Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik heb jou lekker op mijn msn gezwierd :p
Weet waar je aan begint :roflol:

J/K, zelf ook gezellig met Kwarkje zitten babbelen en kwam er toen pas achter dat hij al een aardige tijd echt voor de sport leeft dus zoals ik al zei: good to have you back!

Ennuh, ik wil niet stoken maar volgens mij heb je enkele foto's die het posten waard zijn ;)
 
haha die baby rawr!
elke x wanneer je nu RAWR zegt Chris, zie ik die baby voor me:roflol:

vandaag nog een beesten training op de planning?
en ben je nu ook afentoe cardio aan het toepassen Chris, of hoeft dat nog niet van je begeleiders?
 
12 x 165 - kwark is back
 
Weet waar je aan begint :roflol:

J/K, zelf ook gezellig met Kwarkje zitten babbelen en kwam er toen pas achter dat hij al een aardige tijd echt voor de sport leeft dus zoals ik al zei: good to have you back!

Ennuh, ik wil niet stoken maar volgens mij heb je enkele foto's die het posten waard zijn ;)

hehehe lol

Zondag laat ik Rob nieuwe pics maken... ik zou zeggen fasten your seatbelts... major improvements on the way ;)

haha die baby rawr!
elke x wanneer je nu RAWR zegt Chris, zie ik die baby voor me:roflol:

vandaag nog een beesten training op de planning?
en ben je nu ook afentoe cardio aan het toepassen Chris, of hoeft dat nog niet van je begeleiders?

RAWRRRRRRRR!!!

:D

Ik fiets elke dag zo'n 30 min. en veel bedsport dus cardio genoeg lol

Vandaag de rug, armpies en kuiten mishandelen!

12 x 165 - kwark is back

Yeah buddy! :cool:
 
Is je coach ook actief op DBB eigenlijk? (just wondering)

Ben benieuwd naar je foto's en dan vooral de front en rear double biceps :D
 
Ambitieuze plannen kerel, denk dat het helemaal goed gaat komen ;)!
Sterke leg training, en goed dat je de stricte kant op gaat hehe.
 
Is je coach ook actief op DBB eigenlijk? (just wondering)

Ben benieuwd naar je foto's en dan vooral de front en rear double biceps :D

Niet dat ik weet, Maar je kan altijd ff zoeken: Mascha Tieken en Robbie (zijn achternaam ben ik ff kwijt :p)

Ik zal er eens wat knaps van maken... hopelijk krijg ik dan wat betere kritieken dan de laatste die ik had geupload (maja, vond de foto ook niet zo geslaagd...)

Ambitieuze plannen kerel, denk dat het helemaal goed gaat komen ;)!
Sterke leg training, en goed dat je de stricte kant op gaat hehe.

Robbie slaat me inelkaar als ik cheat, en hij is 2x zo groot als ik :eek:
 
Welkom terug.
Super dat je de stap hebt gezet en nu ook begeleiding hebt en volgend jaar je eerste wedstrijd.
Heel veel succes! :kiss:
 
Ondanks je brute traps denk ik dat de most muscular die ik bij jou het vaakst wel voorbij heb zien komen niet de pose is waarbij je er het beste uitkomt.
Met jouw rows ben ik benieuwd naar je lats want daar moet nu lekker massa op zitten!
 
Ben wel benieuwd wat zo'n topbegeleider jou dan voorschoteld misschien kan ik er nog nuttige tips uittrekken.
Goed te horen dat je nog bezig bent iig, die squat is ook erg lekker.
 
Welkom terug.
Super dat je de stap hebt gezet en nu ook begeleiding hebt en volgend jaar je eerste wedstrijd.
Heel veel succes! :kiss:

Hee lekker ding van me! :heart: Ja, word tijd voor de volgende stap in het verhaal... eens kijken waar ik uit kom... Is in elk geval een nieuwe stimulans, en daar doe ik het ook voor ;)


Ondanks je brute traps denk ik dat de most muscular die ik bij jou het vaakst wel voorbij heb zien komen niet de pose is waarbij je er het beste uitkomt.
Met jouw rows ben ik benieuwd naar je lats want daar moet nu lekker massa op zitten!

Wacht maar tot ik droog ben :p muah, gek genoeg valt het tegen... maja... eerst maar ff foto's schieten en kijken hoe het er bij staat...

Ben wel benieuwd wat zo'n topbegeleider jou dan voorschoteld misschien kan ik er nog nuttige tips uittrekken.
Goed te horen dat je nog bezig bent iig, die squat is ook erg lekker.

Ik stop nooit meer... Ik ben helemaal verliefd geworden op bodybuilding.... echt de sport waar ik voor leef... :heart:
Vanaf volgende week train ik volgens schema ;)
 
Mooi kwarkie is back. Succes met je trainingen ;) Ben wel benieuwd naar je schema, of zet je dat hier niet neer?
 
Wel even overleggen met je coach wat je wel/niet 'mag' delen met DBB kan handig zijn ;)
 
RUG & BICEPS

Mentaliteit: Als Nederland het kan, kan ik het ook!
Food: Beter
Health: Kapot, maar strijdvaardig
Weegschaal: 99
TrainingsT: Strict, 90 tot 120 sec. rust (give me a break here...)

BOR

15x70
12x100
10x120 > Lichte leg drive
15x90

T-BAR

15x85
12x100
10x120
15x100

Lat pull (close grip to chest)

15x65
10x85
10x95

Seated Row

15x80
12x100
10x100

Seated DB Curl (super strict njam njam)

15x18
10x20
10x22
10x24

Cable Curl

10x20
10x35

Concentration Curl

10x22
10x24
10x26

Conclusie

Dikke shit! Brutale pomp en weer eens wat anders terwijl ik Nederland zag winnen!!
 
Hollaaaaaaaaaand!!!!
 
Mooi kwarkie is back. Succes met je trainingen ;) Ben wel benieuwd naar je schema, of zet je dat hier niet neer?

Ik zal het even aan Rob voorleggen of dat is toegestaan... Thnx gozert.

Wel even overleggen met je coach wat je wel/niet 'mag' delen met DBB kan handig zijn ;)

Will do just that... Straks is heel DBB beestiger dan ik, en dat kan niet eh... :roflol:

Heb ik ook gedaan ;)

Kwark: welkom bij de club die traint onder begeleiding!

Dwarfsken!! :heart: jups... nu gaan we een versnelling hoger! Jihaaaahhh!!

Gelukkig train jij onder zwaar professionele begeleiding.:roflol:


Sorry ik mag niet rellen, zal het niet meer doen.

Xje.

Het enige wat bij mij nog helpt is opname in een bodybuilder-TBS kliniek lol
 
dikke rows en tbars! hoe strikt zijn die nou? en op hoeveel graden?
groetjes
 
dikke rows en tbars! hoe strikt zijn die nou? en op hoeveel graden?
groetjes

Rug zo horizontaal mogelijk, borst wat naar buiten gedrukt. Als ik zwaarder ga, ga ik cheaten, en dat is niet de bedoeling... ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven