatste keer het verpesten voor anderen.

Weet dat moderators nu veel strenger zijn op het hanteren van het niveau in logboeken. Uitlokkende posts en onzin word meteen gereport, en behandeld.



Ik hoop het van harte man, misschien word het ooit weer ouderwets gezellig.

Ik lees pas de laatste 30 of 40 pagina's mee. Enigste wat ik heb meegekregen is dat er kloontjes kwarkmixer uitlokken ja. Tuurlijk is dat k*t, maar je kan het toch ook negeren of er om lachen. Je kent ze niet eens en je maakt je er zo druk om.

Maar zoals ik net zei, ik wens Kwarkmixer succes met het trainen en nog groter worden!
 
Bah wat een gehaat hier allemaal weer zeg. Hoewel we na dat laatst akkefietje misschien niet meer de beste vrienden zijn, wil ik je toch van harte succes wensen. Ben erg benieuwd hoe je het podium opgaat. Ik heb respect voor de manier waarop jij je levensT op zo'n late leeftijd, nog zo drastisch heb weten om te gooien. En voor hoeveel je in die korte tijd (een jaar nu ofzo?) hebt bereikt.

Succes met de wedstrijd kerel!
 
Laatst bewerkt:
Hey Kwark, jij bent toch een grote fan van Mega Grow? Welke smaak daarvan is het best te nassen?
 
Bah wat een gehaat hier allemaal weer zeg. Hoewel we na dat laatst akkefietje misschien niet meer de beste vrienden zijn, wil ik je toch van harte succes wensen. Ben erg benieuwd hoe je het podium opgaat.

Succes!

Echte vrienden kun je in real life ook maar op 1 hand tellen, en zo ook hier naar het schijnt. Maar ik treur er niet om. De een na de ander keert me de rug toe, en dat is maar goed ook.

Thanks. Ben ik ook benieuwd naar. Ik ga zondag naar mijn coach (vorm training) en mijn nieuwe schema doornemen... Ik ben benieuwd...

Hey Kwark, jij bent toch een grote fan van Mega Grow? Welke smaak daarvan is het best te nassen?

Jups. persoonlijk vind ik orange het lekkerst.
 
Als je geen interesse hebt in deze log, reageer dan niet aub. Ik zie alweer provocaties op vorige pagina en dat is nergens voor nodig, laat iedereen in zijn waarde.
 
maar 20% van de leden neem ik serieus (jij behoord daartoe) de rest beschouw ik als e-heroes.


Succes ijzerbroeder, dat je er maar veel biefstuk weer aan te plakken!! :thumbs:

Heb hier nu enkel de laatste 3 blz gelezen, heb totaal geen idee waarom er zoveel dwaze reacties gepost worden bij kwarkmixer, geen idee wat zijn coïtusuele geaardheid is, en wat daar mis mee zou zijn, ... het enige dat telt in een trainingslog zijn toch de trainingen? en als ik die squattraining van een aantal blz terug zie (4x200kg squat oa) dan denk ik dat er hier wel bruut getraind wordt:eek:.

succes met de wedstrijdplannen kerel ;)
 
Als je geen interesse hebt in deze log, reageer dan niet aub. Ik zie alweer provocaties op vorige pagina en dat is nergens voor nodig, laat iedereen in zijn waarde.

Het is voor mij even een tryout voor een tijdje... eens kijken hoe het loopt. Als het zo door blijft jengelen ben ik zo weer weg ook. ;) Tis dat jij en een aantal anderen mijj terug vragen en ik het hier toch vaak wel naar mijn zin had...
 
Wat een relschoppers hier zeg...Als men hier beweert dat je alleen om aandacht schreeuwt en dan je log volspamt dan geven ze je toch net wat je wilt?


Laat Kwark gewoon lekker trainen mensen, hij is een goede gozer en begint een beescht te worden, of je hem nu aardig vindt of niet is jou probleem.
 
Ik denk eerder iets van een 90% e-heroes, en 10% deftige mensen (of mss zelf nog minder), het niveau is hier meestal echt lachwekkend laag.

heb hier nu enkel de laatste 3 blz gelezen, heb totaal geen idee waarom er zoveel dwaze reacties gepost worden bij kwarkmixer, geen idee wat zijn coïtusuele geaardheid is, en wat daar mis mee zou zijn, ... het enige dat telt in een trainingslog zijn toch de trainingen? en als ik die squattraining van een aantal blz terug zie (4x200kg squat oa) dan denk ik dat er hier wel bruut getraind wordt:eek:.

succes met de wedstrijdplannen kerel ;)

Thnx kerel. ;)
 
Kerel, welcome back :D. Ben weer benieuwd naar je trainingen, succes!
 
Goed. Orde van de dag dan maar. Straks wielen trainen.

Trainingen zijn vanaf nu op last van de coach uitsluitend super strict. Dus geen geros en geram meer, maar focus en mind-muscle connectie.

Doelstelling naar volgend jaar toe is huidig gewicht handhaven en de spierkwaliteit verhogen en droger worden. Gaan we in stappen doen, eerst naar 10%, nog zien wat muscle gains te maken om op gewicht te blijven, dan 2e fase en langzaam terug cutten naar 7-8% om uiteindelijk wedstrijd ready (5%) te staan. Of mei volgend jaar lukt... ik hoop het en anders maar Oktober. Time will tell...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven