MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:roflol:, wordt ook aardig duur nu: voeding, supps, kuur (of mag je daar nu niet meer over praten?), begeleider (is ook niet gratis lijkt me?).

Jawel hoor. Daar word gewoon over gepraat. Kuur voorlopig nog lekker door, dan off tot Januari, en dan gaan we kijken wat we gaan doen... Alles kost geld.. het budget gaat zeker met 150 euro per maand omhoog.... :eek:

TIP:



Kwark..kies een nieuwe forum naam en post stiekum..;)

Kan, maar als ik dat doe word ik gebanned....

het is natuurlijk de keuze van jou begeleider
maar typisch is het wel - alle grote bodybuilders
hebben wel eens hun trainings-schema's gepost
hij doet nu net alsof hij wiel heeft uitgevonden
maar als jij er goed bij voelt kwark - go for it

Nou, het is meer dat hij dat schema voor mij maakt, en niet voor het forum. Sja, ik heb het maar te respecteren...

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Mwa vind het niet zo vreemd eigenlijk. Iemand weet een hoop, en wordt betaald om deze informatie te verstrekken. Ik snap dan wel dat je het niet leuk vind dat deze informatie zomaar op internet verschijnt.

Aan de andere kant wordt alles op maat gemaakt natuurlijk, dus in hoeverre je iets kan met de informatie.....

Dat is de reden dat ik niet klakkeloos kopieerbare schema's online gooi - trainingen posten mag ik wel ;)

Het is idd maatwerk, gebaseerd op hoe ik train, hoe mijn fysiek is, achterstanden etc...

Komt je brede middel echt door de zuivel? Heb dat zelf namelijk ook en vreet aardig wat kwark weg.

Ja, komt hoofdzakelijk door zuivel. Ook moet ik mijn houding aanpassen. en vacuum oefeningen doen voor de buik zodat ie weer normaal word...
 
hey kwark.
hou je log lekker open zou ik zeggen
het gaat niet alleen om de trainingen, maar ook om de support, de filmpjes, het geouwehoer, tips, filosofieen etc. ja toch?
en je mag vast wel is pr's posten, of een speciaal setje ofzo

dat van zuivelvind ik interresant
mn moeder + broertje zijn lactose intolerant, en mn buikje gaat ook niet echt weg. misschien heb ik het ook maar in jouvorm (vasthouden van) ipv hetleegschijten erdoor:P

we zullen zien :) succes met trainen!
 
hey kwark.
hou je log lekker open zou ik zeggen
het gaat niet alleen om de trainingen, maar ook om de support, de filmpjes, het geouwehoer, tips, filosofieen etc. ja toch?
en je mag vast wel is pr's posten, of een speciaal setje ofzo

dat van zuivelvind ik interresant
mn moeder + broertje zijn lactose intolerant, en mn buikje gaat ook niet echt weg. misschien heb ik het ook maar in jouvorm (vasthouden van) ipv hetleegschijten erdoor:P

we zullen zien :) succes met trainen!

Ja log blijft wel open... is zat om over te ouwehoeren ;)

Lactose intolerantie kan ook betekenen dat je spijsvertering ****ed up raakt. zoals bij mij... waardoor je darmen zich raar gaan gedragen en je eten niet goed verteerd word.
 
HELP!!


Er ligt een gifgroene drol in de plee!! :roflol:

Ik ben een nieuwe supp aan het testen, "Carnivor" dat spul is groen van kleur, en nu schijt ik onafgebroken groene bolussen!!! WAAAAAHHHHHHH!!!
 
Ik train elke dag 1 andere groep. Benen 2x per week dus. Elke groep tussen de 5 en de 7 oefeningen, rust maximaal 60 sec, ook tussen oefeningen. Maximale trainingstijd is 45 min.
Dit word een hel....

Wat is het nut van zo'n korte rust? Ik hoor wel vaker van mensen die zo trainen maar ben wel benieuwd op de motivatie erachter. Regenereren van ATP, imo de belangrijkste factor voor krachtherstel kost vooral bij de grote spiergroepen toch wel zeker meer dan 1 minuutje. Heb dit zelf in een post van 3XL gelezen.
 
Komt je brede middel echt door de zuivel? Heb dat zelf namelijk ook en vreet aardig wat kwark weg.

Breed middel is gewoon je bouw, dat komt niet zozeer door voeding. Zuivel houd onderhuids vocht vast (door de specifieke natrium / kalium balans als ik me niet vergis), dus als je alle zuivel schrapt kan dat wel wat centimeters schelen:)
 
Mwa vind het niet zo vreemd eigenlijk. Iemand weet een hoop, en wordt betaald om deze informatie te verstrekken. Ik snap dan wel dat je het niet leuk vind dat deze informatie zomaar op internet verschijnt.

Aan de andere kant wordt alles op maat gemaakt natuurlijk, dus in hoeverre je iets kan met de informatie.....

Dat is de reden dat ik niet klakkeloos kopieerbare schema's online gooi - trainingen posten mag ik wel ;)

er is echt niet zoveel nieuws hoor aan de horizon :rolleyes:
 
er is echt niet zoveel nieuws hoor aan de horizon :rolleyes:

Klopt: maar wat voor mij werkt hoeft voor een ander niet te werken. Vooral qua voedingsschema is het nogal lullig dat je 'een schema van Andrew volgt' en dat loopt helemaal niet zoals het hoort (zoals ik met m'n vorige eetschema: honger de hele dag door... was verder wel een goed schema...)
 
Klopt: maar wat voor mij werkt hoeft voor een ander niet te werken. Vooral qua voedingsschema is het nogal lullig dat je 'een schema van Andrew volgt' en dat loopt helemaal niet zoals het hoort (zoals ik met m'n vorige eetschema: honger de hele dag door... was verder wel een goed schema...)

dat ben ik ook wel met je eens , gaat mij meer om die geheimzinnigheid van die begeleiders/ personal coaches - ;)
 
Breed middel is gewoon je bouw, dat komt niet zozeer door voeding. Zuivel houd onderhuids vocht vast (door de specifieke natrium / kalium balans als ik me niet vergis), dus als je alle zuivel schrapt kan dat wel wat centimeters schelen:)

Ik ga het een tijdje schrappen, kijken wat er gebeurt ;) Kan geen kwaad in ieder geval.
 
Ik ga het een tijdje schrappen, kijken wat er gebeurt ;) Kan geen kwaad in ieder geval.

Ik drink nu geen melk meer. Enige zuivel wat ik nog binnenkrijg is kwark.
Misschien toch maar eens overwegen om Caseïne poeder te halen.
 
HELP!!


Er ligt een gifgroene drol in de plee!! :roflol:

Ik ben een nieuwe supp aan het testen, "Carnivor" dat spul is groen van kleur, en nu schijt ik onafgebroken groene bolussen!!! WAAAAAHHHHHHH!!!
:roflol: !!!!!!
 
Ik drink nu geen melk meer. Enige zuivel wat ik nog binnenkrijg is kwark.
Misschien toch maar eens overwegen om Caseïne poeder te halen.

Kwark kan niet zoveel kwaad. Juist door de casseine is dat lekker traag, dus juist prima. Maar melk verdoet echt je spijsvertering weg ermee dus! Ik sta al op het punt de anti-melk groep te beginnen...
 
Kwark kan niet zoveel kwaad. Juist door de casseine is dat lekker traag, dus juist prima. Maar melk verdoet echt je spijsvertering weg ermee dus! Ik sta al op het punt de anti-melk groep te beginnen...
Neem je nog wel voor het slapen kwark of vervang je dat nu voor nightprotein (caseine)
 
Neem je nog wel voor het slapen kwark of vervang je dat nu voor nightprotein (caseine)

Nee, de kwark blijft erin + BCAA


Pfff.... het is net of mijn rug uitelkaar scheurt... DAMN wat is dit beter zeg!

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Ik ga het een tijdje schrappen, kijken wat er gebeurt ;) Kan geen kwaad in ieder geval.

Door het uitblijven van Lactose wordt ook de opname van eiwitten niet langer gefrustreerd (snellere opname)

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Breed middel is gewoon je bouw, dat komt niet zozeer door voeding. Zuivel houd onderhuids vocht vast (door de specifieke natrium / kalium balans als ik me niet vergis), dus als je alle zuivel schrapt kan dat wel wat centimeters schelen:)

Dat is niet helemaal accuraat Jaap. Tuurlijk is een deel genetisch, maar in mijn geval "puilt" de buik en onderbuik gewoon uit. Dit komt (deels) door de gefrustreerde spijsvertering, een ander deel is lichaamshouding.

Ik moet ook bij elke oefening mijn buik inhouden van Rob. En heel specifiek op mijn lichaamshouding tijdens de oefening letten...

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Wat is het nut van zo'n korte rust? Ik hoor wel vaker van mensen die zo trainen maar ben wel benieuwd op de motivatie erachter. Regenereren van ATP, imo de belangrijkste factor voor krachtherstel kost vooral bij de grote spiergroepen toch wel zeker meer dan 1 minuutje. Heb dit zelf in een post van 3XL gelezen.

Ik zal Rob om een toelichting vragen.
 
Ik moet ook bij elke oefening mijn buik inhouden van Rob. En heel specifiek op mijn lichaamshouding tijdens de oefening letten...

Met squat deadlift bench row en mp lijkt me dat een uberfail voor je tightness !
 
Dinsdag ochtend gebed

Lieve God,

U heeft de afgelopen tijd mijn favoriete zanger Michael Jackson,
mijn favoriete acteur Patrick Swayze,
mijn favoriete actrice Farah Fawcett,
mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen....

















Ik wil U alleen nog even laten weten dat mijn favoriete elftal Duitsland is.


Amen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven